Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Snap nu eigeenlijk nog minder dat ze een reservelijst heeft.

18 likes

Ja ik ook hoor. Als er hapjes zijn is het wel te doen ja, ik heb gewoon veel eten nodig dus als ik om 18:00 moet eten en dan tot na twaalven feesten zonder iets te eten tussendoor dan zou ik dat wel moeilijk vinden lol. Maar dat zal vast niet concludeerde ik al.

4 likes

19u voor een feest zonder avond-eten vind ik ook vrij vroeg als je echt van ver moet komen, maar goed je kunt evt ook van tevoren in de buurt gaan eten

3 likes

Ik kan echt veel van Teske hebben maar ik vind dat echt zo tegen vallen van haar.

6 likes

Halve kaassoufles als hapjes

4 likes

Ja ja ja, die Bonnie versus kaassoufflé grapjes kennen we nu wel. Volgens mij is Bon hartstikke gastvrij en lief voor haar vrienden en heeft ze alleen óóit een keer iets wat ze niet op kon bewaard en is dat hier mega uitvergroot.

49 likes

Alleen jammer dat hij ze weer niet op tijd upload. :sweat_smile: Ik kijk er ook elke dag naar uit maar het is met vakantievlogs altijd een teleurstelling als ik wil kijken en het staat nog niet online. Het is echt een momentje en dan moet ik ineens iets anders verzinnen om te doen. :smiling_face_with_tear: Ik dacht ook dat hij in samenwerking met KPN altijd super snel internet kon hebben in Europa?

7 likes

Haha super gastvrij; maar kiezen tussen 1 kaasstengel of bamischijf in de airfryer als vette alcoholhap of eieren van je hotelbuffet pikken is gewoon skeer😂

Die halve kaassoufle is hoax, maar ligt echt niet zĂł ver van de waarheid đŸ«Ł

6 likes

Eieren? Hele lunch voor twee personen bedoel je (en dat ‘maar een paar dingetjes hoor’ noemen)

9 likes

Bonnie is dan zuunig op random momenten maar denk dat haar bruiloft helemaal top gaat zijn en niemand wat te kort komt. Lijkt me ook juist top om maar een avondje een bruiloft te hebben ipv een hele dag

41 likes

Hahahah hardlop lachen hierom :joy: ik zou sowieso niet zelf koken maar bestellen ivm tijdsnood, dat opeten in m’n badjas en vlak voor vertrek me omkleden.

10 likes

Haha
Dit tijdstip betekent dat Bonnie en Nick zelf ook super vroeg moeten eten, als zij zich uitgebreid wil klaarmaken etc
 had het dan idd later, om 20u bijv gedaan

5 likes

Die maken zich al veel eerder klaar, ze zullen de foto’s van hun samen ervoor al laten maken vermoed ik.

2 likes

Ik vind dit juist echt de beste trouwvariant die er is. Meerdere vrienden van mij hebben dit zo gedaan. Zelf heeft het bruidspaar dan een rustig dagprogramma (foto’s maken, vast samenzijn met familie). Voor de gasten geen dagprogramma dus hooguit een uurtje eerder weg van werk, dan zelf wat eten (eventueel buiten de deur) en dan door naar het feest.

Wel genoeg hapjes en drankjes gedurende de avond maar beide hebben alsnog een mooi feest. Dan hoeft je huwelijk ook geen 20K te kosten en je bespaart een hoop gedoe ook.

71 likes

Ja precies dit! Wij hebben dit ook op onze bruiloft. Willen graag iedereen bij de ceremonie hebben maar geen onderscheid maken in dag- en avondgasten en gaan ook niet voor 220 gasten diner regelen.

Ik heb zelf al best vaker een avond-bruiloft op deze manier gehad en nog nooit iemand horen klagen dat ie al om 19u gegeten moest hebben (op een zaterdag). Dat regelen groepjes echt zelf wel door lekker vooraf in de stad een hapje te eten.

Edit: en ik vind mijn concept persoonlijk leuker dan bruiloften waar je na de ceremonie weg moet om s avonds weer terug te komen. Maar gelukkig doet iedereen zijn Grote Dag op de manier die hij/zij leuk vindt :blush:

23 likes

Ik ben uitgenodigd voor een bruiloft waarbij ik dag- en avondgast ben. Maar het diner is alleen voor familie dus de rest van de daggasten (vrienden) kunnen zelf het diner regelen. Dus ik moet zelf in de buurt een restaurant zoeken na de ceremonie om daarna op het feest weer terug te komen. Nu heb ik niet veel bruiloften meegemaakt dus ik weet niet of dit normaal is, maar dan vind ik zo zonder diner misschien toch wel beter. Ik eindig ook vast bij de McDonalds als zelfgekozen diner :+1:t3:

25 likes

:joy::joy: je mag kiezen welke

14 likes

Snap ik. 220 mensen is echt heel veel😳

1 like

Ik vind dit eigenlijk echt een beetje raar/stom/ heel nederlands en gierig juist :sweat_smile:. Dan zou ik zelf persoonlijk echt liever onderscheid maken tussen dag en avondgasten. Of anders vreten voor iedereen hoor. Als iemand op een werkdag trouwt moeten sommige mensen ook vrij nemen oid. Of gewoon helemaal niet trouwen :v:

5 likes

Oooh dit vind ik zo vreselijk.

Dat je er bij mag zijn tijdens de ceremonie en het feest maar dat je dan zelf tussendoor ergens in de middle of nowhere je eten moet regelen. Ik vind dit echt te veel gevraagd en onvriendelijk (als je het geld daar niet voor hebt dan zou je het anders aan moeten/kunnen pakken. Maar ik ben Surinaams dus voor mij is een feest zonder eten sowieso iets ‘anders’ dan ik gewend ben). Dus als ik weer zo een uitnodiging krijg dan ga ik alleen naar de ceremonie of het feest.

Vind de oplossing van Bonnie dan echt beter en vriendelijker tegenover je gasten.

25 likes