Het andere YouTubers/bloggers topic #20

WE GOT MARRIED! (DIY wedding vlog) 🤍 - YouTube Sadia en Robin van Pick up limes zijn getrouwd :grinning:

11 likes

Werd zo blij van deze video! Love Pick up Limes altijd al, maar nu nog een beetje meer

Edit: Aaah sorry ik zie nu dat deze post onder die van jou staat @Lovesomebody. Helemaal over heen gekeken

15 likes

Ik wilde het ook net plaatsen haha, net de video gekeken en ahhhhhh zo schattig en leuk allemaal. Echt een droombruiloft (in mijn ogen) best wel casual maar wel romantisch en heel mooie versiering en echt een toffe locatie vind ik!

6 likes

Dit is toch van die gekke gevaarlijke verloving? Rare situatie was dat (ook ergens op dit forum besproken)

3 likes

Ik had het idee dat de stress bij hen nog meeviel maar ze moesten wel echt nog veel doen ja! Maar ze vlogen maar een week voor de bruiloft naar Canada dus snap wel dat veel dan van die week afhangt. Gelukkig hadden ze veel hulp!

4 likes

Wat was er dan zo gevaarlijk? Dat het slecht weer was?

Ik vond het echt een mooie video en leuk dat ze alles zelf deden en dat er zoveel vrienden ook over kwamen!

5 likes

Volgens mij wilde hij haar per se op een bepaalde plek ten huwelijk vragen, maar hadden ze de hike daarnaartoe erg onderschat. Ze waren bijna onderkoeld geraakt of het onweerde of zoiets.

6 likes

En moesten rennend in het donker terug, want ze waren veel te laat vertrokken.

6 likes

Haha ja plaatsvervangende stress! Volgens mij is Sadia wel echt een ster in last minute dingen voorbereiden, ze had ook ooit een video dat ze in iets van een week voor haar inburgeringsexamen ging studeren (incl. Nederlands leren).

3 likes

Annic?
Edit: Claire Rose had ook zoiets geloof ik?

4 likes

Jup. Ze is undercover sinds de uitzending van Boos (die staat nog wel op YT :)).

6 likes

Als ze echt zou willen was ze wel weer online gekomen, er waren alsnog genoeg Annic fans. Denk persoonlijk dat ze gelukkig is nu ze na jaren aaaallllleeeess gedeeld te hebben offline leeft.

6 likes

Het luxe equivalent van een bak friet op de tafel storten

16 likes

Hmm lekker ik pak even het stukje rauwe paarse bloemkool…

6 likes

Aah maar daar zie ik een halve citroen!! Helemaal prima

4 likes

Echt medelijden met de kinderen die bij groen komen te zitten.

7 likes

Nou ook bij volwassenen word ik hier niet blij van. Je hebt altijd mensen in het gezelschap die hun piemel vasthouden om te plassen maar hun handen niet wassen daarna

Thanks but no thanks die cashewnootjes waar je er net drie van hebt gepakt hoef ik niet meer

12 likes

Haha Myron laat twee tattoos zetten waarvan iedereen in de reacties zegt dat het woord F O C U S het logo is van Focus Drink (zal wel een Gen Z drankje zijn) en dat het “one line hartje” het logo is van een album van BTS :rofl: Dan baal je toch van je tattoos. Lekker van Pinterest geplukt. :grimacing:

7 likes

Zo zag ik laatst larissa verbon die naar een tattoo zaak ging die een actie had voor mini tatoos. En zo had ze o.a een deze tattoo uitgekozen ; (punt komma) maar ze had daar een dubbele punt van gemaakt.
Maar goed ook want deze ; betekend zm poging overleefd ( punt achter je leven willen zetten maar t gaat toch door naar de komma)
Maar dat wist zij dus niet…

@shadina dr is een poll topic.

9 likes

:facepalm:

13 likes