Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Was wel een keer dat Nick ‘s avonds uitging en dat Bonnie patattt ging eten en toen een deel ging bewaren voor Nick voor als ‘ie ‘s nachts thuiskwam. Kon die dat opwarmen in de magnetron :two_hearts:

8 likes

Een vriendin van me heeft ook ooit zoiets geflikt bij mij. Ben blij dat die vriendschap voorbij is. Als iets goor is is t opgewarmde friet

13 likes

Haha ik vind dit toch ook wel heel erg lief (ondanks dat het echt niet lekker is)

8 likes

De zoon van FleurDeForce heet Enzo! :two_hearts:

Ik volg haar al zoooo lang & ik heb echt warme herinneringen aan haar video’s en vlogs. Ik ben blij voor haar dat ze na alle ellende toch een tweede heeft mogen krijgen!

16 likes

pfffffff hoe burgerlijk zijn die stories van sereen SAAI. block me maar weer, meid

3 likes

Ohja bedankt voor de tip

24 likes

Welke bedoel je? Tattoos zetten met je zussen is burgerlijk? :thinking:

11 likes

Haha ja ik weet dat ik het niet hoef te kijken.

5 likes

Ze heeft geen diner, vertelt ze in die kaarten vlog

10 likes

Ik dacht wat een rare combi taart en toast. Maar met toast word denk ik geen brood bedoelt.

23 likes

Haha klopt daar ging ze ook over vertellen met Nick. Dat iemand had gezegd dat dit Engels was, en er “toost” (of proost) moest staan

8 likes

Couples retreat op het WyldePad. Ok… ik kijk uit nieuwsgierigheid.
1299,- euro PER PERSOON. En dat voor 3 dagen. Ik verslikte me bijna in mijn thee.

35 likes

Misschien wel avo toast

11 likes

Oh wel kut als je voor 19:00 gegeten moet hebben of nog eerder omdat je daar op tijd moet aankomen en dan de hele avond op je vroege diner en wat taart moet teren :joy:

Hm misschien zijn er wel hapjes
Ik hoop het voor de gasten

10 likes

Tuurlijk zijn er hapjes! Maar dan eet je toch gewoon iets eerder? Vindt dit wel een mooie oplossing als je geen onderscheid tussen dag en avondgasten wilt maken en je geen budget voor een diner voor iedereen hebt.

53 likes

Snap nu eigeenlijk nog minder dat ze een reservelijst heeft.

18 likes

Ja ik ook hoor. Als er hapjes zijn is het wel te doen ja, ik heb gewoon veel eten nodig dus als ik om 18:00 moet eten en dan tot na twaalven feesten zonder iets te eten tussendoor dan zou ik dat wel moeilijk vinden lol. Maar dat zal vast niet concludeerde ik al.

4 likes

19u voor een feest zonder avond-eten vind ik ook vrij vroeg als je echt van ver moet komen, maar goed je kunt evt ook van tevoren in de buurt gaan eten

3 likes

Hebben ze geen budget of is dit hun gebruikelijke skere kaassoufflé lifestyle.

17 likes

Ik kan echt veel van Teske hebben maar ik vind dat echt zo tegen vallen van haar.

6 likes