Niks zo saai als een bruilofts-diner… als je t mij vraagt…
Ik vond een aantal video’s van “de belegger” wel interessant, vooral die over REITs.
Verder vond ik de website financequeen wel interessant, maar weet eigenlijk niet of ze YouTube video’s maakt.
Ik las dit met mijn oma’s stem
Ben je op dat uur ‘al’ thuis van je werk dan? Lijkt me zo heerlijk georganiseerd als je er om 17u30 al in slaagt van te eten ![]()
![]()
Oh hangt er toch vanaf! Een vier gangen-diner kan misschien saai zijn (afhankelijk met wie je aan tafel zit), maar voorbeeld foodtrucks kunnen dan weer echt leuk zijn vind ik.
Ik vind the financial diet op YouTube erg leuk, vooral de filmpjes van eigenaresse Chelsea Fagan. Hebben ook een goede podcast, the financial confessions. Vooral de aflevering met een scheidingsadvocaat vond ik tof.
En de podcast “Over geld praat je niet” vind ik ook leuk om te volgen.
En mensen haten me hierom, maar groot fan van de blog mrmoneymustache.com voor content over financiële onafhankelijkheid. Wel een cynisch toontje vaak, maar kan ik wel waarderen.
Dat klopt zeker! Maar het klassieke diner inderdaad…
Thanks voor de tips! @Cleopatra en @JeMoeder Financial diet is leuk! Over geld praat je niet, de belegger en financequeen ken ik niet dus die ga ik zeker checken. Vind het leuk om wat meer Nederlandse te volgen. Ik kijk al redelijk wat amerikaanse youtubers, waardoor ik heb het gevoel dat ik ondertussen meer over Roth IRA weet dan het Nederlandse pensioenstelsel bijvoorbeeld.
Ha ja dat is wel irritant aan Amerikaanse content kijken, ik weet ook veel te veel van employer match enzo. Wat dat betreft gaat porterenee af en toe wel die kant op qua praten over pensioenen en kapitaalverzekeringen, maar je hoort daar ook goed dat ze er eigenlijk te weinig verstand van heeft om dat goed en zonder dat het droog wordt te vertellen.
Jeeeemig na al deze posts ging ik net Bonnie’s vlog kijken en ze doet helemaal niks raars
Als ze nou achter de bar cocktails stond te shaken als beroep snap ik het, maar ze maakt gewoon voor een paar vrienden een drankje, boeiend of ze het in een bakje giet, ook al leegt ze die fles in een condoom.
Dat laatste heb ik wel een mening over. Dat is namelijk heel onhandig drinken. En je krijgt er dan zon rubber/ glijmiddel smaakje bij.
Nee bonnie mocht je dit lezen niet in een condoom aub.
Ja en pas op dat al die hippe cocktailbarretjes niet meelezen met al die gekke voorwerpen waar ze drankjes in serveren
Mmm

Kijkt iemand de vlogs van Vera? Denk dat het heel mooi wordt hun nieuwe woning
Ja, ik hou van de glamour die Vera wilt, dus ben heel benieuwd naar hoe alles er uiteindelijk komt uit te zien!
Ik zat een paar random video’s te kijken van die guys van sidemen. En die hebben gewoon bodyguards in dienst, zodat ze niet telkens gestoord worden door fans als ze buiten een video willen opnemen. Dat is toch eigenlijk vreselijk. Of is dit ook een ding bij Nederlandse youtubers? ![]()
Hier zuid Nederland indd rond half 6, als we gaan uit eten dan wel 7 uur.
Nooit geweten dat dit streekgebonden is, of is die conclusie te snel gemaakt?
Mijn gordijnen was ik niet.
Wie eet er nog meer avondeten?
Nee, doen we in deze streek niet
Mijn generatie eet om 3 uur 's nachts.