Is die cursus niet nu gaande? En gezien ze hem pas een paar dagen ervoor heeft gemaakt zal het managen ervan een behoorlijke klus zijn.
Zij post toch alleen maar als ze geld nodig heeft. En mensen trappen er nog in ook ![]()
Ik ken haar niet, maar als ze gaat werken met/op LL, waarom moet ze dan een kaartje betalen🤔 dan is zakelijk je kaartje kopen alsnog een slechte deal haha
Het hardste bewijs leverde uiteindelijk Shakira’s eigen fanclub. Doordat die voortdurend postte waar de zangeres uithing, kon de belastingdienst vrij precies in kaart brengen waar ze was.
Hahahahhahahahaha love it
alleen shakira mag van mij onschendbaar zijn
Sinds wanneer is Shakira een YouTuber?
Haha true
Goed punt dat lang niet gemaakt is! ![]()
hahahaha en altijd die “ik maak al 7 jaar videos!!!” vraag me af hoe lang nu
Bewijs dat honden en hun baas uiteindelijk op elkaar gaan lijken? Zo ongelukkig naast elkaar geplaatst deze foto’s met die wijdgespreidde ogen haha
En de “ik wil heel graag weer video’s maken maar heb geen laptop waarop ik ze kan editen”
Deze vrouw is op meerdere vlakken zo in mijn achting gezakt. Vond haar vroeger echt een geweldige muzikante maar zodra ze echt succesvol werd verloor ze haar ziel aan de commercie. Al die verschrikkelijke kutmuziek die ze de afgelopen 10 jaar gemaakt heeft…als ik naar die MTV Unplugged special kijk zie ik een geweldige artiest waar nu niks meer van over is. En dat je als rijk persoon je belasting niet betaald is voor mij een raadsel.
Is opzch toch niet zo heel gek. Het is ten eerste dr werk. En ten tweede heeft zij ook gewoon meer producten van meer merken van wege dr werk.
Mijn zus is dit weekend naar het Wylde Pad, hoor hier nooit zoveel positieve verhalen hierover dus ben benieuwd wat haar mening gaat worden.
Ik vroeg me ineens af hoe het met Steven is, hij ging super veel om met Vita en Elise een paar jaar geleden en zat ook in bijna alle vlogs, nu zie ik hem nooit meer voorbij komen. Zag dat hij op insta ook al 2 jaar niks heeft gepost.
Ik volg iemand op insta (ze post veel over vastgoed etc) en zij was ook afgelopen week daar. In haar stories was ze not amused. Park was uitgestorven, de hottub bij het huisje deed het niet, de sauna ook niet en de horeca (kop koffie, ontbijten of zo) zou ergens in de ochtend al open gaan om 08:00 maar er was tot een uur of 12/13u niemand te bekennen…
Daar heb ik ook nog een aantal keer aan gedacht. Maar hij woonde toch ook in NYC? Ik kan me voorstellen dat je wegen dan gewoon scheiden door de afstand.
Toen Elise haar zwangerschap bekend maakte aan familie en vrienden, zat hij wel mee in het filmpje.
Vond zijn vlogs zo leuk!
Ja klopt maar hij was ook best actief op insta en YouTube maar nu al sinds Corona is het radiostilte, hopelijk gewoon omdat hij wat anoniemer wilde gaan leven oid ![]()
Oh wauw, ik zie haar woensdag weer en ze gaan maar een weekendje, maar ik ben benieuwd hoe ze het gaat ervaren. Haar eerste indruk was positief.