Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Haha heerlijk de vlog van Mo, haar broer is mee op vakantie en ze genieten erg van de all-inclusive tot nu toe. Matthijs maakt hele mooie combi’s op zijn bord elke keer hahah

Edit: ik snap die shoeby samenwerking alleen niet zo goed, vind het allemaal eruit zien of het niet zulke beste kwaliteit is.

11 likes

Zei ze nou toen ze die sauzen zag; “zalfjes!” ? Heb het 2x terug gespoeld

1 like

Ja tenzij het waar is? Ik hoop het echt van niet voor haar. Ik las de screenshots en daarin stond dat hij een affaire met Femke zou hebben, die vriendin van mo? Dat zou al helemaal kut zijn, Jezus zeg.

4 likes

Huh echt? Dat zou wel heel erg zijn. Waar is dit.op gebaseerd?

10 likes

Dat zou best kunnen, mayonaise wordt wel vaker zalf genoemd.

6 likes

Stok met zalf

10 likes

Ik ben net de trouw video van Bonnie aan het kijken maar heb je een VOG nodig als je Babs wil worden? Ook als je je eigen vrienden trouwt?

3 likes

Ik denk het wel als het legaal moet zijn

6 likes

Ik moet zo lachen om interiorjunkie die doet alsof ze een super stylish natuurhuisje heeft terwijl het eerder een afgeleefde bungalow is op een vakantiepark met een hele dikke laag verf er over :woman_shrugging:t2:

26 likes

Ik was vooral in shock toen ze de before en after van de keuken deelde. Ik dacht vooraf van oh tof ja met een kleurtje kan je zo’n keuken wel echt weer een frisse look geven. Maar ik zag echt geen verschil op de foto’s. Vond dat zo raar!

14 likes

:nauseated_face:

4 likes

Haha ja die nieuwe greepjes zijn echt zo veel lelijker dan de oude. Een vriend van mij heeft laatst zo’n soort keuken geverfd (eerst een hele goede primer gebruikt) en het is echt zooo veel mooier geworden en het was echt een fractie van de prijs vergeleken met wrappen. Dus je kan het echt wel heel goed pimpen dus snapte hier helemaal niets van.

6 likes

Haha gewoon nog zelfde aanrecht als in mijn cheapo 100 jaar niet opgeknapte huurhuisje

18 likes

Ze heeft wel eerder laten vallen dat ze later het huis nog een keer ‘goed’ gaan opknappen trouwens, maar dat maakt het voor alle partijen waarmee ze heeft samengewerkt een nog grotere aanfluiting.

2 likes

Waar heb ik dit eerder gehoord? :thinking: :clown_face: #bosbabes

8 likes

Ik had er ook echt meer van verwacht. Vind het provisorisch gedaan - en daar dan dik geld voor vangen - en niet het idyllische natuurhuisje wat ik had verwacht dat het zou kunnen gaan worden. Vooral ook die badkamer bijvoorbeeld. Echt aftands.

2 likes

ik dacht dat na voor was

11 likes

De badkamer is nog erger. Nieuwe handdoeken en nieuwe badmat. Doe dan geen voor en na foto’s :roll_eyes:

4 likes

Vleesstaaf

5 likes

In alle afgetrapte huurwoningen waar ik gewoond heb, had ik zo’n metalen ‘ribbeltjes’ aanrechtblad. Dat associeer ik dus met een hoop, maar zeker niet met luxe :joy:

33 likes