Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Er zit niets tussen dit en een grijze antraciettegel natuurlijk. :smiling_face_with_tear:

Voor mij allebei liever niet. Gekleurde tegels, ja graag!, maar zonder druk patroon.

9 likes

Deze video is zo schattig. Wat een lieve huurbaas haha.

28 likes

Wout en Elise blijven gewoon in NL, dus we kunnen ons weer opmaken voor verhuisvlogs :sweat_smile: Jammer, had LA vlogs nog wel interessant gevonden

Edit oeps dit moet in mommybloggers

5 likes

Oh echt, wat een lieve huisbaas zeg🄰 Leuke video. Hij heeft ook een keer de keuken van zijn ouders een makeover gegeven, da’s ook een leuke video

7 likes

Ja en pas al dat geen zonnebrand gebruiken, want je moet niet iets smeren wat je niet kan eten/drinken…

6 likes

Ik heb echt zin in een 2cb trip in dit huis

11 likes

Oh, want handzeep kun je wel eten/drinken? :smiling_face_with_tear:

5 likes

hahah wat?! lekker insmeren met nutella dan maar…

5 likes

Precies wat ik dacht…

Vraag me ook wat ik dan precies moet eten om niet te vebranden, dan zou ik dat met liefde doen, naast spf smeren

1 like

@Solsikke
Ik had het juist wel van haar verwacht. Zij heeft ook samen met die vriendin dat hormeaun bedrijfje waarbij ze allerlei twijfelachtige shit doen. Zij doen echt al heel lang een beetje van die wazige dingen die ze dan vervolgens helemaal presenteren als de waarheid en :sparkles: healthy :sparkles:

11 likes

Met de hoeveelheid tomaten die ik al eet, gaat meer bijna niet lukken. Laat ik mezelf dan maar voorhouden dat ik zonder die tomaten nog meer zou verbranden, haha

4 likes

Ik vind een ijsbad en in de winter buiten zwemmen echt geweldig, het werkt echt voor mij, maar ik hoef de poespas er omheen niet. Het enige nadeel waarom je zo’n cursus moet doen is dat niet iedereen een eigen ijsbad in z’n huis heeft :joy:

9 likes

Bonnie gaat vanmiddag een juicy Tiktok online zetten, ontzettend benieuwd

4 likes

Ik denk iets van zoenen met Luc, Marciano, Jelle of Bram. Of met een vriendin van haar.

7 likes

Ik denk dat ze een sapje gaat maken…

32 likes

Nou echt een wilde Tiktok hooršŸ˜‚

4 likes

Hahaha nou dit is het dus. Suuuper juicy!! :crazy_face:

11 likes

Geile meid is het toch

13 likes

Je ziet ook niet eens of ze echt kussen of daarna gewoon een knuffel geven oid want het beeld is eerder afgekapt… :sweat_smile:

11 likes

Jezus wat slecht.

13 likes