Volgens mij was die reservelijst gewoon een dronken/aangeschoten grapje, het wordt hier wel erg serieus genomen
Bonnie bespaart toch overal op
Ze zegt letterlijk dat als ze nu weer uitnodigingen zou versturen, ze haar wel zou uitnodigen
@crazyplantlady volgens mij alleen een feest
Ben blij dat we in ieder geval weer een onderwerp voor vandaag hebben.
Ja klopt, en ik heb het over wat ze zegt over die reservelijst.
Hoop dat het niet verplaatst wordt naar het trouwtopic
Oh, dit vind ik best slim bedacht!
Trouwen is verder echt een ver van mijn bed show. Ik vind het wel leuk om die video’s van Bonnie te zien, maar ik geloof niet dat ik ooit zo’n bruiloft zou hebben. Ik ken er de mensen niet eens voor.
Los van of het raar is of niet, als er op last van de brandweer 500 mensen in mogen, dan maakt die 1 of 2 extra dus wel uit.
Mijn cheapo Lidl weegschaal heeft een ml functie
Het recept vroeg om één deel x, twee deel van dezelfde unit y, etc.
Ik denk dat de dichtheid van aperol wel ongeveer hetzelfde is als die van water dus dan kan het wel
Maar dat is ook gewoon meten in grammen.
@Trivia het ging ook meer om globaal denk ik, gewoon even weten hoe 30 ml eruit zit om het dan te gebruiken om een cocktail te maken.
Ik moet even lachen om de grote aantallen mensen. Waar haalt bonnie 500 mensen vandaan.
Hoe komen jullie uberhaupt aan het aantal van 500 mensen? Heeft ze dat gezegd.
Volgens mij had datmet de locatie enzo te maken.
Nee, ik denk dat het uitgaat van de dichtheid van water. Maar voor cocktails maakt een ml meer of minder sowieso niet uit toch? Je kan zo’n weegschaal niet gebruiken voor een scheikundelab of een ingewikkeld frans patisserie recept wat heel nauw komt maar voor de rest voldoet het gewoon
Volgens mij was dat gewoon als voorbeeld gezegd
Teske die in haar q&a aangeeft dat een nadeel van youtuber zijn het weggeven van je privacy is terwijl ze de privacy van haar zoon ook weggeeft en die er niet eens voor gekozen heeft.?? I dont get it😭
Ik zit maar te ouwehoeren. Maar wel leuk dat het je zo bezig heeft gehouden.
Hahaha love dit