Het andere YouTubers/bloggers topic #20

VOORAL met of een kind en hoe een kind daar al dan niet invloed op gehad heeft. Tell me more.

37 likes

Je vroeg er zelf naar :pleading_face:

9 likes

Wel cute dat Bonnie op haar 30e (?) nog even de Alex Turner/Miles Kane rabbit hole in valt (zie stories). In m’n hoofd was Bonnie iemand die vroeger ook fanfic las over allerlei bands maar maybe not.

7 likes

Huh ze was vroeger toch ook fan van hen, daarom deelt ze het ook

3 likes

Dat ‘ik wist niet dat ik dit nodig had’ kwam op me over alsof het geflikflooi tussen Alex en Miles nieuw voor haar was, maar misschien interpreteer ik het verkeerd dan

4 likes

Ken je dat verhaal van die chick die geen internet heeft een daarom noodgedwongen 500 euro uitgeeft om naar Ibiza te gaan, omdat er in Nederland geen internet bestaat.

14 likes

Haha nee dit kan niet

7 likes

Nee dus zeg ff over wie dit gaat aub

13 likes

Onze Wylde meid. Moest ook nog even 300 euro betalen om een koerier naar het park te sturen voor haar paspoort. Was gewoon op fst park gaan werken

7 likes

Oh my die nieuwe vloer van leonie. Ik zou echt he-le-maal gek worden van dit drukke patroon haha 🫠

22 likes

In het halletje! Daar kun je juist zoiets gaafs kiezen. Ik vind het geweldig leuk. Hoera voor dit soort keuzes.

57 likes

Love die tegel, ik vind alleen jammer dat ze nooit echt bij elkaar lijken te passen zoals in haar badkamer. Apart allemaal mooi maar samen net niet.

39 likes

Ik vind de vloer leuk maar die muur er niet bij passen.

59 likes

Ik ben echt all for een leuke andere tegel in de gang maar al deze felle kleuren en andere patronen zou ik echt kruisdol van worden haha! Vind het wel heel tof dat hun hele huis anders is dan de gemiddelde woning in NL haha.

7 likes

Ik kon mijn vinger er maar niet op leggen waarom ik het wel heel leuk vond allemaal, maar ook weer niet. Maar dit is is het. Het matcht net niet.

2 likes

Oh wow dit vind ik mooi. :heart::drooling_face:

4 likes

Die tegels waren ook niet de goedkoopste bij designtegels. Had ze in de winkel in Breda, uiteindelijk niet gekocht want ik wist niet goed waar ik ze kon gebruiken.

1 like

Leonie heeft ook een heuse podcaststudio in haar nieuwe huis maar wat gaan zij doen met hun verbouwpodcast als ze straks klaar zijn? Waar gaan ze het dan over hebben? Volgens mij willen ze ook heel graag naar Podimo voor het geld.

3 likes

Ik zag een story waarbij ze zei dat ze die nog voor het vorige huis hadden gekocht maar vanwege een mega levertijd hadden ze inmiddels al het nieuwe huis gekocht en hebben ze de tegels bewaard.

Ik hou er wel van. Zou er net als @Shaaar zo kunnen wonen!

3 likes

Ohja ik vind juist doordat het allemaal zo on trend is, het wel gemiddeld. Wel heel netjes gedaan en het ziet er heel verzorgd en comfortabel uit. Respect ook wel voor hoe ze het aangepakt hebben, zou daar denk ik echt te lui voor zijn

7 likes