Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Film je jezelf nooit zo in een jacuzzi om een nieuwe bikini te laten zien dan?

4 likes

Maar ook echt op al hun social mediaprofielen. Lekker op je Igaccount en onder je video’s je privĂ©adres vermelden, gezien een postbus niet mag. Vind dat echt nog wel een stap verder gaan dan dat het bij de kvk op te zoeken is (maar ook daar zou het makkelijker af te schermen moeten zijn voor bepaalde beroepsgroepen).

5 likes

Sja
 sommige kunst is niet voor iedereen?

8 likes

Dit is een beetje Grover van Sesamstraat on paddo’s

4 likes

Nog 2 interessante accounts om te volgen nav de voeding-discussie hierboven:

• Karola’s kitchen: voedingswetenschapper die goede recepten deelt en betrouwbare info
  • Healthy Habits Celien: diĂ«tiste die anti-dieet is en pro intuĂŻtief eten

2 Vlamingen met zeer goed onderbouwde wetenschappelijke content.

En nu ga ik weer on topic :wink:

7 likes

Leuk toch, laat haar lekker.

19 likes

Ik snap ‘t nooit als mensen hier een account aanmaken om als eerste post gelijk iemand te beledigen

25 likes

Wil je nou dat iedereen komt roepen dat ze niks kan ofzo? Ik vind het best toffe schilderijen.

4 likes

Ik kwam haar laatst tegen en toen zei ik tegen m’n vrienden ‘omg dat is Romy!!’ En toen ik het zei besefte ik dat zij natuurlijk helemaal niet weten wie ze is haha. Thanks forum :upside_down_face:

En ik vind het heel cool dat ze lekker doet wat ze wil, een atelier huren om lekker te gaan schilderen er al vanuit gaande dat mensen daar een mening over hebben, maar het toch gewoon doen. Heel chill voor haar!

19 likes

Ik denk een 7,3. Maar als het koekje groter was geweest, zéker een 7,8.

8 likes

Ik vind Nick van Bonnie echt leuk, hij is zo’n positief persoon. Ze maakt tiktoks als ze langs de supermarkt lopen die in aanbouw is en hij is zo enthousiast :joy: Dan zien ze zo’n rijbaan omlaag naar de garage zeg maar en dan zegt ie: kan echt niet wachten om daar te rijden đŸ„č haha zo cute

58 likes

Ja, heerlijk haha! Volgensmij maakt hij je leven een stuk lichter en positiever als je hem als vriend of partner hebt.

18 likes

Nou jongens Sanne heeft een nieuwe (tweedehands) iMac gekregen van iemand dus er komen weer nieuwe video’s aan! Houd je vast!

12 likes

“Dat ik dit nog mag meemaken” :joy::joy:

10 likes

Ik klikte op een collab van Rebecca Denise en Charlotte en ik wist eigenlijk meteen al dat dit irritainment zou worden omdat ik ze beide niet volg om een reden, dus als er iemand met een “Waarom kijk je als je toch niet volgt” wil commenten hou het voor jezelf.
Anyway
wat een ellende. Die Charlotte heeft het werkelijk de hele tijd over “EnergieĂ«n” tussen mensen. Je vind elkaar niet gewoon leuk of kut, nee, je “energie” past bij elkaar.
En toen kwamen de edelstenen. Ze vertrouwt niemand die niet in edelstenen gelooft.
Dat is ook hun favoriete kado om te geven maar omdat het zo’n moeilijk kado is durven ze het niemand te geven
en vervolgens noemen ze 3 soorten stenen die ze dan alsnog kado doen omdat die “NEUTRAAL” zijn.
Ik zat me af te vragen waarom mensen dit soort onzin geloven, waarom ik ernaar keek en toch genoot van de irritainment, en waarom ze een halfuur doen over hun eten.

14 likes

Aan Tien

5 likes

Ah ja stenen die ik barre omstandigheden door kinderen worden verzameld (of hoe noem je dat)
Gaan vast je leven verbeteren ja. Je bent idd helemaal koekieloekie als je niet in stenen geloofd hoor.

15 likes

Genieten op de zaterdagochtend.

39 likes

Zo schattig đŸ„č dit zijn de kwaliteitsvlogs die we nodig hebben

19 likes

Waar zouden we dat moeten zien dan?

5 likes