Gelukkig is Vera supportive as always!
Wooow die reactie met 135 duimpjes??
Oke ja ben het er wel mee eens dat ze 180 graden gedraaid is maar good for her toch, ze doet eindelijk leuke dingen
Ja, dat vervaagt uiteindelijk. Mijn vriendin heeft er ook een op haar hand, en die is ook vervaagd. Ik heb er zelf eentje achter mijn oor en die is ook wat vervaagd terwijl ik daar niet speciaal vaak was of zo haha. Dat kan gewoon bijgewerkt worden.
Het lijkt me zo heerlijk om alles om te gooien en een nieuw leven te beginnen.
Er is nog genoeg tijd voor een kantoorbaan, een jaren-70 rijtjeswoning en twee kinderen (jah that’s me)
Wilde net zeggen. Kan niet oordelen over hoe ze zich hiervoor voelde, maar ze komt wel echt veeeeeeel gelukkiger over met haar leven nu!
Hahaha ik moet hier gewoon om lachen, what the fucking fuck is deze comment ![]()
![]()
wie z’n moeder is dit?
Ik snap dit niet. Iemand filmt gewoon dat ze thee drinkt in haar badjas en dus verder niks doet. En dat vinden mensen leuker om te zien dan iemand die dingen onderneemt.
Ik denk dat die mensen zich daaraan kunnen relateren en het daarom leuker vinden om te kijken
Die mensen volgen Cynthia al waarschijnlijk
Weet iemand waar de hubby van Celine Charlotte naartoe is? En hoe het met die huizenjacht zit? Wekenlang niets anders dan dat en nu plots enkel nog zij en de hond…
Huis was niet gelukt volgens mij
Project huis is nu project hond geworden.
Nee huis was niet gelukt en de dochters van haar man waren volgens mij bij hem tijdens de zomervakantie. Misschien is hij met hun gaan reizen of zo?
![]()
Ik vroeg het me ook al af. Ineens heel haar feed ook leeg en al die foto’s met hem zijn weg.
Vraag me sowieso bij al haar content af wat voor cursus er op gaat volgen.
Geloof mij, ik paste alleen het taalgebruik aan aan de situatie
krijg zelf ook de kriebels van de woorden ‘hubby’ en ‘kids’
Huh ja idd, ze heeft allemaal foto’s op haar feed op “verbergen” gezet en ook dat hoogtepunt met die bruiloft is weg?
Oh dat zou ook balen zijn, al die preventieve relatietherapie voor niks
ze postte laatst een story dat ze 99% van haar feed weggegooid had!
Jaa zij is ook mn irritainment hoor! Alsof een volslagen vreemde man die tijdens een ayahuesca trip naar je toe komt en verklaart je grote liefde te zijn dat daadwerkelijk blijkt te zijn ![]()
Weet niet of iemand may and nate volgt op tiktok maar ik zie opeens een filmpje voorbij komen van hun met jade en gio. Echt niet verwacht😂 zal even kijken hoe ik de link kan delen zonder dat je mijn naam ziet. Maar als je naar may and nate gaat op Tiktok is het filmpje van drie dagen geleden