Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Aii dat was wel pijnlijk als ze die had laten zetten. Heeft de tattoo artist haar dat verteld? Want op zich is het niet een heel logisch symbool… Het kan zoveel dingen betekenen vind ik. Ik kwam er ook laatst pas achter via tiktok.

10 likes

Debbie is bij Beat the Champions! (Geen idee of het nieuwe afl of herhalingen zijn)

1 like

Nee mensen in de comments zeiden het. Zei had een dubbele punt gedaan met een vaag verhaal erachter.

1 like

Ik zit echt te googlen of dit herhalingen zijn of niet haha maar kan t niet vinden. Ze heeft vgm ook al eens aan ‘ik weet er alles van’ meegedaan?

6 likes

Zijn herhalingen! Stond net in beeld :grin:

3 likes

Waren herhalingen! Aan het begin van de aflevering werd dat gezegd want je kon niet meedoen aan een win actie. Ze wist wel veel!!

5 likes

Ja ik zei het er meer bij voor het geval dit al een jaar oud is en ik oud nieuws breng haha!

Maar ze doet idd wel vaker mee aan dingen, ook aan zo’n speciaal seizoen van De slimste mens met niet-BN’ers

4 likes

De reacties onder de vlog van Lotte. Je merkt echt dat zij vroeger echt een beetje huismussen als kijkers had. Iedereen wil ‘huiselijke’ vlogs
Ik vind het juist heel leuk om te zien dat zij haar hot summer beste leven aan het leven is.
Go Lot!

31 likes

Ik vind die Dr.Martens juist wel leuk, die andere echt onwijs truttig

13 likes

Die Dr. Martens zijn mijn smaak niet, maar smaken verschillen, dus oké. Maar daarnaast passen ze toch totaal niet bij zo’n klassieke bruidsjurk? Ik was echt opgelucht met de conclusie dat ze die trouwschoenen ook nog gaat dragen, want die vind ik echt 100x beter bij de jurk passen dan die Dr. Martens :smile: (Ja, ik weet dat mijn mening er op geen enkele wijze toe doet.)

1 like

Dat vind jij?

Ik vind 't wel een cool contrast en ook meer Bonnie, dus snap haar overweging helemaal. Snap eigenlijk niet dat ze die andere nog gaat dragen maar die kan ze waarschijnlijk niet meer terugsturen.

18 likes

Ja, dat vind ik, dat leek me wel duidelijk :sweat_smile:

11 likes

Ja ik vraag me af of dat goed komt, ze hield de hak kant van beide schoenen tegen elkaar en die was precies even hoog, maar aan de teen kant is de zool van die docs volgens mij wel een stuk hoger, ik zou denken dat dat dus alsnog lastig wordt met de lengte van haar jurk.

4 likes

Ik vond die bruidsschoenen juist echt 3x niets.
Waarschijnlijk aardig duur, maar oogde goedkoop met dat naadje in het midden en leek ook alsof er een draadje los van hing.
Dan 100x liever een schoen die lekker zit en bij jezelf past

12 likes

Ik vind het juist leuk dat je zich lekker comfi wilt voelen en alles op dr eigen manier doet. Van mij part trouwt ze in dr pyama.
Een ding is zeker die meid gaat het naar dr zin hebben. En daar draait het uiteindelijk ook om. Veel leuker dan zon perfect plaatje

73 likes

Eerlijk is eerlijk, Bonnie en Nick lijken me echt leuke en lieve vrienden om mee om te gaan.

37 likes

Niet zo zuinig ook die comments. Wat een gezeik. Ook echt lappe tekst over hoe graag ze keken naar haar vlogs, maar nu ze niet meer alleen in haar badjas op de bank zit en niet veel deelt over haar privéleven, het niet meer leuk vinden. En ze doen alsof ze het goed bedoelen, maar het zijn echt gewoon zeik comments. Dit ook…

“dAn H0reN WiJ dAar NIet vERder OVer tE OoRDeLEn”

Echt hoe moeilijk is om alleen te denken, oh ik vind haar vlogs niet meer leuk, ik stop met kijken :roll_eyes:
Alsof Lotte zit te wachten op dit soort “ik bedoel het niet kut maar…” en “je moet het zelf weten maar…” berichten.

Alsof verandering iets vreselijks is.

15 likes

Inderdaad!! Komt ook zo misgunnend over :face_vomiting:

3 likes

En in die vlog gaat ze wat drinken met een vriendin en naar het nagelsalon? Ik heb nu niet het gevoel dat dat zulke gekke dingen zijn hahaha

6 likes

Nee ze willen dat ze thuis zit en huiselijke dingen doet.

Echt hoor, laat die meid een beetje leven.

25 likes