Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ooooffff over die uitspraak heb je vast niet goed over nagedacht. Maar ik ben het eens met Karl.

Die steun kan soms ook heel betuttelend voelen. Of er komen mensen opdraven die je in geen jaren gesproken hebt die je miserie als social media content gebruiken (ja dat gebeurt echt).

18 likes

Hajah ik wist precies wie je bedoelde. Zag vandaag al meerdere dingen van haar voorbij komen waarvan ik dacht queee

5 likes

Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Niemand zal jaloers zijn op haar kanker. Maar ze heeft inderdaad een hele fijne groep mensen om zich heen. Om te beginnen Eamon natuurlijk. Maar ook Max, Kirsten, Kara, Nate. En dat zijn dan alleen nog maar een aantal mensen die zelf een vlog hebben en het niet erg vinden om in beeld te komen. De groep is nog veel groter.

Ik heb bij hen en hun vrienden/familie ook altijd het idee dat het wezenlijk ergens om gaat. Ze zijn gewoon helemaal niet bezig met spullen, uiterlijk, zien en gezien worden, in tegenstelling tot veel andere vloggers/influencers. Ik keek vanmiddag eerst de vlog van Eamon & Bec en die van Max. Begon daarna aan die van een Nederlandse mommy influencer, maar heb die snel weer afgezet. Kon de oppervlakkigheid echt even niet aan.

11 likes

Ik denk dat er vooraf wel besproken word waar t wel en niet over mag gaan.

9 likes

Wauw er worden echt heftige aannames gedaan omdat iemand zegt jaloers te zijn op iemand die omringt wordt door veel lieve mensen. En dat dat meteen zou betekenen dat ze jaloers zou zijn op haar kanker??? Dat is echt het laatste wat ik uit haar comment lees…

ā€œJe moet eens wetenā€¦ā€ Wie zegt dat ze dat niet weet? Dat weten we toch helemaal niet? :sweat_smile: Misschien heeft ze wel in een zelfde situatie gezeten… dan zijn al die belerende comments toch ook weer knap lullig.

(edit: ik zeg wel ze maar dat weet ik natuurlijk ook helemaal niet :laughing: ik ben een lurker haha)

89 likes

Hahaha mikeyyk88

1 like

Wie hiervan maakt dat @Twijfelaar jaloers is op een kankerpatiƫnt mag terug naar groep 5 om het vak begrijpend lezen nog eens te volgen.

Beelden van iemands leven kunnen je nu eenmaal confronteren met je eigen leven. Ik snap best dat het ontroerend kan zijn om te zien als er zo’n harde kern voor je is.

Ik ben zelf heel ziek geweest en van mijn inner circle (familie en beste vrienden) woont maar ƩƩn iemand in mijn woonplaats, de rest allemaal > 100 km verderop. We hebben het gered met elkaar, maar het was niet makkelijk. Ik zou ook kunnen denken bij het zien van de beelden (heb de video niet gezien): had ik maar zo’n vaste clan om me heen gehad. Is heel menselijk en maakt mij noch @Twijfelaar jaloers op de ziekte.

72 likes

Ik zou haar nog een keer taggen! Voor het geval dat

14 likes

Hulde, hoe onthou je dat soort dingen?? Ik heb zooo vaak dat ik wanhopig op zoek ben naar 1 casual meme die ik 5 maanden geleden heb gezien

https://www.tiktok.com/@mikeyyk88/video/7089232176264252715 deze was het!

6 likes

Hij was pas te gast bij een podcast die ik volg dus ik wist nog dat zijn naam Mikey was :blush:

3 likes

Ik vind Bonnie nou niet echt een vrouw die niet kan aarden met mensen van haar eigen leeftijd en daarom aast op mannen die jonger zijn dan haar.
En ik vind Nick ook geen jong naif jongentje die word geleid door de fame van zn vriendin.

23 likes

Ik vind daar wel een verschil in zitten ja. Iemand van 17 en 20 is geen enorm verschil. Bonnie staat er niet echt om bekend dat ze vaker op veel jongere mannen valt. En ze was ook nog niet bekend toen hun relatie begon. Vind ik heel iets anders dan Jade en Gio.

18 likes

Bovendien had Gio al contact met Jade toen zij 14 was (en hij toen 19/20) en hadden ze dan naar de buitenwereld toe officieel pas een relatie toen ze 16 was… Wel echt een groot leeftijdsverschil. Volgens mij schelen Bonnie en Nick maar 2,5 jaar en werd Nick dus vrij snel in hun relatie 18 jaar.

13 likes

Omg helemaal gemist dat Jan dit weekend een vlog heeft geüpload.

Wel een gemiste kans van RTL om hem daar geen leuk programma te geven, ben wel benieuwd naar dat programma wat hij doet voor TVgelderland.

28 likes

Love Jan! De vlog is weer live bij.

11 likes

Hij woont echt zo mooi in de natuur. Zou ook wel zo’n tuin willen

8 likes

Wow, had nog nooit eerder video gezien van Jan en nu al 3 :slight_smile: Geweldig! Kwaliteit video shots, stabiel beeld, begint een zin en maakt die ook af en heeft gewoon een samenhangend verhaal. Kunnen menig beroepsvloggers nog wat van afkijken

22 likes

Ze plaatst het zelf ook met ā€œ17 (!)ā€ uitroepteken

13 likes

Heb speciaal voor Jan notificatiebelletje maar aangezet bij hem want hij upload zo onregelmatig dat ik het soms mis en dat vind ik jammer. Hij vraagt daar ook niet om bij mensen, hij ziet dit gewoon als een hobby. Wat een geweldige man.

12 likes

:warning: :warning: :bangbang: :bangbang: :sos: :sos:

133 likes