Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Wilde net posten haha. Ik vond het ook wel mooi maar echt niet bij haar passen, vooral die bronzer was idd heftig.

3 likes

Ja ook best wel raar. Wat is hij weer grappig hihaho. Soms komt echt hun ware parkeergarage-aard weer naar boven

11 likes

Wtf

110 likes

Nee.

23 likes

Lol what

6 likes

Ben je lekker aan het zwemmen en je met je eigen leven aan het bemoeien komt er een of andere instagramloser die zichzelf veel te lekker vindt met zijn familie je op de foto zetten, in de zeik nemen en het op internet plaatsen. Walgelijke vent

32 likes

Ik vind Wouter echt zo’n walgelijk ventje

14 likes

Ik vind het wel fantasierijk haha

8 likes

Ik vond haar haar wel echt heel mooi gedaan! Niet te heftig, maar gewoon echt heel mooi. Stond haar goed!

En die make-up begrijp ik wel inderdaad. Stond haar mooi, maar als je zelf weinig draagt, voelt het al snel too much denk.

7 likes

Word je hier zelf niet moe van

59 likes

Haha die vluchtkoffer van Dee, zo ziet mijn koffer er ongeveer uit als ik 2 weken op vakantie ga. Een stijltang? :sweat_smile:

10 likes

Ja wtf een stijltang??? Ze post een sticker met de vraag wat ze nog meer moet meenemen. Had bijna willen antwoorden ā€˜de dyson hairwrap’. Wat gaat zij doen dan? WeeĆ«n wegpuffen en ondertussen nog even d’r extensions stijlen voor the gram?

9 likes

Haha zo overdreven, kom op. Laat haar lekker, er zijn toch ook genoeg mensen die make-up meenemen?

27 likes

Geen idee wat andere mensen meenemen, maar snap niet helemaal dat als je er een kind moet uitpersen je überhaupt de puf nog hebt om je haar en makeup te gaan liggen doen

5 likes

Zijn mensen die daar heel blij van worden. De 1 bevalt graag in de stijgers de andere niet. Lekker laten.

20 likes

Mocht het me ooit gegund zijn neem ik ook make-up mee. En daarnaast is iedere bevalling anders.

8 likes

Ik had ook het idee om helemaal in de make-up en met mooi haar te gaan bevallen, voor de foto’s.

Uiteindelijk zonder make-up en met vet haar op m’n zwetende kop bevallen :joy: maar weeĆ«n waren ook ā€˜s nachts begonnen en toen ā€˜s ochtends echt geen puf meer om dat te doen :hot_face:

3 likes

Hoe zijn jullie bevallen? Lijkt me echt reuze interessant

113 likes

Typische parkeergaragevibes hierbij. Maar dan minder agressief naar anderen toe…
Zoals zij het willen/wensen/doen is volkómen normaal :+1:t2:

6 likes
10 likes