Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik vind dit vrij hard.

4 likes

Het valt me de laatste tijd steeds meer op dat als influencers een foto met anderen plaatsen het er blijkbaar alleen om gaat hoe goed ze er zelf op staan? Nu toevallig bij Elise (tiger) en haar moeder (?) die helemaal gek wegkijkt op de foto. Dat zie je toch voordat je hem plaatst.

7 likes

ja maar we zijn allemaal geblokkeerd dus we kennen haar niet anders :sob:

3 likes

Eens. Ik weet niet beter of ze klaagt/zeurt al vanaf dag 1 dat ze op social media zit. Als ik iets van haar zie is standaard mijn 1e reactie: oh Sanneke
 wat heeft ze nu weer te zeiken?

3 likes

Jooooo hallo ik ga m’n ziel verkopen hoor. Sponbaron it is

En wat betreft Sanneke, ik snap wel dat zij graag naar dat event wil omdat zij zichzelf als dik beschouwt. Ik heb dezelfde maat en zie mezelf ook als dik ipv midsize. En of dat nu wel of niet dik is, ik snap dat daar de meningen over verdeeld zijn, maar dat is hoe ik mezelf zie. Ik ken de organisator niet, maar kan me niet voorstellen dat ze moeilijk doen, want je kan 3 mensen met dezelfde maat naast elkaar zetten die een totaal ander lichaam hebben en waarvan je niet zou zeggen dat ze dezelfde maat hebben. Dus denk niet dat ze echt zo met het blote oog kunnen zeggen van nou jij hebt geen maat 48 dus doei. Tuurlijk ervaar je met die maat meer problemen in de maatschappij dan met maat 44, maar kan me voorstellen dat zij zich fijner voelt bij zwemmen op zo’n event dan op een willekeurige dag in een willekeurig zwembad. Verder vind ik het erg makkelijk oordelen over haar persoonlijkheid op basis van tweets. Ja, ze zijn vaak bozig/passief agressief en soms denk ik ook que? Maar wil niet zeggen dat wat ze op twitter knalt ook is hoe ze in het dagelijks leven is en praat. Heb haar wel eens een dm gestuurd en daar reageerde ze super leuk op ook

19 likes

Ja ik vind het ook wel ‘lastig’ wanneer je dik bent en wanneer niet. Sommige vrouwen zullen zich met maat 42 misschien al dik voelen en anderen pas bij maat 50. Ik denk inderdaad als
je gewoon naar zo’n evenement gaat dat ze echt niet met een meetlint bij de deur staan om te kijken of je wel dik genoeg bent maar ik snap ook wel weer dat ze op voorhand een richtlijn geven want als er straks hoofdzakelijk vrouwen met maat 42 komen dan is dat misschien weer wat minder prettig voor de ‘echt’ dikke vrouwen. Vera Camilla zei laatst in een story ook dat Jeffrey uitsluitend op dikke vrouwen valt en ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ook dacht van goh maar vroeger was zij toch niet dik maar gemiddeld (of inbetween of hoe je het ook wil noemen), maar misschien is het ook deels subjectief wanneer je dik bent en wanneer niet.

12 likes

Ik snap de frustratie sowieso niet, want op de site van de organisatie staat die richtlijn juist met zo veel mitsen en maren beschreven dat ik erin lees dat iedereen die zich aangesproken voelt welkom is.

13 likes

Maar er is een verschil tussen dik voelen en dik zijn en bij veel mensen is dat besef vermoed ik prima in lijn. Daarnaast: hoeveel mensen bestaan er die zo graag met een club voor enkel dikke mensen willen gaan zwemmen dat ze met hun hele reguliere maat 42 naar zo’n zwemmiddag gaan?

9 likes

Ik zie haar ook heel vaak voorbij komen, ook altijd dat “Hallo reels met Kalo”

Ik vraag me ook af of dit allemaal echt is of dat ze ook gewoon mensen in de zeik neemt met haar “recepten”

4 likes

En al die vrienden hebben 15k volgers?

Vind het gewoon echt grappig. Dit forum zit vol met mensen wiens online gedrag prima vergelijkbaar met Sanneke is (alleen dan niet in vol zicht), ik ken meerdere mensen die best leuk zijn en ook zo zijn, maar men doet alsof zij een ultiem bijzonder geval is qua gedrag.

25 likes

Ik vind het hele maat-gebeuren sowieso raar. Iemand van 1.80 met maat 42 heeft een heel normaal postuur. Als ik met mijn 1.55 maat 42 zou hebben zou ik echt wel flink overgewicht hebben hoor. Dus zeggen dat maat 42 (of welke maat dan ook) regulier is, en maat 48 pas dik, is onzin. Dat hangt van wel meer factoren af.

Nou ken ik die hele Sanne niet dus geen idee hoe lang zij is en hoe ze er uit ziet, maar haar wel of niet dik noemen afhankelijk van haar maat slaat echt nergens op.

17 likes

Ja ik en weet niet eens mijn maat? Heb van bovenstuk maat x en onderste kledingstukken maat y. En dat verschilt ook heel erg per winkel of kledingstuk.

6 likes

zou hiermee oppassen, dik of dun = ook normaal

31 likes

Apart van Jeffrey. Het blijft subjectief, maar toen zij bij elkaar kwamen was zij imo zeker niet dik. Zie hem niet aan voor feeder ofzo haha, dus wellicht een voorkeur dat later is gekomen. Kan me voorstellen dat als je zo gek bent op iemand, dat je je voorkeur onbewust aanpast aan hoe die persoon op dat moment eruit ziet.

6 likes

Oh ja, ik had kunnen weten dat mensen hier over vallen. Ja, dik en dun = ook normaal. Maar je kunt dingen ook in hun context lezen misschien. Het ging hier over dik versus niet dik, dus het lijkt me logisch hoe ik het bedoel. Normaal postuur als in niet dik genoeg om mee te mogen zwemmen bij de dikke-mensen-zwemclub waar het over ging. Mensen hebben het nu over dik postuur, niet over normaal postuur, dus blijkbaar wordt dik toch wel anders gezien. Moet ik dan ‘regulier’ zeggen? ‘Gemiddeld’? Of wat wil je?

11 likes

Wouter op z’n insta. Meeste mensen denken :sparkles:Ibiez :sparkles:. Ik denk zelf LA ivm de referentie in de vlog en omdat het er bijstaat. Terug naar Leiden never denk ik :joy:

7 likes

‘Dik’ of ‘niet dik’ volstaat in dit geval.
Dat zijn redelijk objectieve omschrijvingen, in tegenstelling tot ‘normaal’, ‘regulier’ (wat in dit geval gewoon een synoniem voor normaal is), etc.

8 likes

Dat huis van ze in Leiden was echt mijn droomhuisđŸ˜©

30 likes

Same :star_struck: de ruimte, die tuin, de badkamer.

2 likes

Die tuin was echt zo mooi. En die keuken ook snap echt niet waarom ze toen naar adam zijn gegaan.

Is wouter btw geen model. Dan zou la idd best mogelijk kunnen zijn.

5 likes