Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik heb in de dm’s van Instagram een gesprek gehad met FleurDeForce​:scream::cupid: over airconditioning

24 likes

Maar ik had echt een kut dag op kantoor en ik moet hier bijna van janken!!!:rofl:

8 likes

Maar wat als een half jaar geleden je energietarief al verdubbelt is, inflatie, je hebt een hoge huur, nog wat onverwachte rekeningen erbij… De rek raakt er telkens meer uit bij veel mensen Je weet gewoon niet wat er speelt. Misschien zijn die abonnementen er allang uit. En dan nog is het toch ieder zijn keuze waar je je geld aan uitgeeft.
En aan jou de keuze om (niets) te doneren.

4 likes

Ik had verwacht dat ze dat geld binnen no time binnen zouden hebben met Bram zijn following, maar ze hebben nu nog niet eens 1000,- en maar 67 donateurs. :speak_no_evil: En zijn video waarin hij het nog een paar keer benoemd heeft al over de 5K views haha.

Aan de ene kant snap ik het wel want he, lullig die onvoorziene kosten en ze waren niet echt uit op dikke winst, maar aan de andere kant geeft Bram zoveel geld uit aan dure dingen dat ik het ook een beetje raar vind dat hij nu hiervoor geld gaat vragen. Ze zijn met z’n vijven en per persoon moeten ze 600,- bijbetalen… Ik zou daar geen GoFundMe voor opzetten hoor. :thinking:

9 likes

De Gofundme website is ook een bizarre combinatie van trieste en belachelijke verhalen
Zieke kinderen, dodelijke ongelukken in het buitenland en een vrouw die haar vrienden in de trevi fontein het geduwd en een stel dat geld vraagt voor de gordijnen in hun gekochte nieuwbouwhuis en hun toekomstige gezinsuitbreiding

-Verwijderd door moderator. links naar inzamelingsacties zijn niet toegestaan-

14 likes

Naast Sophie Hol moest Serena’s kat ook een keer een mri, maar dat vond ze te duur en toen vroeg ze aan haar volgers of die wisten of dat in Duitsland niet goedkoper kon. Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat is afgelopen.

8 likes

Die kat leeft nog steeds volgens mij :woman_shrugging:

5 likes

Had ze toen geen spon met een kattenvoermerk, waardoor die kat volledig genezen was?

14 likes

Ohja zij wilde toen niet geloven dat MRI’s vooral duur zijn door het apparaat/software en de afschrijving daarvan en ging dan idd vragen wie een dierenarts wist die het goedkoper deed :’)

4 likes

Hahahah die bedragen die al binnen zijn

10 likes

Je denkt dat ze een grap maken met die gofundme’s, maar ze zijn bloedserieus, wat schaamteloos!

4 likes

Serena had laatst story’s gepost dat ze bijna baar hele hypotheek heeft afbetaald, wat natuurlijk super knap is, en ze liet bedragen zien en zei daarbij dat ze hoopte binnen een jaar helemaal hypotheek vrij te zijn. Dat zou alleen wel betekenen dat ze nu maandelijks zo’n 7k aflost en ik dacht echt wtf, zooooo veel spon heeft zij toch niet dat ze 7k kan aflossen elke maand. Ja blijkbaar wel dus, maar wtf

34 likes

Wow jaloers

2 likes

Huh ik was jarenlang geblokkeerd bij Serena (omdat ik een opmerking leuk vond die zij overduidelijk niet leuk vond. Context: gratis gekregen kleding die ze ging verkopen). Maar ineens kan ik haar account weer bekijken. Bijzonder.

5 likes

Interpreteer ik dit nou verkeerd?
Hoe onaardig?

Love Janne btw

3 likes

Ik denk sarcastisch.
In de zin van meid hoe durf je na mij te gaan ipv met mij :exploding_head:

4 likes

Ik kom de laatste tijd op FB (maar ze komen van Insta kan ik zien) filmpjes tegen van zo’n chick die haar eten de hele tijd knipt en praat tegen haar camera naja spiegel alsof een kind van 5 het gaat kijken. Ik moet al een week dit kwijt haha. Geen idee maar hoe ze heet, het is een korte naam.

6 likes

Kalo lee misschien? Lekker kwark, met rookvlees, snoeptomaatjes en sirachel.

15 likes

Ik wilde net typen mijn hoofd zegt iets met Kalo haha.

7 likes

Zij zat eerst op tiktok waar ze die filmpjes plaatste.

3 likes