Nee, ik denk dat het uitgaat van de dichtheid van water. Maar voor cocktails maakt een ml meer of minder sowieso niet uit toch? Je kan zo’n weegschaal niet gebruiken voor een scheikundelab of een ingewikkeld frans patisserie recept wat heel nauw komt maar voor de rest voldoet het gewoon
Volgens mij was dat gewoon als voorbeeld gezegd
Teske die in haar q&a aangeeft dat een nadeel van youtuber zijn het weggeven van je privacy is terwijl ze de privacy van haar zoon ook weggeeft en die er niet eens voor gekozen heeft.?? I dont get it😭
Ik zit maar te ouwehoeren. Maar wel leuk dat het je zo bezig heeft gehouden.
Hahaha love dit ![]()
Was wel een keer dat Nick ‘s avonds uitging en dat Bonnie patattt ging eten en toen een deel ging bewaren voor Nick voor als ‘ie ‘s nachts thuiskwam. Kon die dat opwarmen in de magnetron ![]()
Een vriendin van me heeft ook ooit zoiets geflikt bij mij. Ben blij dat die vriendschap voorbij is. Als iets goor is is t opgewarmde friet
Haha ik vind dit toch ook wel heel erg lief (ondanks dat het echt niet lekker is)
De zoon van FleurDeForce heet Enzo! ![]()
Ik volg haar al zoooo lang & ik heb echt warme herinneringen aan haar video’s en vlogs. Ik ben blij voor haar dat ze na alle ellende toch een tweede heeft mogen krijgen!
pfffffff hoe burgerlijk zijn die stories van sereen SAAI. block me maar weer, meid
Ohja bedankt voor de tip
Welke bedoel je? Tattoos zetten met je zussen is burgerlijk? ![]()
Haha ja ik weet dat ik het niet hoef te kijken.
Ik dacht wat een rare combi taart en toast. Maar met toast word denk ik geen brood bedoelt.
Haha klopt daar ging ze ook over vertellen met Nick. Dat iemand had gezegd dat dit Engels was, en er “toost” (of proost) moest staan
Couples retreat op het WyldePad. Ok… ik kijk uit nieuwsgierigheid.
1299,- euro PER PERSOON. En dat voor 3 dagen. Ik verslikte me bijna in mijn thee.
Misschien wel avo toast
Oh wel kut als je voor 19:00 gegeten moet hebben of nog eerder omdat je daar op tijd moet aankomen en dan de hele avond op je vroege diner en wat taart moet teren ![]()
Hm misschien zijn er wel hapjes
Ik hoop het voor de gasten
Tuurlijk zijn er hapjes! Maar dan eet je toch gewoon iets eerder? Vindt dit wel een mooie oplossing als je geen onderscheid tussen dag en avondgasten wilt maken en je geen budget voor een diner voor iedereen hebt.