Het andere YouTubers/bloggers topic #20

idd, lekker laten doen maar never forget sarah rebecca die een haspel mee nam in haar vluchtkoffer. ja een haspel

14 likes

Ik kan je de foto’s dm’en

5 likes

Nein danke.

4 likes

Nou, ik ging naar het dierenasiel en toen kwam ik een half uurtje later naar buiten met een paarse mand in mijn hand met daarin een klein oranje katertje. Het was best wel warm dus we hebben hem geen blauw mutsje opgedaan, maar hij sliep de eerste nacht meteen door. :heart_eyes_cat:

46 likes

Had je je stijltang mee?

17 likes

Je kan beter de Airwrap meenemen naar het asiel met deze warmte, die heeft een koude lucht stand. Doe ik ook altijd.

6 likes

Ieder zijn eigen ding hoor en als zij full-on make-up gaat, heerlijk voor haar. Maar het is ook toch wel op zijn minst een beetje opmerkelijk dat je je stijltang meeneemt? Al is het alleen: waar ga je dat inpluggen in het ziekenhuis? In het ziekenhuis waar ik lag, was het echt geen uitgebreide kamer met spiegel en al. Maar misschien lag ik op de kamer voor plebz.

3 likes

Maar dat weet je toch vantevoren niet? Of er wel of niet een stopcontact is om hem in te pluggen. In mijn kamer was hij er wel geweest als ik hem nodig had gehad (maar ik had geen stijltang mee, en ik had er ook geen tijd voor gehad want we stonden 3 uur na de geboorte alweer buiten).
Ze neemt waarschijnlijk de spullen mee die ze dagelijks gebruikt en daar hoort blijkbaar een stijltang bij. Tja, ik had op aanraden van iedereen een tas vol snacks want ‘ooooh die heb je zo hard nodig!’ Mijn vriend ja, ik niet, moest niet aan eten denken.

Conclusie: je weet het vooraf niet, je gooit gewoon wat in zo’n tas en hoopt er het beste van :smile:

7 likes

Gewoon op de badkamer? :joy:

19 likes

Maar daar is dus die haspel voor

19 likes

Ach ja het wordt Dees eerste bevalling, dus ze heeft geen idee wat ze kan verwachten.
Ik ken persoonlijk echt niemand die zich vlak na de bevalling druk maakte over hoe ze eruit zag. Of die überhaupt energie had om even lekker voor de spiegel te gaan staan en zich uitgebreid op te maken. Ik was zelf vooral blij dat die hel voorbij was en dat ik even kon bijkomen. Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik denk dat ze die spullen gewoon allemaal ongebruikt weer mee naar huis neemt

4 likes

Helemaal prima toch. Al die dingen die je inpakt maar niet gebruikt geven je waarschijnlijk wel een net wat geruster gevoel. En dat zorgt er hopelijk voor dat je nét iets meer ontspannen/relaxter/zekerder je bevalling in gaat, wat het hopelijk ook net een wat fijnere ervaring maakt. Ik vind er iig niks mis mee.

24 likes

Ik ben ook benieuwd wat Dee gaat doen rondom het in beeld brengen van hun kind. Heb wel goede hoop dat ze dat niet gaat doen.

5 likes

Wat is er betuttelend aan? Is toch een feit dat je geen idee hebt hoe iets is als je het nog nooit hebt meegemaakt?

6 likes

Naast de moeder maffia wil ik graag de beval maffia introduceren.

Wat boeit het wat iemand anders meeneemt naar het ziekenhuis?

45 likes

Nee maar ook al ben je 100 keer bevallen dan weet je alsnog niet hoe een ander persoon haar bevalling ervaart en of ze wel of niet haar haar gaat stijlen met een verlengkabel

30 likes

Nou dat is wel echt een succesvol youtube concept hoor :joy:

:sparkles:what’s in my hospital bag :sparkles:

7 likes

Laten we in ieder geval hopen dat ze de tijd energie en mindset heeft om op het moment van bevallen haar haar te stylen. Ik teken ervoor.

4 likes

Hahaha maar dit vind ik serieus geniaal, voor als je op je telefoon ipad iets wil kijken en het is bijna leeg en er is geen stopcontact in de buurt!

4 likes

Haha true, ik ook tassen vol krachtvoer. Kreeg geen hap door mijn strot :joy:.

@Karl_Lagerfeld ik heb echt weinig herinneringen aan de badkamer, maar dat zegt 100% meer over mij, dan over de situatie vrees ik.

De haspel is trouwens geniaal. Touchee Dee!

3 likes