Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Misschien omdat niemand daadwerkelijk haar vlogs kijkt?

30 likes

Dat is echt je reinste gelul.

13 likes

Hahaha wat een formeel taalgebruik

19 likes

Echt zo heerlijk zijn vlogs altijd!

6 likes

Wat vinden we van paas stal gate bij Elise?

Ik vind het aso :hatched_chick::hatched_chick:

43 likes

Ja niet normaal. En het ergste vind ik het feit dat ze zelf niet realiseert hoe fucking asociaal het is.

21 likes

Ik vind het heel aso. Je kinderen kun je ook op een andere manier laten uitrazen op een vliegveld.

16 likes

Heel aso! Vooral de tekst erbij ā€œveel boze ogen op mij gerichtā€ maar dan lekker blijven door filmen want ja leuke content :thinking:

16 likes

Jeetje wat aso

7 likes

Heel aso. Maar dat vind ik sowieso van ouders die denken dat hun kinderen maar altijd alles mogen doen omdat het ze anders niet lukt om ze rustig te houden… waarom moeten andere mensen daar last van hebben.

Persoonlijke ergernis: ouders die verpakkingen tijdens het boodschappen doen al openrukken omdat hun kinderen meteen willen eten omdat ze anders gaan krijsen……

83 likes

Dit doe ik wel eens haha. Of moet ik nu naar het opbiechttopic zonder omg-reacties?

15 likes

Bij ons in de supermarkt staat duidelijk dat het niet mag, ook bij de broodjes, dat je die niet al mag nuttigen.

Is het niet gewoon een gewenning voor kinderen dat ze het eerder mogen. Oprechte vraag, mijn kind is hier nog te klein voor.

3 likes

Haha ja jezus als mijn kind niet luistert na een ā€˜niet doen, kom we gaan hier spelen’ dan verwijder ik hem gewoon fysiek uit de situatie. Er zijn genoeg plekken om uit te razen, waarom zo’n display slopen?? Boeiend dat ze het terug zetten, je snapt toch wel dat het niet de bedoeling is.

29 likes

Ohh, ik heb er eigenlijk nog nooit wat over gehoord. Ik doe het ook niet altijd hoor, vaak helpt ie lekker mee met spullen pakken etc. Maar het is wel eens voorgekomen dat ie als een slappe dweil op de grond ging liggen en er geen beweging meer in zat, dus toen heb ik een verpakking open gemaakt om m te lokken haha.

6 likes

Vaak zijn er toch ook plekken met een spelhoek? Laat ze daar lekker spelen

11 likes

Waarom staat er een paas stal in Augustus???

47 likes

Ben allang blij dat ze geen lieverdjes zei :nauseated_face:

6 likes

Telefoon weg en je kinderen er weghalen. Er staat een touw omheen, dat hangt er niet voor de sier he.

22 likes

Zodat de boys even kunnen uitrazen

60 likes

Uwlch ik haat van dat slappe ā€œopgevoedā€ in het openbaar. Zulke ouders zijn nog irritanter dan een slopend kind.

44 likes