Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Oh man die Celine heeft nu dus een hond geadopteerd maar ze heeft geen idee wat ze doet. Ze noemt de hond HSP en dat hij angststoornistrekjes heeft maar dan wel op basis van de paar uur dat hij bij haar is en niet op basis van asielinfo. In een vorig story zei ze al dat hij als het aan haar ligt een “intuïtieve hond” wordt. Echt hou op hoor.

14 likes

Ja ik vond het ook niet fijn om te zien hoe ze erover praatte. Hoop ook dat hij nou niet binnen no-time weer niet binnen haar plannen past en weg moet.

8 likes

Via welk platform doe je dit?

4 likes

Ik volg Celine niet, ook zo geen idee wie het is, maar vindt het altijd zo jammer dat veel/de meeste youtubers, als ze een dier adopteren zich hier niet in verdiepen en denken dat allemaal appeltje eitje is… Zo zielig voor al die dieren, die beter verdienen dan dat.

2 likes

Bram De Wijs is blijkbaar door bedwantsen gebeten in dat huisje waar ze heen gingen. Echt mijn grootste nachtmerrie, dat je die beesten mee naar huis brengt van vakantie.

11 likes

Ik dacht vooral, als je je zo schuldig voelt, doneer dan aan de voedselbank ofzo :woman_shrugging:t2:

8 likes

Ik ergerde me altijd hoe gemeen hij tegen Garett (Watts) deed. Die ik trouwens nu wel nog volg, love zijn ghost haunting videos!

5 likes

Ik hoop ook dat ze haar niet weg doet omdat het allemaal moeilijker is dan gedacht. Ze heeft wel al 5 boeken over honden gelezen nu maar dan denk ik… doe dat dan voordat je besluit er een te adopteren? En dan ook nog degene die er al het langste zit.

Ze heeft trouwens dat huis toch niet gekocht! Ben benieuwd naar dat verhaal, ze zei dat ze het nog ging vertellen. Maarja, zit je dan met een angstige hond in een airbnb…

13 likes

Hahaha omg wat suf, lijkt mijn oude tante wel

9 likes

Hahahahaha nee wat erg.

Stoute coyotes :smirk:

77 likes

Nou, Celine heeft schijnbaar op een dag vijf boeken gelezen maar dat vind ik echt ongeloofwaardig. Wie leest er nou vijf boeken op één dag?! (Niet antwoorden pls) Van elk boek een hoofdstuk telt toch niet hetzelfde.

26 likes

Hahaha i feel this🤣

Edit: nou ik quote jouw (niet antwoorden pls), maar die krijg je niet te zien

2 likes

Als de boeken minder dan 100 pagina’s bedragen geloof ik het wel haha

5 likes

Van zulke kun je er wel 5 lezen

118 likes

Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat verlopen met deze hond. Wel echt een mooi beest. Maar de opmerking “hij hoeft niet aan de riem” baarde me wel zorgen. Zo’n beest hoeft maar 1x te schrikken en hij is weg, haar echte karakter is pas na een jaar helemaal ontwikkeld. Hoop dat ze er gewoon een goede live honden trainer bij haalt ipv boekenkennis.

6 likes

Bedoelde ze dat niet als: de hond blijft zo dicht in de buurt dat een riem niet eens nodig zou zijn (want ze loopt toch niet weg). Volgens mij gebruikt ze wel gewoon een riem, ook omdat er slangen en schorpioenen zitten daar buiten.

Ik vind het ook stom dat er projectie is op die hond, lekker onzinnig allemaal. Maar, ze gaf ook aan al jaren een hond te willen, ze leest zich in, krijgt adviezen, haalt er trainers bij, en heeft volgens mij ook alle tijd. Ik denk dat er heel veel honden slechter af zijn, en in de VS worden op veel plekken honden afgemaakt wanneer ze ‘te lang’ in het asiel zitten. Blij dat deze hond een nieuwe plek heeft bij iemand die makkelijk duizenden dollars uitgeeft aan haar :sweat_smile:

12 likes

Ik begrijp niet helemaal wat Celine nu precies verkeerd doet? Ze haalt een hond uit het asiel en probeert zich te verdiepen in honden in het algemeen en deze dan ook specifiek. Dat is toch juist positief?

Maargoed ik ben dan ook 0 honden kenner en volgens mij zitten hier wel een aantal Cesar Millan’s (voor wie Cesar onbekend is: Cesar Millan - Wikipedia).

7 likes

Vandaar mijn verwijzing naar Cesar

:smirk: :smirk: :smirk: :smirk: :smirk:

6 likes

Leuke vlog van Bonnie. Ik moet toch altijd weer om die 2 lachen.
Overigens kan bijna de hele bingokaart weer afgekruist worden.
Ze vinden de locale supermarkt erg duur.
Bonnie ziet voor het eerst velden.
Bonnie doet een Vlaams accent.
De dieren bij hun vakantiehuisje moeten een naam krijgen.
De melkopschuimer is mee.

38 likes

Ja, moest er ook om lachen, maar ze benoemt het zelf ook. “Als je wilt lachen om Bonnie en Nick buiten de stad, dan zitten jullie goed deze vlog”. Vond het trouwens wel heel lief hoe ze voor Nick in stapjes en met filmpjes vertelt waar ze heen gaan.

Alleen dat geleuter in de keuken trek ik slecht, maar goed, gelukkig kun je doorspoelen.

17 likes