Misschien omdat niemand daadwerkelijk haar vlogs kijkt?
Dat is echt je reinste gelul.
Hahaha wat een formeel taalgebruik
Echt zo heerlijk zijn vlogs altijd!
Wat vinden we van paas stal gate bij Elise?
Ik vind het aso ![]()
![]()
Ja niet normaal. En het ergste vind ik het feit dat ze zelf niet realiseert hoe fucking asociaal het is.
Ik vind het heel aso. Je kinderen kun je ook op een andere manier laten uitrazen op een vliegveld.
Heel aso! Vooral de tekst erbij āveel boze ogen op mij gerichtā maar dan lekker blijven door filmen want ja leuke content ![]()
Jeetje wat aso
Heel aso. Maar dat vind ik sowieso van ouders die denken dat hun kinderen maar altijd alles mogen doen omdat het ze anders niet lukt om ze rustig te houden⦠waarom moeten andere mensen daar last van hebben.
Persoonlijke ergernis: ouders die verpakkingen tijdens het boodschappen doen al openrukken omdat hun kinderen meteen willen eten omdat ze anders gaan krijsenā¦ā¦
Dit doe ik wel eens haha. Of moet ik nu naar het opbiechttopic zonder omg-reacties?
Bij ons in de supermarkt staat duidelijk dat het niet mag, ook bij de broodjes, dat je die niet al mag nuttigen.
Is het niet gewoon een gewenning voor kinderen dat ze het eerder mogen. Oprechte vraag, mijn kind is hier nog te klein voor.
Haha ja jezus als mijn kind niet luistert na een āniet doen, kom we gaan hier spelenā dan verwijder ik hem gewoon fysiek uit de situatie. Er zijn genoeg plekken om uit te razen, waarom zoān display slopen?? Boeiend dat ze het terug zetten, je snapt toch wel dat het niet de bedoeling is.
Ohh, ik heb er eigenlijk nog nooit wat over gehoord. Ik doe het ook niet altijd hoor, vaak helpt ie lekker mee met spullen pakken etc. Maar het is wel eens voorgekomen dat ie als een slappe dweil op de grond ging liggen en er geen beweging meer in zat, dus toen heb ik een verpakking open gemaakt om m te lokken haha.
Vaak zijn er toch ook plekken met een spelhoek? Laat ze daar lekker spelen
Waarom staat er een paas stal in Augustus???
Ben allang blij dat ze geen lieverdjes zei ![]()
Telefoon weg en je kinderen er weghalen. Er staat een touw omheen, dat hangt er niet voor de sier he.
Zodat de boys even kunnen uitrazen
Uwlch ik haat van dat slappe āopgevoedā in het openbaar. Zulke ouders zijn nog irritanter dan een slopend kind.