Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Normaal vind ik die vakantievlogs van Bram/Dook echt leuk met die vriendengroep maar nu met die nieuwe mensen echt saai. En is die jongen met die tattoos de nieuwe vlam van Matijn?

11 likes

Ik dacht dat hij een ouder pleeg kind was

5 likes

Haha nee dat is weer iemand anders.

En er is nog zo’n Jelle look a like van 20 en dat is dan weer de nieuwe vriend van Marinus ofzo

4 likes

Oohja marinus die komt amper in beeld toch haha. Ik keek even op matijn zn insta en vgm hoort deze nieuwe knul idd bij hem.

5 likes

Ik snap ook niet wie nu wie is want hij legt t ook niet uit in de vlogs. Vind ze ook niet leuk dit keer, en hij legt de focus weer zo op alle negatieve dingen. Dat is echt zijn ding geworden afgelopen tijd.

3 likes

Echt? Dacht eerst ook dat t een oud pleegkind was haha. Compleet ander type dan z’n ex, aparte combi. Maar fijn voor hem dat hij weer iemand heeft gevonden. En leuke hond😆

Edit: ik zie hem nergens op zijn insta?

7 likes

Ja die hond :pleading_face: die mag vaker voorbij komen

10 likes

Hij heeft een intervieuw en daar verteld hij dat hij weer aan t daten is en een nieuw iemand heeft gevonden.
Dook had het in zn video over nieuwe aanhang. 1+1 =2

5 likes

Klopt, maar ik denk ook dat dit gewoon niet zo’n leuke vakantie was, door de B&B en wat hij zelf ook aangeeft, dat de groep iets te groot was.

6 likes

Serieus? Wat denk je met zo’n reactie te bereiken

148 likes

Sorry maar ik zou zo’n reactie ook super irritant vinden.

64 likes

Is het ook wel een beetje geef ik toe maar ik ga zo slecht op dat steeds ja ik kan dit niet betalen en zus maar vervolgens wel oke waar ga ik heen op vakantie.

7 likes

maar je reactie is toch ook gewoon dom?

19 likes

Dus als je graag een macbook wil en daarvoor super lang zou moeten sparen mag je niet op vakantie?

8 likes

huh? dan kán je niet op vakantie, zo werkt het toch? lol

19 likes

Jawel, ze kan wel. Maar dan moet ze langer sparen. Prima toch? Snap niet dat mensen dan gaan zeggen dat ze die vakantie dan maar moet laten, heeft ze helemaal niks aan

4 likes

Ze reageerde daar zelf ook al op dat een Macbook een stuk meer kost dan die vakantie nu. Ja tuurlijk, dat geld zou ze kunnen gebruiken ervoor te sparen, maar je kan toch niet zeggen dat ze nooit iets leuks mag doen verder. Ze heeft trouwens ook alweer vragen gekregen om een tikkie open te zetten en dat wilde ze absoluut niet, dus lijkt me niet zo nodig om hier commentaar op te leveren op deze manier

13 likes

Ik vind dit echt altijd zo’n boomer reactie :sweat_smile: zelfde dat wanneer je klaagt over hoe duur iets is, dat er dan wordt gezegd ‘moet je maar minder avocado’s en koffie buiten de deur kopen’.

56 likes

Maar werd haar gevraagd of ze weer ging vloggen dan?
Want ze kan toch ook gewoon bedoelt hebben van ja leuk dat vloggen maar die laptop is duur en mn prioriteiten liggen nu gewoon even ergens anders.

7 likes

Ik volg een Afrikaanse vlogger (Mayo Utuk) die volgens mij alles edit op haar telefoon. Zou ook niet mijn voorkeur hebben maar daar moet ik altijd aan denken als Sanneke zegt dat ze niet kan vloggen omdat ze geen MacBook heeft. Overigens ook gelijk een kijktip!

5 likes