Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Zou het persoonlijk raarder vinden als ze 60 ml in een beslagkom zou afmeten.

5 likes

Maar
 we weten ondertussen toch wel dat de kaassouffle niet echt gebeurd is :sweat_smile:

5 likes

Huh nee dat heb ik echt in een vlog gezien.

16 likes

Uiteraard, maar toch

8 likes

Dat was laatst debunked toch??

2 likes

Huh nee?

Die ene vlog waar ze ging schaatsen doet ze het.

7 likes

Ik vond 't raar dat Bonnie zei dat Titia (een vriendin) niet op haar bruiloft kan komen omdat de uitnodigingen al verstuurd waren toen zij nog niet zo close waren volgens mij. Ze staat bovenaan de reservelijst. Is dat normaal of is dit gewoon weer een classic Bonnie die probeert te besparen? :confused:

25 likes

Whut. Reservelijst?! Is dat een ding bij bruiloften?

19 likes

Ik heb geen idee of het normaal is, maar kan me voorstellen dat locaties aan een maximum aantal gasten vastzitten. Als je daar dan al aan zit, wordt het denk ik lastig ivm verzekeringen enzo om erover heen te gaan. Zou dan zelf alleen altijd zorgen dat je plek over hebt voor mensen die je later toch nog uit wil nodigen. Al zullen er ook altijd wel afmeldingen zijn, dus wellicht lost het zich vanzelf wel op, maar lijkt me wel wat lullig voor de reservegasten.

6 likes

Huh, je kunt toch gewoon nog iemand uitnodigingen zonder kaartje? Of is dat heel simpel gedacht, haha.

Wel een lekkere matchy look van Nick, Bram en Jelle in de laatste vlog. Badmeester vibes.

4 likes

Heerlijk Hollands, een reserve lijst

44 likes

Ja ik snap dat als je een locatie boekt voor 500 man, dat je dan niet met 600 mensen moet aankakken. Maar 1 a 2 mensen extra boeit toch niet? En als er heel veel mensen op de reservelijst staan snap ik het ook niet, want neem aan dat je een locatie van tevoren een beetje ruim boekt voor het geval dat

8 likes

Inderdaad. Nodig me dan maar gewoon niet uit :roll_eyes:

5 likes

Nja ik hoef ook geen mensen op mn bruiloft die ik later pas een beetje heb leren kennen. Ja jammer dan. Zo blijf je steeds uitnodigen. Je maakt mij uberhaubt blijer door me niet uit te nodigen daar niet van. Wat heb je ook aan mensen die je een beetje kent op je bruiloft. Die zitten dan naar een verhaal te luisteren en tussen de mensen die ze niet kennen.

5 likes

Ik weet het niet maar dit lijkt me juist niet iets waarop Bonnie zou gaan besparen?

1 like

Mij juist wel, kan in ieder geval geen andere reden bedenken waarom die persoon dan niet gewoon mag komen.

2 likes

Ja maar dan spreek je toch niet over een reservelijst waar je wel diegene op zet? Dat vind ik nog vreemder. Nodig me dan inderdaad niet uit.

5 likes

Ik heb altijd het idee dat Bonnie erg van ‘hoe meer zielen, hoe meer vreugd’ is en dat ze daar juist niet op beknibbelt :woman_shrugging:
Het zal wel te maken hebben met een vast aantal stoelen/afspraken bij de locatie oid.

15 likes

Heeft Bonnie ook niet de ceremonie met dezelfde mensen als de avondgasten? Want volgens mij doen zij diner, ceremonie en dan direct feest. Dus dan kan ik me qua stoelen voorstellen dat er niet een extra plek is. Misschien bedoelt ze dat qua reservelijst, en dat diegene wel sowieso kan komen op het feest

3 likes

Maaaar hier mag wel context bij. Ze wilde gewoon weten hoeveel 30 ml is, en gebruikte alleen de weegschaal voor 1 keer meten.

17 likes