Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Zover ik weet mogen die dagen niet gebruikt worden om de zomervakantie te verlengen.

3 likes

Klopt, die dagen zijn voor bijzondere kwesties zoals - ik noem maar wat - een laatste bezoek aan opa en oma in het buitenland. Maar goed, de school directeur beslist dus kan ook zomaar anders beslissen.

3 likes

Nee zeker niet, zal mij een zorg zijn. Ik ga er ook niet vanuit dat die kinderen daardoor echt achterstanden gaan oplopen maar ik vind wel dat het signaal moet worden afgegeven dat men zich dient te conformeren aan school, en school niet aan de ouders en kinderen voor wie de schoolvakanties te kort of onhandig zijn.
Als er niet bij dit soort types wordt gehandhaafd krijg je verschillen en dat gaat op klassenjustitie lijken. Want de kindjes die thuis geen nederlands spreken of de kindjes met ouders die niet in staat zijn samen huiswerkopdrachten te maken krijgen wel altijd met de leerplicht te maken bij verzuim.

17 likes

Gaan ze heus niet zomaar weggeven. Vanaf oktober 2023 nieuwe instacursus in 10 stappen de leerplicht omzeilen.

29 likes

Weet niet waarom je het typisch vind dat er niet op gereageerd wordt. Maar je kan je niet zomaar even uitschrijven bij de gemeente volgens mij. Je moet een adres hebben. Of je wordt geregistreerd als niet-ingezetene maar dat is als je niet langer dan 4 maanden in NL verblijft. Uitschrijven om boetes te vermijden heb ik niet eerder gehoord.

4 likes

Oooooh sorry hahaha dacht typisch dat niemand op die post reageerde k dacht ik mis wat😂 excuses haha

5 likes

Precies dit. In wat voor bubbel leef je dan.

5 likes

En dan nu al die stories over dat ze veel te hard is gegaan vannacht en vandaag niets meer waard. Echt benieuwd naar het zakelijke deel hiervan.

5 likes

Ik zag het inderdaad. Weinig zakelijks aan als je het mij vraagt.

9 likes

Hahaha ik kan het me zo goed voorstellen dat je je zo slecht voelt, maar met zoveel volgers laat je zoveel mensen zitten. Maar zakelijk is het in ieder geval niet.

6 likes

WE GOT MARRIED! (DIY wedding vlog) 🤍 - YouTube Sadia en Robin van Pick up limes zijn getrouwd :grinning:

11 likes

Werd zo blij van deze video! Love Pick up Limes altijd al, maar nu nog een beetje meer

Edit: Aaah sorry ik zie nu dat deze post onder die van jou staat @Lovesomebody. Helemaal over heen gekeken

15 likes

Ik wilde het ook net plaatsen haha, net de video gekeken en ahhhhhh zo schattig en leuk allemaal. Echt een droombruiloft (in mijn ogen) best wel casual maar wel romantisch en heel mooie versiering en echt een toffe locatie vind ik!

6 likes

Dit is toch van die gekke gevaarlijke verloving? Rare situatie was dat (ook ergens op dit forum besproken)

3 likes

Ik had het idee dat de stress bij hen nog meeviel maar ze moesten wel echt nog veel doen ja! Maar ze vlogen maar een week voor de bruiloft naar Canada dus snap wel dat veel dan van die week afhangt. Gelukkig hadden ze veel hulp!

4 likes

Wat was er dan zo gevaarlijk? Dat het slecht weer was?

Ik vond het echt een mooie video en leuk dat ze alles zelf deden en dat er zoveel vrienden ook over kwamen!

5 likes

Volgens mij wilde hij haar per se op een bepaalde plek ten huwelijk vragen, maar hadden ze de hike daarnaartoe erg onderschat. Ze waren bijna onderkoeld geraakt of het onweerde of zoiets.

6 likes

En moesten rennend in het donker terug, want ze waren veel te laat vertrokken.

6 likes

Haha ja plaatsvervangende stress! Volgens mij is Sadia wel echt een ster in last minute dingen voorbereiden, ze had ook ooit een video dat ze in iets van een week voor haar inburgeringsexamen ging studeren (incl. Nederlands leren).

3 likes

Annic?
Edit: Claire Rose had ook zoiets geloof ik?

4 likes