Het andere YouTubers/bloggers topic #20

:two_hearts:

3 likes

Nou ze gaat ook nu naar festivals en dan zit ze tussen de drank en sigaretten! Ze drinkt niet alleen thee! Echt heel shockerend :scream::scream:

28 likes

Het lijkt mij echt verschrikkelijk als de mensen die je volgen ipv je steunen je klein houden. En dat je dan ook niet zomaar kan stoppen met werken voor die mensen omdat zij onderdeel zijn van je verdienmodel :sob:

45 likes

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

42 likes

Hier nog een pareltje van een comment onder Lottes vlog. Goede reactie wel😂

11 likes

Yesss!

2 likes

OMG ik pis in m’n broek.
Ik hoop dat ze in haar vlogs pompoenen uitholt om ze vervolgens met liters wodka te vullen.
“Wij willen shots dat je onder kleedjes de LINDA ligt te lezen met 20 kaarsen aan, niet deze heidense content”.

35 likes

Ik haat de zomer en ik haat mensen dus ik herken mezelf er wel in ja.

Groetjes een zure trut zonder sociaal leven xoxo

20 likes

In november óf nat van de regen óf nat van het zweet op kantoor komen. Zo leuk…

4 likes

Ik verbaas me vooral over die reacties dat mensen moeten wennen aan deze verandering, alsof het een vriendschap is die aan het verwateren is. Maar misschien ben ik gewoon niet zo loyaal

9 likes

Gelukkig is Vera supportive as always!

66 likes

Wooow die reactie met 135 duimpjes??
Oke ja ben het er wel mee eens dat ze 180 graden gedraaid is maar good for her toch, ze doet eindelijk leuke dingen

8 likes

Ja, dat vervaagt uiteindelijk. Mijn vriendin heeft er ook een op haar hand, en die is ook vervaagd. Ik heb er zelf eentje achter mijn oor en die is ook wat vervaagd terwijl ik daar niet speciaal vaak was of zo haha. Dat kan gewoon bijgewerkt worden.

2 likes

Het lijkt me zo heerlijk om alles om te gooien en een nieuw leven te beginnen.
Er is nog genoeg tijd voor een kantoorbaan, een jaren-70 rijtjeswoning en twee kinderen (jah that’s me)

9 likes

Wilde net zeggen. Kan niet oordelen over hoe ze zich hiervoor voelde, maar ze komt wel echt veeeeeeel gelukkiger over met haar leven nu!

14 likes

Hahaha ik moet hier gewoon om lachen, what the fucking fuck is deze comment :joy::joy::joy: wie z’n moeder is dit?

5 likes

Ik snap dit niet. Iemand filmt gewoon dat ze thee drinkt in haar badjas en dus verder niks doet. En dat vinden mensen leuker om te zien dan iemand die dingen onderneemt.

29 likes

Ik denk dat die mensen zich daaraan kunnen relateren en het daarom leuker vinden om te kijken

11 likes

Die mensen volgen Cynthia al waarschijnlijk

8 likes

Weet iemand waar de hubby van Celine Charlotte naartoe is? En hoe het met die huizenjacht zit? Wekenlang niets anders dan dat en nu plots enkel nog zij en de hond…

1 like