Thanks, kreeg oprecht een error van de Paas stal in augustus haha.
Heeft die stal niet iets te maken met die Maria tenhemelopneming op 15 augustus. Geen idee want niet katholiek maar dat lijkt haast logischer dan dat het daadwerkelijk een paasstal is in augustus
Er zit toch nog wel een heel spectrum aan opvoeding tussen “pak je nou die kip, oh jongens, jongens dit mag niet” terwijl je filmt en je kind een tik geven.
Je kan zo’n mannetje toch ook oppakken en wegzetten bijvoorbeeld.
Nja ik weet ook niet hoe druk het op andere vliegvelden is maar ik denk dat paasstallen opruimen nu een van de laatste prioriteiten is.
Ik kan er verder niet van wakker liggen maar hoe fucking raar moet het eruit zien voor de omstanders; dat ze er bovenop zit te filmen en beetje letargisch ‘niet doen hoor’ zegt:
Vond t wel grappig dat net dat zij zegt " Doe maar niet liefje" dat kind keihard een ei weg smijt haha. Dan weet je dat jouw kinderen skijt hebben.
Ik vind paas stal echt zo’n raar woord
Denk dat de gemiddelde Zwitser best strikt is in de opvoeding dus die vinden daar vast wat van ![]()
Of gewoon schijt hebben aan wat andere mensen van jouw opvoeding vinden.
Gewoon aanpakken die kinderen.
Hup oppakken en weg daar ipv filmen en een beetje tegen ze kletsen.
Ja dat krijg je van zulke pussy opvoeding.
dan gaan ze gewoon over je heenlopen.
Dit is zo te horen wel 100% aanwezig ![]()
Ik heb al een tijdje dat ik mij af en toe erger aan haar. Hoe haar kinderen lege flessen gingen ophalen in de buurt, zodat ze extra geld hadden voor een spelletje. Zag deze week dat ze de twee courgette uit eigen tuin verkopen voor €1 per stuk. Denk zelf dan geef die courgette aan de buren, familie, vrienden. Maar zal wel geen FIRE mentaliteit hebben.
Laatst deelde ze ook hoeveel alles waard was bij elkaar en dat het nu 500k meer is dan 4 jaar geleden en hoe sommige onconventionele keuzes daarvoor kunnen zorgen.
Ik las kinderen die moeten uitrazen, maar ik zie 2 kinderen die vrij kalm en relaxed die paasstal uit elkaar zitten te trekken, dit heeft toch niks met uitrazen te maken ![]()
Ik heb de stories nogmaals bekeken en volgens mij is het helemaal geen paasstal maar gewoon een ‘kippenstilleven’. Wat het doel van zoiets is geen idee, maar vind het wel grappig dat zij blijkbaar denkt dat alles met een ei en een kuiken niets anders kan zijn dan paasdecoratie.
Hahahahaha ja zeker weten
Als we toch bezig zijn met W en E: op de reel van W staat een vrouw met een tekstballonnetje erbij. Wat onaardig zeg. Lekker makkelijk grappen maken over een kleurspoeling
en jezelf helemaal tot vinden. Vind het zielig voor die mevrouw!
Waarom kort je hun namen af?
bij de foto’s van wout staat de locatie er bij. Maar… Ik denk dat je bij elk willekeurig meer in Oostenrijk, Zwitserland of noord Italie zulke foto’s kan maken
Geen zin om te typen. Ben ondertussen spullen aan het pakken om naar het strand te gaan!
Ik heb net de vlog over haar bruids make up gekeken. Vond het wel mooi gedaan maar snap dat zij het too much vond.
@Hejira ik zou zelf missh nog ergens anders een proef hebben gedaan bij iemand die meer van de softe stijl is? Maar denk dat dit beter voelt, zelf relaxt opmaken.
Had ze btw nog onlangs verteld over de fillers in haar kin, vond het nu veel meer opvallen dan toen. Begrijp wel dat na een tijd missch gewenning optreedt?