Wow oprecht onherkenbaar
Ja dat viel me laatst ook op! In haar vlogs liep ze altijd zonder make-up, beetje out of bed look (ze had ook twee jonge kinderen natuurlijk) maar nu die foto’s, echt een wereld van verschil inderdaad. Moet ze zelf weten natuurlijk maar herkende haar idd bijna niet
Je moet wat zeker als je geld wilt verdienen als ‘content creator’.
Ik snap van die foto’s in string nooit zo goed, waar je duidelijk de foto’s op je kont wilt. En dan een kind op je arm ![]()
Ik trek het “Boy” niet, het “heerlie” niet, en de combinatie tussen het visuele en de boodschap niet.
Nee, nee, nee!
Volgens mij is dit ook gewoon een Hello Fresh klassieker (trouwe klant hier
)
Is gewoon een lichaamsdeel hea
Is het ook, een van mijn favorieten. Maaar er zitten echt wel meer cashewnoten in dan 3 p.p. ![]()
Misschien had boy tijdens het koken lekker lopen snacken.
Hij snackte heerlie denk ik.
![]()
De rest bewaart ze voor la…
Nee laat maar😂
Het gaat me niet om de kont opzich. Ik vind gewoon een leuke strand/vakantiefoto met je kind op de arm, waar je toevallig een stringbikini draagt prima hoor.
Maar ik zie op instagram ook foto’s waar de kont duidelijk het hoofdonderwerp is en die zo ver en zwoel mogelijk naar achter geduwd wordt. Daarbij vind ik een kind een gekke accessoire.
Gaat het verder goed met je?
Prima hoor.
Waarom zeg je dit?
Omdat ik vind dat Moranga nogal aan het oordelen is over een moeder die ervoor kiest om met haar billen op insta te staan met haar 'kind als accessoire ’ laat die vrouw lekker, we oordelen al genoeg over elkaar.
En dan helpt het dat je zo’n opmerking plaatst?
Ik ben misschien preuts mbt bepaalde foto’s van jezelf online plaatsen.
Ik ben het met je eens dat we/vrouwen genoeg over elkaar oordelen, dus ik mijn reactie dan beter niet geplaatst.
Maar laten we ook niet overdrijven. Ik verwoord het volgens mij netjes en als jij vindt dat vrouwen niet over elkaar moeten oordelen helpen kattige comments ook niet.
Ik vind dit er best lekker uitzien though
Je hebt gelijk, door mijn lichte irritatie was mijn reactie weinig constructief, mijn excuses daarvoor ![]()