Ik snap dit best hoor. Vaak zitten mannen/partners toch veel te wachten. Boeie, als ze er op het moment suprême maar mee ophouden. Mijn partner zat ook te Netflixen op de iPad terwijl ik met een ruggenprik op bed lag te wachten tot het allemaal zou gaan beginnen.
Ik verwacht wel wat meer aanwezigheid dan naast mij zitten playstationen tijdens mijn bevalling maar that’s me.
Als mijn partner ook maar zou overwegen op een scherm te gaan spelen/film kijken, zou ik gek worden. Echt 0 medelijden dat hij zo lang moet wachten en het saai is. Anders moet mij maar gaan liggen en dan stomp ik hem iedere 3 minuten in zijn buik. Hoeft hij zich ook niet te vervelen. Joe!
Precies, aanschouw maar eens wat er gebeurt en hoeveel inzet en moeite het kost om jouw kind op de wereld te zetten. Playstation had ik echt in elkaar getrapt
Kan er een boek over schrijven. Helaas! Gewoon slapen of doen alsof (want het is 3:00 snachts). Of lekker wat vet eten bestellen terwijl ze ligt te kotsen vd pijn. Stomme spelletje spelen op hun telefoon, niks zeggen etc…
Genoeg partners die wel supportive zijn en coachen alsof ze in het NL elftal zit. Maar soms… het is ook wel eens dat ze zich geen houding kunnen geven. Maar dan kan ik wel bij helpen en tips geven. Zelf helaas niet altijd tijd om continue vrouwen bij te staan op de verloskamers.
Ik heb ook meerdere bevallingen bijgewoond en regelmatig mannen gezien die totaal niet betrokken waren. De mannen die wel betrokken waren hebben ook af en toe even iets anders gedaan dan constant aan het hoofdeinde staan. Er zijn rondom bevallingen regelmatig ook momenten dat je beiden niet per se iets te doen hebt en de zwangere (nog) geen steun nodig heeft. Vind de reacties zelf wat overtrokken.
Er is wat mij betreft een groot verschil tussen geen seconde weg van het hoofdeinde en 100% cheeren voor de bevallende vs. even op je telefoon of zitten en uit het raam kijken. Als jij je playstation meeneemt om te gaan gamen tijdens de bevalling of het uberhaupt zou noemen als overweging, dan zou ik gek worden.
Echt gezeik weer. Als het om een pakje speelkaarten ging vond niemand het raar. Sommige bevallingen duren echt eeuwen en waarom is het dan een probleem als je
Hallo wat is deze clifhanger.
Als je WAT?! ![]()
WHAHAHA mijn internet valt godver om de 5 minuten uit ik word er helemaal krankzinnig van.
De cliffhanger is voorspelbaar: waarom zou je niet iets meenemen wat je leuk vind voor afleiding etc. Ik denk dat velen hier de associatie maken van een man die de Playstation belangrijker vind.
Maargoed als barende vrouw mag je ook volgens velen geen stijltang mee, je moet gewoon allebei uren lang in bed liggen creperen, nouja zij moet creperen en hij moet constant troosten.
Mij lijkt een playstation vooral onhandig. Moet je dan ook je tv meenemen of hoe werkt zoiets.
Ja en al die draden en kabels. Je mag al blij zijn als je uberhaupt een gammele tv hebt in je bed.
Ja, dit bedoel ik. Gewoon een mooie tussenweg. Ik lag ook te chillen in bed want had door de prik geen pijn meer. Ervoor had ik wel pijn en toen zat hij uiteraard gewoon naast me en bij me. Het was tot aan dat het echt begon gewoon een fijn ontspannen samen zijn. En wachten.
Neem aan dat iedereen hier wel begrijpt dat de man tijdens de weeën en het persen niet lekker op de PlayStation bezig is.
Ik vind mannen met een playstation sowieso onaantrekkelijk
Ik heb mijn man zwaar aan het werk gezet 2 uur lang om tijdens iedere wee van 2 a 3 minuten een hele routine uit te voeren van koud washandje, slokje water, wapperen, mee puffen etc. Hij heeft bijna harder gewerkt dan ik.
Ik kan het me niet voorstellen dat zo’n vent dan tv kijkt of pizza eet ofzo wtf.
Mocht hij niet eens even op de playstation.
Één van de reacties: “at least he was there”
Oh de standaard voor mannen ![]()
Hahaha ik werd laatst zwaar geshamed omdat ik een ruggeprik had genomen (door twee oudere vrouwen ‘in hun tijd bestond dat allemaal niet hoor’). Maar bij mannen zijn we al blij als ze komen opdagen hoor!
Toen eenmaal die ruggenprik erin zat vonden wij het zo’n gemiste kans dat we niet even een pakje kaarten in die vluchtkoffer hadden gestopt. Aanrader dus!!