Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik moet hier ineens zo hard om lachen hahahaha. Hoe droog je dit ook schrijft.
Ik zie voor me dat elke duif die langs komt nu een naam heeft.

3 likes

Men kan veel over haar vinden en zeggen maar ze verteld alles wat ze wil vertellen op zo’n heldere manier. Ben het eigenlijk in alles met haar eens.

15 likes

Haha dat hoofd van Robbert in de thumbnail is echt precies dit :flushed:

36 likes

Zo kijkt hij ook ongeveer 90% van de tijd to be honest :joy:

7 likes

Ik klikte een vlog van Gio aan werd getrokken door de titel maar wtf
Zijn vriend Alex heeft de naam van Gio’s vriendin jade op z’n reet getatoeëerd. Alex en Jade zijn ook bevriend maar hoe dannnn, die meid is ook net 18.
Als Gio vraagt waarom zit ie een beetje schaapachtig te lullen en uiteindelijk zegt hij ook “mn views gingen slecht” :upside_down_face:

Hij laat ook een bikinifoto van Jade aan Gio zien op zijn tel. Is toch raar haha of overdrijf ik nou? Wat vinden jullie? Vanaf 09:52

11 likes

Nee joh dit is heel normaal :slight_smile:

27 likes

Zo’n wazige kerel…volgens mij vond Gio het ook helemaal niet leuk en duhh…
dat stuk van zijn appartement ook. Kotsen echt…
Ik dacht dat ik messy was.

8 likes

Het is heel raar. Ik denk dat dit een heel duidelijk voorbeeld is van hoe moeilijk het beroep van youtuber kan zijn. De ene dag veel views, de volgende dag niet meer. En dan steeds iets verzinnen wat maar raarder en gekker is dan dat ervoor, om weer views te trekken.

28 likes

omg dit is echt heel raar

8 likes

Jaa dat vind ik t heftige aan die jonge vloggers ( en die kids die daar tegen op kijken) die maken alleeb maar van die extreme vlogs en alles moet steeds maar groter en gekker. Maar op een gegeven moment houd dat op. En bij een tv show kun je dan stoppen maar zij hebben niet even een ander programma klaarliggen.

Je kan beter als youtuber iets van een thema hebben zoals bijv make up. Je ene tutorial word miss beter bekeken dan een andere maar je hoeft geen gekke dingen te doen.

15 likes

Ja precies, want het volgt elkaar ook weer op. Jantje doet iets geks, Pietje moet iets doen wat nog gekker is, etc. En kinderen die er tegenop kijken gaan denken dat het allemaal maar normaal is. Het is een soort vicieuze cirkel.

Make-up tutorials zijn indd milder maar ik denk dat je voornamelijk een flinke dosis geluk moet hebben om te blijven als youtuber. Ook talent natuurlijk, maar ook geluk qua juiste moment juiste plek, juiste mensen tegenkomen, etc.

4 likes

Ik vraag me ook af hoe zij hun toekomst zien. Wat als dit wel stopt? Wat gaan ze doen en wat doet het met je als je altijd 24/7 aan hebt gestaan en daar mee stopt?

6 likes

Ja en wtf als je geen 24 meer bent maar 44? Sad haha

Maar als ik het goed begrijp is het dus een vriend van dit doet voor de views van Gio?:thinking: wat houd die persoon hieraan over dan?

5 likes

Ja er zijn denk ik echt wel dingen die ze nog kunnen doen als het vloggen stopt en wellicht hebben ze genoeg vermogen opgebouwd. Maar ik denk dat je in een gat valt als dit vloggen stopt. Ik ben ook altijd benieuwd hoe ze zijn zonder camera en of ze het aan zouden kunnen zonder die hele meute die ze adoreert en likes geeft en dat geld wat binnenstroomt.

4 likes

Nee hij heeft denk ik ook een yt kanaal. ze hadden het over dat toen hij die Gio tattoo liet zetten hij ook opeens allemaal aanbiedingen kreeg van samenwerkingen etc

Ja dus echt heeel apart
Hij klinkt ook super ongemakkelijk wanneer mensen hem vragen: “waarom?!” “Ja for the love” :confounded::confounded:

4 likes

Ik kijk die Gio vlogs niet, maar weleens fragmenten en dan valt me al op hoe abusive die dynamiek tussen hen met vlagen overkomt. Het laat me niet helemaal los, misschien omdat Jade nog zo jong is. Ik hoop maar dat het niet is zoals het soms lijkt.

16 likes

Ze wil haar meer richten op werk achter de schermen en zaken doen.

4 likes

Het was nu niet alsof haar YT-kanaal nog goed liep. Ze probeerde wel terug te vloggen, maar had veel minder kijkers, dus stopte ze ermee. Ze was begonnen met een YT reeks: Brieven van ofzoiets… Liep ook niet lekker, maar kwam ook erg fake over, maar dat was natuurlijk niet zo, foute blik van de kijker …

Ik heb eerder de indruk dat Influencen niet meer werkte voor haar en dus maar naar ondernemen is over gegaan.

Ik denk dat ze er hier over praat:

10 likes

Ze kocht veel volgers tot ze betrapt werd

8 likes

Ze komt bij niet oprecht over en ik denk dat er wel meer mensen dat idee hadden.

Ze bleef zelf te hardnekkig verdedigen dat ze niet fake is,… maar het kwam voor mij niet geloofwaardig over.
Ze wilde weer gaan vloggen, maar het leek alsof ze dat deed voor haar make up merk te promoten. Wat natuurlijk niet waar was, views waren lager dan voordien/verwacht, ze stopt ermee,…

6 likes