Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik vind niet kunnen vloggen omdat je geen Macbook hebt een beetje een smoesje. Het kan idd prima op je telefoon of een goedkopere laptop.

Maar om nou voor te stellen dat ze dan maar niet op vakantie moet gaan…. :smiling_face_with_tear:

9 likes

Überhaupt bemoeizuchtige dms ontvangen met tips/commentaar :sweat_smile::see_no_evil: Wat dat betreft heeft Sanneke betrekkelijk weinig lusten maar wel de lasten van influencer life haha

21 likes

Ja iemand vroeg wanneer ze weer ging vloggen en toen zei ze (als grapje) iets als: ‘Als jullie een Macbook voor me kopen want ik kan nu niet editten’ of iets in die richting

6 likes

Jezus om dan een dm te sturen dat ze dan maar niet op vakantie moet gaan vind ik wel erg dom haha

8 likes

Ik vind Sanneke haar post anders ook vreemd, wat wil ze ermee bereiken door te delen wat ze allemaal niet kan betalen?
Tuurlijk krijg je dan ongevraagde tips etc.
Zou ze zelf niet sturen maar je weet dat er zo’n mensen zijn.

4 likes

Als mensen steeds vragen wanneer je weer gaat vloggen snap ik wel dat je laat weten waarom dat niet op de planning staat (wat voor reden dat dan ook is)

4 likes

Ja ik vraag me dan vooral af: wie de fuck denk je dat je bent haha. Wat moet Sanneke nou zeggen dan. “Ooh wow hier heb ik niet over nagedacht, echt goede tip, thanks!”

16 likes

Jezus wat een gezeik :rofl::rofl:

11 likes

Off-topic: hoeveel verdien je er mee? :thinking:

5 likes

10 cent of minder per zon enquite :joy:

2 likes

Haha echt? Ik doe voor mijn werk wel eens enquetes (vanuit farmaceuten) en daar krijg je makkelijk tussen de 25 en de 50 euro voor. En je hoeft ook nog eens geen vragen over Onnedi te beantwoorden :stuck_out_tongue:

13 likes

Jaa al die sites die ik zie krijg je miss net een euro of minder 10 cent was overdreven. Maar je moet er wel ff een paar doen wil je dr een boterham voor kunnen kopen.

1 like

Ik heb dit toen ik skeer was echt jaaaaaren trouw gedaan en uiteindelijk met heel veel enquetes in totaal iets van 100 euro mee verdiend. Toen kreeg je volgens mij inderdaad tussen de 0.10 en 1 euro per enquete en je kon het uit laten betalen als je 10 euro bij elkaar had haha. Volgens mij kwam er ook vaak uit dat ik niet de doelgroep was en dan stopte het na een paar vragen en kreeg je niets.

12 likes

:woozy_face:

12 likes

Ohjaaa! Hier heb ik ook wat uren aan besteed als 14 jarige ofzo. Had al snel door wat de doelgroep dan was en dan vulde ik gewoon maar snel wat in om dat geld te krijgen :laughing:

8 likes

Kijk dat je je verveeld en denkt laat ik eens iets geks zeggen over een youtuber voor een relletje snap ik. Maar dit :joy:

7 likes

Ja, het lijken overwegend juist goede eigenschappen.
Al is trouw blijven aan je eigen visie misschien geen goede eigenschap voor een influencer.

4 likes

Sorry mensen heb hem al verwijderd. Wou geen relletje starten of wat dan ook. Ik snap dat het misschien een gevoelig onderwerp kan zijn door zijn verleden. Mijn excuses!

2 likes

Over wie ging het?

9 likes

Shane Dawson

9 likes