Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik kwam laatst deze video tegen en vind Anna hier heel open praten over kwetsbaar durven zijn en over haar ‘ware zelf’ laten zien. Hierin vertelt ze dat ze zichzelf een soort rol aangemeten heeft en waarom ze het moeilijk vind om zich kwetsbaar op te stellen.

7 likes

Bedankt voor de kijktip, maar dit is een interview van 1,5 geleden. Terug opstarten met YT, die Brieven van… is van afgelopen jaar.
Er zal best wel een reden zijn waarom ze haar zo opstelt, maar kan wel zijn dat de kijker daar op afkapt.

3 likes

Nee dat zeg/bedoel ik ook niet hoor, meer dat dit voor mij de eerste keer was dat ik haar hier zo open over hoorde praten

6 likes

Haha elke keer als ze weer gaat vloggen, blijkt het om iets te verkopen/promoten. Of het nu dat tijdschrift (? Of wat was het ook alweer) “museum” is of dat beauty brand. Dan is het gelanceerd en stopt het weer.

Ze is ook 50k in volgers gezakt sinds ze gewn volgers meer koopt :open_mouth:

Ben wel benieuwd wat ze qua ondernemen verder wil/gaat doen. Wel leuk want volgens mij is ze precies sterk daarin.

5 likes

Door jullie bekeek ik net Anna’s insta en zag ook dat haar zus Aida getagged is op diverse foto’s. Maar wat is die veranderd en geKardashiand zeg :scream:

11 likes

Wow oprecht onherkenbaar

6 likes

Ja dat viel me laatst ook op! In haar vlogs liep ze altijd zonder make-up, beetje out of bed look (ze had ook twee jonge kinderen natuurlijk) maar nu die foto’s, echt een wereld van verschil inderdaad. Moet ze zelf weten natuurlijk maar herkende haar idd bijna niet

3 likes

Je moet wat zeker als je geld wilt verdienen als ‘content creator’.

Ik snap van die foto’s in string nooit zo goed, waar je duidelijk de foto’s op je kont wilt. En dan een kind op je arm :confused:

5 likes

Wat gaat hier mis? Het gaat over Anna Nooshin en deze foto is nog niet eens geplaatst:

61 likes

Die 3 cashews :joy:

59 likes

Ik trek het “Boy” niet, het “heerlie” niet, en de combinatie tussen het visuele en de boodschap niet.
Nee, nee, nee!

48 likes

Volgens mij is dit ook gewoon een Hello Fresh klassieker (trouwe klant hier :wink:)

15 likes

Is gewoon een lichaamsdeel hea

10 likes

Is het ook, een van mijn favorieten. Maaar er zitten echt wel meer cashewnoten in dan 3 p.p. :rofl:

10 likes

Misschien had boy tijdens het koken lekker lopen snacken.

17 likes

Hij snackte heerlie denk ik.

:smiling_face_with_tear:

11 likes

De rest bewaart ze voor la…
Nee laat maar😂

17 likes

Het gaat me niet om de kont opzich. Ik vind gewoon een leuke strand/vakantiefoto met je kind op de arm, waar je toevallig een stringbikini draagt prima hoor.
Maar ik zie op instagram ook foto’s waar de kont duidelijk het hoofdonderwerp is en die zo ver en zwoel mogelijk naar achter geduwd wordt. Daarbij vind ik een kind een gekke accessoire.

12 likes

Gaat het verder goed met je?

6 likes

Prima hoor.

6 likes