Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Nou echt een wilde Tiktok hooršŸ˜‚

4 likes

Hahaha nou dit is het dus. Suuuper juicy!! :crazy_face:

11 likes

Geile meid is het toch

13 likes

Je ziet ook niet eens of ze echt kussen of daarna gewoon een knuffel geven oid want het beeld is eerder afgekapt… :sweat_smile:

11 likes

Jezus wat slecht.

13 likes

Yvonne heeft weer nieuwe juice over Monica en Robbert :joy::joy: heb jij een update vanuit het spionnenleger :sob:

13 likes

Die helaas niet wilden samenwerken… moet dat nou erbij? Halve huis is gesponsord maar dit zit dr dwars?

49 likes

Haha ja en dan bewust even niet taggen

27 likes

Zoals de plebs dus, gewoon betalen.

17 likes

Jan gaat over de financiƫn :upside_down_face:

31 likes

Ze kan goed met teleurstellingen omgaan in ieder geval… Man man meid moet ook een keer d’r portemonnee trekken voor d’r eigen huis hoor

35 likes

Haha wat is dit nou weer voor stuitende arrogantie??? Weet je hoe duur hout is tegenwoordig? Voor niets gaat de zon op hoor leo

12 likes

Wat ik heb gezien. Via een ander juicekanaal die het uit die spionnenapp heeft stelt het niet zoveel voor. Ze heeft geen bewijs maar alleen verhaal. Dat de zussen van Robbert ervan af weten en 1 xus hem heeft zien zoenen. Dat hij de afgelopen maanden meerdere keren is vreemdgegaan en nu een vaste minares zou hebben.

9 likes

Ik zou het echt jammer vinden als dit waar blijkt te zijn

12 likes

Ik vind dit sowieso een rare combi, hoe kun je iets ā€˜goed’ regelen als je geen weet heb van financiĆ«n, een soort kopen zonder kijken ofzo?. En andersom hoe weet je dat de keuzes / het regelwerk van de ander goed is, als je geen inzicht hebt in vergelijkingsmateriaal/ offertes/afspraken en enkel zegt ā€˜ja past wel in het budget’?
Alsof de ene de afspraken op papier zet, de eindprijs afplakt voor de ander, en andersom. Ik zie het niet voor me hoe het een zonder het ander gaat.

12 likes

Het gaat me meer om de combi, dat de een alles regelt, en de ander is van de financiƫn, maar wat moet je regelen dan? Zulke dingen gaan toch juist om de prijs//garantie/offerte etc. Dat soort dingen gaat bij mij hand in hand samen.

6 likes

Dingen regelen is juist super veel werk haha. Alles uitzoeken, contact onderhouden, de afspraken die 10x worden verzet, alle benodigde info aanleveren, + er gaan altijd dingen mis waar je dan 150 keer achteraan moet bellen haha.

8 likes

Haha je zegt het alsof Leonie de hele dag op dr luie reet zit en Jan enkel zijn pinpas trekt

7 likes

Ik kan het niet lezen zoveel tekst is het.

10 likes

Ik denk dat Monica zich stuk lacht als ze dit leest

10 likes