Stok met zalf
Ik ben net de trouw video van Bonnie aan het kijken maar heb je een VOG nodig als je Babs wil worden? Ook als je je eigen vrienden trouwt?
Ik denk het wel als het legaal moet zijn
Ik moet zo lachen om interiorjunkie die doet alsof ze een super stylish natuurhuisje heeft terwijl het eerder een afgeleefde bungalow is op een vakantiepark met een hele dikke laag verf er over ![]()
Ik was vooral in shock toen ze de before en after van de keuken deelde. Ik dacht vooraf van oh tof ja met een kleurtje kan je zoān keuken wel echt weer een frisse look geven. Maar ik zag echt geen verschil op de fotoās. Vond dat zo raar!
![]()
Haha ja die nieuwe greepjes zijn echt zo veel lelijker dan de oude. Een vriend van mij heeft laatst zoān soort keuken geverfd (eerst een hele goede primer gebruikt) en het is echt zooo veel mooier geworden en het was echt een fractie van de prijs vergeleken met wrappen. Dus je kan het echt wel heel goed pimpen dus snapte hier helemaal niets van.
Haha gewoon nog zelfde aanrecht als in mijn cheapo 100 jaar niet opgeknapte huurhuisje
Ze heeft wel eerder laten vallen dat ze later het huis nog een keer āgoedā gaan opknappen trouwens, maar dat maakt het voor alle partijen waarmee ze heeft samengewerkt een nog grotere aanfluiting.
Waar heb ik dit eerder gehoord?
#bosbabes
Ik had er ook echt meer van verwacht. Vind het provisorisch gedaan - en daar dan dik geld voor vangen - en niet het idyllische natuurhuisje wat ik had verwacht dat het zou kunnen gaan worden. Vooral ook die badkamer bijvoorbeeld. Echt aftands.
ik dacht dat na voor was
De badkamer is nog erger. Nieuwe handdoeken en nieuwe badmat. Doe dan geen voor en na fotoās ![]()
Vleesstaaf
In alle afgetrapte huurwoningen waar ik gewoond heb, had ik zoān metalen āribbeltjesā aanrechtblad. Dat associeer ik dus met een hoop, maar zeker niet met luxe ![]()
Dat associeer ik met onwijs kut om schoon te maken en spuuglelijk š«
Vleeslolly
Even iets heel anders, maar het valt me een tijdje alweer op hoe slecht de werkplekken van al die influencers zijn. Aan de keukentafel met een laptop⦠Goed voor je rug ook enzo. Je zou toch denken dat ze voldoende geld (of spondeals) hebben om een beetje fatsoenlijke werkplek te creëren.
- alsof ze daar de hele dag zitten
- ergonomisch =/= insta perfect
En echt 9/10 komen uiteindelijk ook heel snel terug omdat het toch allemaal een beetje tegenvalt ![]()
Oh en er zijn ineens ook zoveel ādigital nomad coachesā die zelf nog niet eens vertrokken zijn op reis, maar dan wel andere mensen gaan coachen om digital nomad te worden. Vriendin ga eerst even zelf proberen of het überhaupt iets voor je is dan?