Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Zijn zij zelf nou ook Nederlands dan? Kom er nooit achter waar ze nou precies vandaan komen.

3 likes

Ik heb Gio’s laatste paar vlogs weer gekeken en ik voel me een soort ramptoerist. Ik vind het ook helemaal geen leuke vlogs maar ik blijf kijken omdat ik me echt verbaas hoe Jade als een compleet lustobject wordt neergezet. En ik ga niet mee met het “Ze doet het zelf” argument want ze is nog steeds gewoon jong om volledig controle over deze idiote situatie te hebben. Die rare vriend van hem is ook weer constant aanwezig en maakt de hele tijd suggestieve en soms gewoon plain gross opmerkingen over haar en Gio staat er maar bij te filmen en te lachen.
Alle ruzies glossed hij over terwijl je soms echt merkt dat ze het helemaal zat is hoe hij en z’n ‘matties’ met haar omgaan. “Het vrouwtje” krijgt wel complimenten als ze lekker gekookt heeft. :face_vomiting:

19 likes

Maarrrrr ze heeft wel een visum ondertussen :sweat_smile:

Wat gebeurt er dan eigenlijk? Geen speculaties over haar relatie hoor want volg haar niet echt op de voet. Maar stel je trouwt en je mag daardoor dus in de States wonen/werken. Moet je dan als je gaat scheiden het land uit? Of mag je gewoon blijven en je leven/werk daar verder zetten? (Misschien weet jij dat @Echo?)

5 likes

Leonie ter Veld gaat betalende luisteraars van haar verbouwing-podcast THUIS ontvangen en rondleiden. Ik zou echt niet geschikt zijn voor dit vak.

Edit sorry fake news

9 likes

Oh ik lees weer eens verkeerd. Maar alsnog, hell no :joy:

5 likes

Mensen betalen geld om een live tour van hun huis te zien, maar hun hele huis is toch al te zien in de vlogs :money_mouth_face: lekker cashen wel :money_mouth_face:

14 likes

De titel van de podcast: hoeveel kostte de verbouwing
Leonie: “ja ik voel me niet comfortabel om prijzen te vernoemen”
Haat dit zo, wees gewoon transparant. Zo veel influencers die het nu doen (So: Lydia Dinga) en er meer uit halen.

38 likes

Dat er dan iemand meekijkt die die info gebruikt om later de boel leeg te roven

8 likes

Hij is van BelgiĂ« . In de vlog: “de grootste binnen glijbaan ter wereld! Niemand durft eraf” van Gio stellen ze zich voor.
Op 15:04.

MIjn god 
 waarom wist ik dat dit ergens in deze vlogs was

2 likes

Het gaat niet over Alex van Gio maar over mensen op tiktok denk ik

2 likes

Het ligt eraan hoe ver in het proces ze is. Ik denk dat ze hetzelfde visum als mij heeft, een K-1.

Bij mij duurde het ongeveer een jaar tot ik mijn tijdelijke green card kreeg. Als je voor die tijd gaat scheiden moet je vaak wel het land uit. Als je al een tijdelijke green card hebt kan je die wel omzetten in een permanente verblijfsvergunning maar je hebt documenten nodig om aan te tonen dat je huwelijk echt was. Als je dat niet voldoende kan bewijzen kan je aanvraag afgewezen worden en moet je ook het land uit.

Als je een permanente green card hebt gekregen maakt het niet meer uit en kan je “gewoon” scheiden, bij mij duurde dat ongeveer 3 jaar.

4 likes

Ik had het idee dat Gio en Jade al jaren samen zijn, maar ze is pas net 18 :confounded:

5 likes

Ik heb het ook niet over alex, maar over may en nate.

5 likes

Ja oeps, mijn fout hahah

4 likes

Zag dat Romy haar hondje nu heeft. Heel schattig. En ik zeg hondje maar hij is al best groot. Gaat vast een heerlijk huisje bij haar krijgen, helemaal in love.

1 like

Ik vind het wel mega irritant dat ze zichzelf vrouwtje noemt

7 likes

Die eindeloze opsommingen van alles wat Bram de Wijs tegenzit in het dagelijks leven, lord! Zijn vlogs hebben echt zo’n intens hoog “Ik heb een heel zwaar leven” gehalte. Die treinreis naar London is letterlijk 1 lange monoloog met geklaag.

10 likes

Dat hoor ik juist bijna altijd van baasjes. Mama of vrouwtje :joy::joy:

1 like

maakt het niet minder irritant

4 likes

Baasje en vrouwtje is idd vrij gebruikelijk icm huisdieren. Zo werd dat vroeger bij ons thuis ook genoemd, maar ik krijg het nu voor mezelf echt niet uit mijn bek.

Desalniettemin ben ik al helemaal niet de MOEDER van mijn kat. Echt ga weg, uit mijn ogen, verdwijn met deze uitspraak.

8 likes