Omdat je een mening hebt.
Pff onzin ik heb nooit een mening
Slank is helaas nog steeds de norm in onze maatschappij
Leuke term! Ken het account niet, zal eens kijken!
Ze schrijft in haar Stories: âjammer dat mijn naam wordt genoemd en ik nu een haatleger achter me hebâ maar waar wordt ze dan genoemd?
Hier in ieder geval? Ik had dit niet geweten als ik hier niet was geweest.
Snap eig echt niet waarom men vindt dat Sanneke zeikt. Sanneke is gewoon dik. Ze geeft aan dat ze baalt dat haar naam genoemd wordt, noemt de naam van het andere clubje niet en maak een eigen clubje. Wat is precies het probleem?
Ik heb ook echt het idee dat heel veel frustraties zich volledig in haar eigen hoofd afspelen, het gaat zo vaak over dingen waar verder niemand mee bezig is en/of die niemand verder boeit.
Ik heb dus echt een zwak voor Sanneke. Zou haar never lange tijd kunnen volgen (vanwege dit type tweets en postd), maar bij alles wat zij heeft meegemaakt vind ik haar wel altijd een makkelijk slachtoffer om van negativiteit of zeiken te beschuldigen.
Miss heel lullig ze heeft heftige dingen mee gemaakt. Maar volgens mij is zij gewoon zo van nature. Ze kon al flinke sneren geven toen dr broer enzo nog leefde. In t begin van youtube. Ik vind ook weer niet dat je alles moet schuiven achter " ja maar ze heeft heftige dingen mee gemaakt". Ja dat heeft zon 80% van de mensheid wel.
Was verder ook niet om je tot orde te roepen hoor. Geen sorry. Ik heb gewoon ergens een zwak voor haar (denk dat ik een periode minstens zo ben geweest met het geluk dat ik minder tijd online doorbracht)
@Soy.peor @kali tuurlijk niet alles, daarom zeg ik ook dat ik haar echt niet zou kunnen volgen, is gewoon niet mijn type mens.
Zoals Kelly C, Tien van Wil en vet veel influencers dat ook niet zijn. Maar vaak als zij hier ineens besproken wordt (zoals bij de zwemclub post) gaat het over posts waarvan ik denk: zo gek is het toch niet dat ze hierover klaagt? Alsof de echt erge negativiteit die ze vroeger had (en ik denk dat dat volkomen logisch was) zo is blijven hangen dat niks van wat zij aankaart nog neutraal te zien is.
Wtf waarom doe je dat dan. Wat een lullige post, hopelijk leest Sanne hier niet mee
Wow
Ik ben geblockt omdat ik haar een tip gaf waar ze notabene zelf om gevraag had op haar stories
Ah ik bedoel deze post echt niet zo. Ik wilde de nadruk leggen op je instelling die je van nature hebt, dat bepaalt vaak hoe je na tegenslag opkrabbelt. Wat Sanneke heeft meegemaakt is namelijk echt niet niks. Haar broer Ă©n vader zijn overleden toch? Ik wilde met mân opmerking dus echt geen onrecht doen aan haar leed.
Ik zal hem weghalen
Jaa dat wel. Tegenwoordig kaart ze gewoon dingen aan over bodypositivity ( althans op haar insta ) maar veel mensen zien haar nog wrl als die meid die alleen maar op twitter liep te zeiken haha.
Samenvatting
Zonder op je vergelijking in te gaan. Wat je kunt dragen is naast van je persoonlijkheid vooral ook erg afhankelijk van je omgeving. Steunende naasten, (financiële) zekerheid, stabiele basis, perspectief, dagbesteding die je uit bed haalt op zware dagen, levensfase, geluk. Dingen die helaas behoorlijk oneerlijk verdeeld zijn en elkaar ook nog wel eens willen beïnvloeden.
Als ze echt een boomerman was geweest, had ze nu waarschijnlijk een column in de krant, was ze een vaste tafelgast op tv of een veelbesproken figuur in het podcasttopic. (Ok, niet helemaal misschien, maar ik vind het altijd zo irritant hoe verschillend gemoppper, gezanik en gezeik wordt gewaardeerd afhankelijk van of het van een man of vrouw komt.)
Of van Rossum, beetje ouder maar kan wel goed mopperenđ
Klikte weer eens een video van Rutger aan maar dat is inmiddels nog intenser gericht op kinderen. Hij praat werkelijk als een of andere personage in een peuterserie en het is allemaal zo fake en geacteerd.