Er zit niets tussen dit en een grijze antraciettegel natuurlijk. ![]()
Voor mij allebei liever niet. Gekleurde tegels, ja graag!, maar zonder druk patroon.
Er zit niets tussen dit en een grijze antraciettegel natuurlijk. ![]()
Voor mij allebei liever niet. Gekleurde tegels, ja graag!, maar zonder druk patroon.
Wout en Elise blijven gewoon in NL, dus we kunnen ons weer opmaken voor verhuisvlogs
Jammer, had LA vlogs nog wel interessant gevonden
Edit oeps dit moet in mommybloggers
Oh echt, wat een lieve huisbaas zegš„° Leuke video. Hij heeft ook een keer de keuken van zijn ouders een makeover gegeven, daās ook een leuke video
Ja en pas al dat geen zonnebrand gebruiken, want je moet niet iets smeren wat je niet kan eten/drinkenā¦
Ik heb echt zin in een 2cb trip in dit huis
Oh, want handzeep kun je wel eten/drinken? ![]()
hahah wat?! lekker insmeren met nutella dan maarā¦
Precies wat ik dachtā¦
Vraag me ook wat ik dan precies moet eten om niet te vebranden, dan zou ik dat met liefde doen, naast spf smeren
@Solsikke
Ik had het juist wel van haar verwacht. Zij heeft ook samen met die vriendin dat hormeaun bedrijfje waarbij ze allerlei twijfelachtige shit doen. Zij doen echt al heel lang een beetje van die wazige dingen die ze dan vervolgens helemaal presenteren als de waarheid en
healthy ![]()
Met de hoeveelheid tomaten die ik al eet, gaat meer bijna niet lukken. Laat ik mezelf dan maar voorhouden dat ik zonder die tomaten nog meer zou verbranden, haha
Ik vind een ijsbad en in de winter buiten zwemmen echt geweldig, het werkt echt voor mij, maar ik hoef de poespas er omheen niet. Het enige nadeel waarom je zoān cursus moet doen is dat niet iedereen een eigen ijsbad in zān huis heeft ![]()
Bonnie gaat vanmiddag een juicy Tiktok online zetten, ontzettend benieuwd
Ik denk iets van zoenen met Luc, Marciano, Jelle of Bram. Of met een vriendin van haar.
Ik denk dat ze een sapje gaat makenā¦
Nou echt een wilde Tiktok hoorš
Hahaha nou dit is het dus. Suuuper juicy!! ![]()
Geile meid is het toch
Je ziet ook niet eens of ze echt kussen of daarna gewoon een knuffel geven oid want het beeld is eerder afgekapt⦠![]()
Jezus wat slecht.