Was niet als afbranden bedoeld maar heb t weggehaald
Nee weet ik, maar voordat er ergere comments kwamen dacht ik, ik zeg het toch even
Lekker anderen naar hun âerge gedachtesâ vragen omdat zij de behoefte voelt om iets lelijks te zeggen over iets waar iemand zelf wel heel blij mee isđ.
Ik vind alles wat Alice doet leuk.
Het koophuis van 2.7 miljoen gaat toch niet door omdat ze naast het huis 2 jaar lang gaan bouwen. Maar het was toch niet meant to be
Celine Charlotte een paar dagen geleden:
Ik heb dit gemanifesteerd en kijk dit huis is zo op ons pad gekomen en dit is het universum dat mij heeft geleid naar dit huis blablablba chocolade vla.
Had ze de bouwplaats ernaast ook gemanifesteerd altijd grappig dat als het wel goed gaat het allemaal dankzij het universum is maar dat het daarna weer helemaal ingetrokken wordt.
Dit. Of ze heeft alles bij elkaar gelogen om zichzelf interessant te doen lijken.
Ik schaar mezelf niet onder de meest positieve, aardige personen ter wereld maar deze meid is toch wel echt heel heftig zuur. Altijd gewoon
Haha ik zou die comment nooit achterlaten maar ik snap haar wel. Is toch gek dat je teleurgesteld bent als het zacht is terwijl het roomkaas is. Dat heeft gewoon niet de structuur van mozzarella
Hahahaha ja oke maar die dingen heette wel roomkaas bonbons en geen mozzarella bonbons dus ergens heeft ze wel een punt
Offtopic maar die roomkaasbonbons lijken me wel echt vieslekker
Zegt iemand die geen ongevraagd advies wilđ
Ja kan ik nog inkomen maar dan die âken je kaasâ erachter. Mijn god alsof zij een kaas connoisseur is ofzo
Ik had de stories van Saske en Serena precies na elkaar. En ik dacht ook dat Serena dat bedoelde. Maar gelukkig niet!
Ik ben een klant, ik wil ook kaas.
Ja in die stem las ik het
Marloes/optimavita/optimababy haar nieuwe identiteit is enkel nog mama. Ze gaat nu zelfs vanuit haar kind praten. Geen verassing dat Annemerel deze post leuk vindt overigens. Ook die reacties eronder âohhh ze lijkt steeds meer op jouâ, âohhh wat lijkt ze op haar vaderâ, âmijn dochter is tegenovergesteld qua postuur, ik wil in haar spekkies knijpenâ.
Keek Marloes haar vlogs heel graag en had een beetje gehoopt dat ze haar kindje niet zo enorm vaak zou laten zien. Maar echt alles draait om de baby, hoeveel stinkies () ze heeft geproduceerd en ze wordt echt vol in haar gezicht gefilmd. Laatst zei ze in een vlog dat ze overweegt om haar minder in beeld te brengen, en toen kwamen er meteen reacties als âik zou het heel verdrietig vinden om haar lieve gezichtje niet meer te kunnen zienâ. Echt wtf.
Ik had het bij zowel Annemerel als Marloes 1000% verwacht
Ik vind het bij haar ook jammer, ook dat ze is gestopt met haar blog, keek haar vlogs ook graag maar vond haar artikelen ook altijd handig. Vond het altijd leuk om haar te volgen vanwege haar nuchtere kijk op sport en eten, maar sinds de baby is geboren kijk ik niet meer.
Die aankondigingen van het programma van het Wylde weekend op instastories, zo vol met schrijffouten
Haha ik ook. Als er een one-issue influencer is dan is het Annemerel wel.