Gewoon ‘niet dik’? En waarom zo geïrriteerd?
Mijn ook. Maar hun huis in Amsterdam vond ik ook prachtig.
Ik krijg toch een raar beeld bij iemand als iemand meteen iedereen blokkeert wie het niet eens is met die persoon.
Ik vond dat huis ook prachtig voor ze die Marokko-Ibiza-saus erover gooiden. Vond dat toch dat een aparte stijl binnen zo’n herenhuisachtige woning.
Ik blijf influencers die hun eet- en dieetschema delen toch merkwaardig vinden. Nu JolieLot haar ‘normale’ eten: 2 boterhammen om 12.00 uur & Hellofresh als avondeten. That’s it. Nu heeft ze 3 weken een ‘diehard’- shakeprogramma gedaan en heeft ze ‘heel wat cm’s verloren’.
Nog meer Murica vlogs in m’n leven
Ik eet dit ook wel eens maar dat is echt als ik een hele drukke dag heb en geen tijd heb om te eten, maar dan vreet ik het de dag erna weer dubbel en dwars aan
Oh god… ik zie het gebeuren. Hij naar LA for model life. Zij wordt makelaar en zit in het volgende seizoen van Selling Sunset. Ik ga kijken.
Ah sorry, snap ik! Was meer inderdaad echt verontwaardiging dat ze zoiets deelt en dat ik direct dacht: belachelijk.
Ja als er nou maar een objectieve maat was die bij iedereen hetzelfde is waardoor je iets kan zeggen over verhouding lengte/gewicht
En voordat ik nu gezeik ga krijgen: ja, ik weet dat BMI ook niet alleszeggend is, ja ik weet dat er dingen te zeggen zijn over de grenzen die nu gesteld worden om te kwalificeren als overgewicht en obesitas, ja etc etc. Maar ik vind het wel grappig dat die groep blijkbaar zo anti-BMI is dat ze nog liever een totaal subjectieve, random, nietszeggende maat gebruiken dan te zeggen ‘wij bedoelen met dik een bmi boven de 30 maar als je daaronder zit mag je ook wel komen als je wil hoor’.
Same! Vraag me af of dit echt is of niet? Ik ging even kijken en 3 van de 4 “recepten” waren getoast brood met ei.
Vind het ergens wel sympathiek ofzo. Wel een godswonder dat ze al haar vingers nog heeft met hoe ze dat fruit snijdt.
Ik vind het irritant dat ik echt niet weet of het echt of een act is.
Toevallig vanmorgen de laatste vlog gekeken van hun. Elise zei dat ze niet kan wachten om het te nieuws te delen over hun nieuwe huis. Maar dat ze nog niet kon delen, vanwege contracten etc.
Zat even de site van het verhuur huisje van Jennie te bekijken:
Ziet er leuk uit, vind het best duur maar ik denk wel markt conform. Alle weekenden zitten ook al vol dit jaar
Had het alleen gehoord van de verhalen hier en nog nooit gezien, maar het lijkt me een mega mooi en fijn plekje. Foto’s doen natuurlijk ook veel maar t ziet er echt knus uit. Zou er wel willen wonen (alleen dan gewoon op de locatie waar ik nu woon haha, of als tweede huis)
Ik vind het zo raar dat zij dat huis huurt van iemand en het door verhuurt voor vakanties
Ik vind het weer heel erg slim van haar, ze heeft echt een neus voor dit soort dingen. Ook om gewoon zo’n constructie met huren te doen als kopen niet lukt.
Ze heeft er een bosbabesausje overheen gegoten (en er volgens mij veel werk en geld in gestoken) en haar volgers staan in de rij om het te huren want die willen allemaal #debosdroom. Ik denk niet dat dat huisje voordat zij zichzelf eraan bond/het opknapte zoveel boekingen had als nu.
Ik vind dit ook een gekke constructie bij dit park, gezien je er ook best hoge kosten al betaalt qua huur kavel etc. vraag ik me af wat het voordeel is van diegene waar zij het weer van huurt.
Die heeft nu toch een jaar lang zijn huis verhuurd? Ik denk dat die in zijn handjes knijpt!
Lang na de kwestie maar dat heb ik dus ook met haar