Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Jup. Ze is undercover sinds de uitzending van Boos (die staat nog wel op YT :)).

6 likes

Als ze echt zou willen was ze wel weer online gekomen, er waren alsnog genoeg Annic fans. Denk persoonlijk dat ze gelukkig is nu ze na jaren aaaallllleeeess gedeeld te hebben offline leeft.

6 likes

Het luxe equivalent van een bak friet op de tafel storten

16 likes

Hmm lekker ik pak even het stukje rauwe paarse bloemkool…

6 likes

Aah maar daar zie ik een halve citroen!! Helemaal prima

4 likes

Echt medelijden met de kinderen die bij groen komen te zitten.

7 likes

Nou ook bij volwassenen word ik hier niet blij van. Je hebt altijd mensen in het gezelschap die hun piemel vasthouden om te plassen maar hun handen niet wassen daarna

Thanks but no thanks die cashewnootjes waar je er net drie van hebt gepakt hoef ik niet meer

12 likes

Haha Myron laat twee tattoos zetten waarvan iedereen in de reacties zegt dat het woord F O C U S het logo is van Focus Drink (zal wel een Gen Z drankje zijn) en dat het “one line hartje” het logo is van een album van BTS :rofl: Dan baal je toch van je tattoos. Lekker van Pinterest geplukt. :grimacing:

7 likes

Zo zag ik laatst larissa verbon die naar een tattoo zaak ging die een actie had voor mini tatoos. En zo had ze o.a een deze tattoo uitgekozen ; (punt komma) maar ze had daar een dubbele punt van gemaakt.
Maar goed ook want deze ; betekend zm poging overleefd ( punt achter je leven willen zetten maar t gaat toch door naar de komma)
Maar dat wist zij dus niet…

@shadina dr is een poll topic.

9 likes

:facepalm:

13 likes

Aii dat was wel pijnlijk als ze die had laten zetten. Heeft de tattoo artist haar dat verteld? Want op zich is het niet een heel logisch symbool… Het kan zoveel dingen betekenen vind ik. Ik kwam er ook laatst pas achter via tiktok.

10 likes

Debbie is bij Beat the Champions! (Geen idee of het nieuwe afl of herhalingen zijn)

1 like

Nee mensen in de comments zeiden het. Zei had een dubbele punt gedaan met een vaag verhaal erachter.

1 like

Ik zit echt te googlen of dit herhalingen zijn of niet haha maar kan t niet vinden. Ze heeft vgm ook al eens aan ‘ik weet er alles van’ meegedaan?

6 likes

Zijn herhalingen! Stond net in beeld :grin:

3 likes

Waren herhalingen! Aan het begin van de aflevering werd dat gezegd want je kon niet meedoen aan een win actie. Ze wist wel veel!!

5 likes

Ja ik zei het er meer bij voor het geval dit al een jaar oud is en ik oud nieuws breng haha!

Maar ze doet idd wel vaker mee aan dingen, ook aan zo’n speciaal seizoen van De slimste mens met niet-BN’ers

4 likes

De reacties onder de vlog van Lotte. Je merkt echt dat zij vroeger echt een beetje huismussen als kijkers had. Iedereen wil ‘huiselijke’ vlogs
Ik vind het juist heel leuk om te zien dat zij haar hot summer beste leven aan het leven is.
Go Lot!

31 likes

Ik vind die Dr.Martens juist wel leuk, die andere echt onwijs truttig

13 likes

Die Dr. Martens zijn mijn smaak niet, maar smaken verschillen, dus oké. Maar daarnaast passen ze toch totaal niet bij zo’n klassieke bruidsjurk? Ik was echt opgelucht met de conclusie dat ze die trouwschoenen ook nog gaat dragen, want die vind ik echt 100x beter bij de jurk passen dan die Dr. Martens :smile: (Ja, ik weet dat mijn mening er op geen enkele wijze toe doet.)

1 like