Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ja dat snap ik, dat is ook top&vakantiehuisjes verhuren super momenteel in NL. Zijn zo weg steeds. Maar de constructie op parken, maakt dat er al weinig % over blijft - heb er zelf vaker voor gekeken - gezien ook oa efpachtkosten, onderhoudskosten, afschrijving van houten huisjes dus daar was ik benieuwd naar als ze het nu viavia doen en er beide % aan over willen houden (lijkt me). Nu staat dit park niet zo goed bekend dus mogelijk hebben ze daar een goede deal uit kunnen halen en wordt het park flink ā€˜opgelift’. Wat natuurlijk superfijn is, ook voor het park.

4 likes

Zou me ook niets verbazen als ze voor een serie/real life soap ofzo gevolgd gaan worden in dit proces/traject en dat ze daarom ook nog niet zoveel mogen/kunnen delen. Vermoed dat er toch al een hoop in kannen en kruiken zal zijn, voordat je je huis verkoopt?

5 likes

Ze zeggen letterlijk in de vlog dat ze eerst hun huis hebben verkocht en ze even willen wachten met bekend maken tot de financiering van hun nieuwe huis rond is. Wss volgende week in de vlog vertellen ze wat t is geworden.

6 likes

Nee, dat is niet zo ; dat was eigenlijk Elise’s enige eis maar overheersende Wouter heeft toch zijn zin gekregen :upside_down_face: Ze hebben dus eerst hun oude huis verkocht, terwijl ze nog niks nieuws hadden.

2 likes

Toevallig weet je dat?

7 likes

Lijkt me toch sterk. Ze zeggen hun huis in Amsterdam te hebben verkocht om hun dromen na te kunnen gaan jagen. Waarom zouden ze dan een ander huis in Nederland kopen, dan hadden ze toch net zo goed in Amsterdam kunnen blijven?
Denk eerder dat ze een huis in het buitenland hebben gekocht. Misschien gaan ze naar Hollywood. Maarja we gaan het zien….

2 likes

Misschien gaan ze ook wel naar Ibiez/LA/whatever maar hebben ze ook nog een huis/appartement in NL. Zou mij ook niks verbazen haha

10 likes

Haha al deze speculaties zo grappig. Ik denk dat ze een soort boerderij in de buurt van Leiden gaan kopen die ze helemaal gaan opknappen en dan met een heel groot stuk grond waar ze dan een zwembad maken en een buitenverblijf zodat mensen makkelijk kunnen blijven slapen enzo.

14 likes

Mja dat zeiden ze vorige keer ook toen ze vanuit Leiden naar Amsterdam gingen :sweat_smile: Toen hadden ze zogenaamd ook nog geen nieuw huis. Maar een paar vlogs later zei ze dat ze al 7 maanden op hun nieuwe (Amsterdamse) huis aan het wachten waren en ze nu ein-de-lijk gingen verhuizen. Dus zoveel geloof ik er niet meer van wat zij zeggen :stuck_out_tongue:

12 likes

Een Rocylce Retreat…

42 likes

Dit denk ik ook. Om hun geld ergens aan uit te geven en dan te huren in LA.

3 likes

Haha omg ja ik zie een soort light versie Wilde Pad meets Romy Boomsma boerderij voor me + buitendouche

12 likes

Oh god. AUB niet. Zou me wel echt enorm verbazen al ze op een andere plek dan Amsterdam wat kopen in Nederland, vorig jaar was het nog ā€˜eindelijk terug naar Amsterdam, Amsterdam voor & Amsterdam na: echt het beste’ blabla.

23 likes

Facts

2 likes

N.a.v. hun verhaal vraag ik me wel af of het LA is. Lijkt of ze echt pas de knoop hebben doorgehakt over hun volgende stap toen ze het huis hadden verkocht, moet je bij Amerika dan niet allang met (werk)visa in de weer zijn?

3 likes

Mijn gok is dat ze een kleiner/goedkoper huis in Leiden/Amsterdam hebben gekocht als uitvalsbasis en tot de tweeling naar school moet gaan huren in LA.

8 likes

Wie is er lid van de spionnengroep van Yvonne? :crazy_face::crazy_face: Ben zo benieuwd naar die juice over Robbert van Monica…

6 likes

Ja ik ook! Maar ga echt niet betalen ervoor lol. Daar ben ik weer te gierig voor

9 likes

FleurDeForce is bevallen!

12 likes

Ik ook. Ik ga geen cent uitgeven aan Alivonne

4 likes