Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Laten we in ieder geval hopen dat ze de tijd energie en mindset heeft om op het moment van bevallen haar haar te stylen. Ik teken ervoor.

4 likes

Hahaha maar dit vind ik serieus geniaal, voor als je op je telefoon ipad iets wil kijken en het is bijna leeg en er is geen stopcontact in de buurt!

4 likes

Haha true, ik ook tassen vol krachtvoer. Kreeg geen hap door mijn strot :joy:.

@Karl_Lagerfeld ik heb echt weinig herinneringen aan de badkamer, maar dat zegt 100% meer over mij, dan over de situatie vrees ik.

De haspel is trouwens geniaal. Touchee Dee!

3 likes

Maar ook bij je 2e of 3e of 4e of wat mij part 10e bevalling heb je nog geen idee, want iedere bevalling is anders / kan anders verlopen :woman_shrugging:t2:

5 likes

Het hele topic is toch gestoeld op boeien of niet? Of is het alleen voor objectieve waarnemingen mbt bloggers/youtubers?

Als iemand nou walging uitspreekt of een blogger/youtuber neerhaalt; dan vind ik het een ander verhaal. Maar het grappig vinden wat iemand meeneemt naar de bevalling of hier een mening over hebben (binnen de grenzen van fatsoen), dat is toch niet zo gek?

Overigens geen aanval naar iemand en dus ook niet naar jou, vraag iets wat ik mij wel afvraag.

10 likes

Oh nee maar ik wil zeker niet suggereren dat ik alles weet van bevallingen hoor. Als mijn eigen bevalling me iets heeft geleerd, dan is het juist dat ik niets weet want is compleet anders verlopen dan hoe ik het had bedacht. En waarschijnlijk ervaart en verloopt het bij iedereen ook weer anders, maar het lijkt meestal toch niet echt mee te vallen.
Ach ja ik hoop voor Dee dat haar bevalling appeltje eitje is en dat ze tussen haar weeen door alle energie heeft om haar haar te stijlen en weet ik wat ze allemaal nog meer van plan is😉

5 likes

Dit klinkt zo neerbuigend.

48 likes

Je kan t niet laten om in elk bericht weer ff n zure steek onder water te geven he? Vermoeiend.

35 likes

als alles goed is gegaan proberen ze je met twee uur het ziekenhuis weer uit te werken.
Beschuit met muisjes naar binnen proppen en doorrrrr.
Verder gun ik ieder z’n stijltang hoor.

4 likes

Zou toch fijn zijn voor Dee als er nu nog ff een sponnetje met Dyson tussendoor komt en ze die draadloze stijltang krijgt, scheelt weer een haspel in de koffer

34 likes

Geef ze nou geen ideeën

7 likes

T enige wat ik niet zou vergeten is een short of pyjamabroek voor de partner. Heb al genoeg onderbroeken gezien😂. Voor de rest alles is goed en veel ligt er in het ziekenhuis al!
Verlengsnoer of haspel: is de technische dienst niet mega blij mee.

5 likes

Kan toch ook voor na de bevalling zijn? Wie weet moet ze een nachtje blijven. En al gebruikt ze hem niet, dan gaat ie lekker weer mee naar huis en is er… precies niks aan de hand

3 likes

En daarnaast gaat ze misschien de hele bevalling filmen en op internet delen, als ik dat zou doen zou ik me zeker nog wel druk maken over mijn uiterlijk.

3 likes

Beetje overdreven ook dat wanneer 1 iemand zegt dat ze een stijltang onzin vindt tijdens de bevalling, dat dan 20 mensen moeten zeggen dat je heus zelf mag weten wat je meeneemt tijdens de bevalling. Die boodschap is na 3 reacties ook wel duidelijk toch.

28 likes

Is ook zo, ze moet natuurlijk helemaal zelf weten wat ze meeneemt. Ik moest gewoon een beetje lachen omdat je op het eerste gezicht denkt dat ze haar koffer aan het pakken is voor een vakantie, tot ik zag dat het een vluchtkoffer was. Ik zal er ook vast dingen in hebben gehad waarvan ik nu denk: hoezo dacht ik dat ik dat nodig zou hebben :laughing:

6 likes

Nou dit, ik kan me er gewoon vrij weinig bij voorstellen dat je daar zin in hebt tijdens het weeën wegpuffen, maar ik kom echt niet naar het ziekenhuis om dat ding uit dr handen te trekken en ermee weg te rennen hoor :smiling_face_with_tear: Als zij dat ding mee wil nemen lekker doen, maar vond het opvallend

3 likes

Zo raar dat we dit als term gebruiken eigenlijk. Het hele probleem met bevallingen is dat je niet kunt vluchten, dat kind moet eruit :smiling_face_with_tear:

20 likes

haha ja is eigenlijk ook best slim! Zeker als je langer moet blijven. Ken ook mannen (meervoud ja) die hun playstation meenamen naar het ziekenhuis, ook dan komt het zeker van pas.

5 likes

Nesim Ahmadi (van supergaande) en zijn vrouw hebben een documentaire gemaakt over hun fertiliteitstraject. Ik vind het echt een aanrader hoe ze ons meenemen hierin.

16 likes