Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik noem mijn kat bij z’n naam, 100 variaties op z’n naam, knapperd, knappie, mannetje, maatje en m’n favoriet: prinsje

9 likes

En hij kijkt ook naar jou als hij poept toch? Dan ben je echt topdog.

7 likes

Haahahhaaa ja. Naar wie hij kijkt is de hoofdbaas dus wij hebben altijd discussie naar wie hij kijkt.

4 likes

Deze discussie deed me denken aan een memorabele quote uit mijn jeugd, dus ik zocht het even op.

8 likes

:joy::joy::joy:

15 likes

Toen ze nog vlogde als stewardess vond ik het best leuk om te kijken. Wat zit er in een koffer? Tips voor stad X? Dat vond ik leuk om te zien. Nu volg ik haar niet meer echt (en heb niet zoveel gemist zo te zien)

22 likes

Maar een kind neem je makkelijk mee of doe je bij een oppas maar een hond doe je nou eenmaal geen luier om en moet echt zijn/haar loopje doen.

Laatst nog een maand op een hond gepast en echt love dat beestje maar Jezus wat een beslaglegging op je dag.

14 likes

Ik wil ook ervaringen die geld kosten. Hoe noem je dat ook alweer? Ohja. EEN KADO.

16 likes

Ik vind haar vlogs vanuit Curaçao wel erg leuk (wij zijn groot Curaçao fan haha en toen ze stewardess kende ik haar nog niet) maar bij dit soort gesponsorde berichten denk ik wel: huh, ja hoor :face_with_monocle::smiling_face_with_tear: Wel een afknapper maar gelukkig komt dat niet in de vlogs, meestal dan.

2 likes

Ja maar snap dat nou, hij heeft daar getourd met zijn BAND!!! Dus hij kent alles al :roll_eyes:

5 likes

echt 90% van haar stories is Rudy of spon.

5 likes

Sorry, Ferry Doedens, maar enkels vind ik toch aantrekkelijker.

17 likes

Ik zie op Instagram foto’s en korte filmpjes van het vrijgezellenfeest van Bonnie&Nick en volgens mij hebben ze het echt fantastisch naar hun zin gehad. Ik vind het er heel erg leuk uit zien allemaal! Volgens mij hebben hun vrienden echt hun best gedaan.

40 likes

Ik gebruikte dit ooit om tijdens een date te ontsnappen. Ik ben er niet trots op.

9 likes

foefje is thuis

9 likes

het gaat hier nog steeds over honden :rofl:

5 likes

Hahahaha jaaa dit dacht ik ook eerst maar zij meent dit echt

14 likes

I’m not sobbing :sob:
Kijk soms enigszins jaloers naar hoe zij omringt wordt door zo veel lieve mensen. De steun die ze ontvangt bij alles wat ze doet, echt ontroerend.

8 likes

Ughhh haar hoofd doet me denken aan een gast die ik een tijd terug op insta zag (gekopieerd van tiktok?) die heel cute als een soort flirtend meisje kijkt en dan vogelgeluiden fluit? Ik kan het niet meer vinden en het heel grappig (en ik hoop dat iemand weet welke ik bedoel en het wel kan vinden)

5 likes

Wat een zieke opmerking. Je kijkt met jaloezie naar iemand met kanker?

89 likes