Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Huis was niet gelukt volgens mij

7 likes

Project huis is nu project hond geworden.
Nee huis was niet gelukt en de dochters van haar man waren volgens mij bij hem tijdens de zomervakantie. Misschien is hij met hun gaan reizen of zo?

3 likes

:woozy_face:

16 likes

Ik vroeg het me ook al af. Ineens heel haar feed ook leeg en al die foto’s met hem zijn weg.

Vraag me sowieso bij al haar content af wat voor cursus er op gaat volgen.

5 likes

Geloof mij, ik paste alleen het taalgebruik aan aan de situatie :crazy_face: krijg zelf ook de kriebels van de woorden ‘hubby’ en ‘kids’

4 likes

Huh ja idd, ze heeft allemaal foto’s op haar feed op “verbergen” gezet en ook dat hoogtepunt met die bruiloft is weg?

2 likes

Oh dat zou ook balen zijn, al die preventieve relatietherapie voor niks

37 likes

ze postte laatst een story dat ze 99% van haar feed weggegooid had!

4 likes

Jaa zij is ook mn irritainment hoor! Alsof een volslagen vreemde man die tijdens een ayahuesca trip naar je toe komt en verklaart je grote liefde te zijn dat daadwerkelijk blijkt te zijn :+1:

9 likes

Weet niet of iemand may and nate volgt op tiktok maar ik zie opeens een filmpje voorbij komen van hun met jade en gio. Echt niet verwacht😂 zal even kijken hoe ik de link kan delen zonder dat je mijn naam ziet. Maar als je naar may and nate gaat op Tiktok is het filmpje van drie dagen geleden

4 likes

Zijn zij zelf nou ook Nederlands dan? Kom er nooit achter waar ze nou precies vandaan komen.

3 likes

Ik heb Gio’s laatste paar vlogs weer gekeken en ik voel me een soort ramptoerist. Ik vind het ook helemaal geen leuke vlogs maar ik blijf kijken omdat ik me echt verbaas hoe Jade als een compleet lustobject wordt neergezet. En ik ga niet mee met het “Ze doet het zelf” argument want ze is nog steeds gewoon jong om volledig controle over deze idiote situatie te hebben. Die rare vriend van hem is ook weer constant aanwezig en maakt de hele tijd suggestieve en soms gewoon plain gross opmerkingen over haar en Gio staat er maar bij te filmen en te lachen.
Alle ruzies glossed hij over terwijl je soms echt merkt dat ze het helemaal zat is hoe hij en z’n ‘matties’ met haar omgaan. “Het vrouwtje” krijgt wel complimenten als ze lekker gekookt heeft. :face_vomiting:

19 likes

Maarrrrr ze heeft wel een visum ondertussen :sweat_smile:

Wat gebeurt er dan eigenlijk? Geen speculaties over haar relatie hoor want volg haar niet echt op de voet. Maar stel je trouwt en je mag daardoor dus in de States wonen/werken. Moet je dan als je gaat scheiden het land uit? Of mag je gewoon blijven en je leven/werk daar verder zetten? (Misschien weet jij dat @Echo?)

5 likes

Leonie ter Veld gaat betalende luisteraars van haar verbouwing-podcast THUIS ontvangen en rondleiden. Ik zou echt niet geschikt zijn voor dit vak.

Edit sorry fake news

9 likes

Oh ik lees weer eens verkeerd. Maar alsnog, hell no :joy:

5 likes

Mensen betalen geld om een live tour van hun huis te zien, maar hun hele huis is toch al te zien in de vlogs :money_mouth_face: lekker cashen wel :money_mouth_face:

14 likes

De titel van de podcast: hoeveel kostte de verbouwing
Leonie: “ja ik voel me niet comfortabel om prijzen te vernoemen”
Haat dit zo, wees gewoon transparant. Zo veel influencers die het nu doen (So: Lydia Dinga) en er meer uit halen.

38 likes

Dat er dan iemand meekijkt die die info gebruikt om later de boel leeg te roven

8 likes

Hij is van België . In de vlog: “de grootste binnen glijbaan ter wereld! Niemand durft eraf” van Gio stellen ze zich voor.
Op 15:04.

MIjn god … waarom wist ik dat dit ergens in deze vlogs was

2 likes

Het gaat niet over Alex van Gio maar over mensen op tiktok denk ik

2 likes