Op YouTube? Ik kan het niet vinden
Aah ik zag net op tiktok dat hij t aan een vriend vertelde en die werd helemaal emo.
Dankje!
Sorry! Had effe morgen zeggen dat het op haar kanaal stond.
Geeft niet! ![]()
Net gekeken, mooi hoor! Heel bijzonder hoeveel ze hebben gefilmd.
Haar huidige vriend is ze naar mijn weten al een aantal jaar mee. Ik denk dat je in de war bent met haar ex?
Volgens mij was dat een prank.
Huh huwelijksreis, zijn zij getrouwd?
haha zo ja dan heb ik dat gemist maar zie er ook niks over op haar insta
Ik heb echt lang zitten zoeken op haar insta
Dacht waarom kan ik t nou niet vinden
Over die twee gesproken, ik vind het dus echt lief dat hij zo meedoet met haar op Insta. Je moet er maar zin in hebben, van mijn vriend hoef ik zoiets niet te verwachten. ![]()
Krijg net deze video van Bonnie in mn feed en ik besef weer dat zij van mijn spirit animal naar mn BEC geworden
wow, haar stem was echt kinderlijker toen, of iig op bepaalde momenten.
Wow, Nick lijkt echt 0 dagen ouder geworden tussen deze video en nu.
Wij kregen vanuit mijn werkgever ook linkjes om positieve reviews bij onze werkgever achter te laten.
Jaaa die eerste paar seconden van deze vlog, maar ik denk dat dat gewoon zoān opgezet stemmetje is wat sommige wel eens in hun relatie doen.
Heb Bonnieās vlogs ook echt gebinched toen ik haar ontdekte, zo heerlijk kneuterig en positief ofzo. Ik zoek weer nieuwe vloggers denk ik want vind er allemaal niks meer aan bij degene die ik volg.
Kreeg ook zoān verzoek van vrienden voor hun bedrijf. Vond ik zo ongemakkelijk
Omg playstation mee⦠Als dat ding tevoorschijn komt in het ziekenhuis dan zou mān vent echt mogen vertrekken
Zie je al voor je dat je daar ligt te puffen en steun van je man wil en hij zegt ānee schat wacht ff, mān potje fifa is bijna voorbijā ![]()