Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Mmm
afbeelding

12 likes

Kijkt iemand de vlogs van Vera? Denk dat het heel mooi wordt hun nieuwe woning

12 likes

Ja, ik hou van de glamour die Vera wilt, dus ben heel benieuwd naar hoe alles er uiteindelijk komt uit te zien!

8 likes

Ik zat een paar random video’s te kijken van die guys van sidemen. En die hebben gewoon bodyguards in dienst, zodat ze niet telkens gestoord worden door fans als ze buiten een video willen opnemen. Dat is toch eigenlijk vreselijk. Of is dit ook een ding bij Nederlandse youtubers? :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Hier zuid Nederland indd rond half 6, als we gaan uit eten dan wel 7 uur.
Nooit geweten dat dit streekgebonden is, of is die conclusie te snel gemaakt?
Mijn gordijnen was ik niet.

5 likes

Wie eet er nog meer avondeten?

44 likes

Nee, doen we in deze streek niet

23 likes

Mijn generatie eet om 3 uur 's nachts.

14 likes

Ah meneer “we kunnen niks meer zeggen” en mevrouw “Ik gebruik onpasselijke hashtags om mijn videos te promoten” hebben elkaar weer gevonden.

11 likes

Oh en, kijk eens even naar het behangetje! :joy:

6 likes

Ik eet ah wrap

7 likes

Met of zonder 35%?

6 likes

Welke hashtags gebruikt zij?

4 likes

Ik probeer de posts hierover terug te vinden maar nog niet gevonden. In ieder geval gebruikte ze iets tragisch in haar hashtags om haar Tiktok (wat gewoon over kleding of make up ging) te promoten. Volgens mij Peter R de Vries? EDIT: (Niet Peter, maar The Voice saga bedankt @Soy.peor voor de opheldering ).

6 likes

Ze gebruikte een voice fragment iets onder dr tiktok van die aflevering van boos over the voice. Ook hastags erbij van marco borsato enzo

7 likes

Ohja, dat was het. Blijft bizar

Haar reactie op de kritische comments was toen ook echt “Ik gebruik gewoon wat nu trending is”

3 likes

Hij is een :sparkles: wappie :sparkles:

14 likes

Dat blijkt uit het feit dat hij nu in manifesteren maar niet in vaccineren gelooft.

11 likes

https://www.instagram.com/tv/CTz7mm3AA3V/?igshid=MDJmNzVkMjY=

7 likes

Mijn ex had dat ook en ik vond dat zo irritant. Die werd ook echt chagrijnig als hij niet meteen ging koken en eten na werk. Mijn huidige vriend is gelukkig een stuk chiller. Ik ben tussen kwart voor zes en half zeven ergens thuis, en ik wil dan gewoon even samen chillen voordat iemand moet gaan koken, dus we eten meestal ergens tussen half acht en half negen

11 likes