Over die twee gesproken, ik vind het dus echt lief dat hij zo meedoet met haar op Insta. Je moet er maar zin in hebben, van mijn vriend hoef ik zoiets niet te verwachten. ![]()
Krijg net deze video van Bonnie in mn feed en ik besef weer dat zij van mijn spirit animal naar mn BEC geworden
wow, haar stem was echt kinderlijker toen, of iig op bepaalde momenten.
Wow, Nick lijkt echt 0 dagen ouder geworden tussen deze video en nu.
Wij kregen vanuit mijn werkgever ook linkjes om positieve reviews bij onze werkgever achter te laten.
Jaaa die eerste paar seconden van deze vlog, maar ik denk dat dat gewoon zoān opgezet stemmetje is wat sommige wel eens in hun relatie doen.
Heb Bonnieās vlogs ook echt gebinched toen ik haar ontdekte, zo heerlijk kneuterig en positief ofzo. Ik zoek weer nieuwe vloggers denk ik want vind er allemaal niks meer aan bij degene die ik volg.
Kreeg ook zoān verzoek van vrienden voor hun bedrijf. Vond ik zo ongemakkelijk
Omg playstation mee⦠Als dat ding tevoorschijn komt in het ziekenhuis dan zou mān vent echt mogen vertrekken
Zie je al voor je dat je daar ligt te puffen en steun van je man wil en hij zegt ānee schat wacht ff, mān potje fifa is bijna voorbijā ![]()
Ik snap dit best hoor. Vaak zitten mannen/partners toch veel te wachten. Boeie, als ze er op het moment suprĆŖme maar mee ophouden. Mijn partner zat ook te Netflixen op de iPad terwijl ik met een ruggenprik op bed lag te wachten tot het allemaal zou gaan beginnen.
Ik verwacht wel wat meer aanwezigheid dan naast mij zitten playstationen tijdens mijn bevalling maar thatās me.
Als mijn partner ook maar zou overwegen op een scherm te gaan spelen/film kijken, zou ik gek worden. Echt 0 medelijden dat hij zo lang moet wachten en het saai is. Anders moet mij maar gaan liggen en dan stomp ik hem iedere 3 minuten in zijn buik. Hoeft hij zich ook niet te vervelen. Joe!
Precies, aanschouw maar eens wat er gebeurt en hoeveel inzet en moeite het kost om jouw kind op de wereld te zetten. Playstation had ik echt in elkaar getrapt
Kan er een boek over schrijven. Helaas! Gewoon slapen of doen alsof (want het is 3:00 snachts). Of lekker wat vet eten bestellen terwijl ze ligt te kotsen vd pijn. Stomme spelletje spelen op hun telefoon, niks zeggen etcā¦
Genoeg partners die wel supportive zijn en coachen alsof ze in het NL elftal zit. Maar soms⦠het is ook wel eens dat ze zich geen houding kunnen geven. Maar dan kan ik wel bij helpen en tips geven. Zelf helaas niet altijd tijd om continue vrouwen bij te staan op de verloskamers.
Ik heb ook meerdere bevallingen bijgewoond en regelmatig mannen gezien die totaal niet betrokken waren. De mannen die wel betrokken waren hebben ook af en toe even iets anders gedaan dan constant aan het hoofdeinde staan. Er zijn rondom bevallingen regelmatig ook momenten dat je beiden niet per se iets te doen hebt en de zwangere (nog) geen steun nodig heeft. Vind de reacties zelf wat overtrokken.
Er is wat mij betreft een groot verschil tussen geen seconde weg van het hoofdeinde en 100% cheeren voor de bevallende vs. even op je telefoon of zitten en uit het raam kijken. Als jij je playstation meeneemt om te gaan gamen tijdens de bevalling of het uberhaupt zou noemen als overweging, dan zou ik gek worden.
Echt gezeik weer. Als het om een pakje speelkaarten ging vond niemand het raar. Sommige bevallingen duren echt eeuwen en waarom is het dan een probleem als je
Hallo wat is deze clifhanger.
Als je WAT?! ![]()