Lol ik denk dat ze het zelf ook graag anders zouden zien maar het is niet altijd een keuze hè.
Het feit dat ze uberhaupt een huis hebben is in deze tijd toch al top?
Volgens mij zeggen ze ook dat ze eigenlijk alleen wat opbergruimte missen en dat het fijn was als ze slaapkamer groter was geweest, maar dat ze er verder fijn wonen en er geen problemen mee hebben.
Hahaha alsof een kledingkast delen zo raar is. Dat doen toch zoveel mensen
Ik flikker mijn kleren nog steeds op een soort stapel in een hoek🤐
Ja dat is het toch anders zien
Dit is sarcastisch toch? Heb je die video helemaal gezien, daar leggen ze het prima uit en geven ze zelf ook aan wat ze de na- en voordelen vinden en hoe ze ermee omgaan
Ik vermoed dat jij niet in een grootstedelijk gebied woont. Want heb de video even bekeken maar het is klein, ja, maar niets raars ofzo? Gewoon een woning waar ik zelf, of bijna ieder ander persoon in mijn directe omgeving ook in zou kunnen wonen. Maar als ik kijk naar hoe vriendinnen van vroeger uit het oosten van het land wonen, dan zullen zij dit misschien ook wel als bijzonder klein ervaren.
‘Ik schrik me echt kapot’ vind ik best een beetje wereldvreemd. Zoveel mensen wonen zo.
Denk dat ze nu wel snapt dat het niet zo’n handige opmerking was
40m2 als stel is gewoon niet ruim. Snap de verontwaardiging niet zo?
Maar om je nou ‘kapot te schrikken’ is toch ook wel overdreven
Oh zeker, maar doen alsof het heel normaal is en we in de randstad allemaal vrijwillig zo wonen ook
Maar dat zegt toch niemand. Niemand zegt dat het vrijwillig is, maar dat het wel de realiteit is voor veel mensen en dat ze het daarmee doen en een prima leven hebben. En eerlijk, 40m2 voor 2 mensen vind ik prima te doen.
Als je zelf erkent dat het niet veijwillig is, is de verbazing van Foxy toch ook niet heel raar?
Ik vind 40m2 voor twee dus echt krap. Voor mij alleen meer dan prima, als het met twee zou moeten moet het, maar ik vind het ook raar hoe we in deze wooncrisis vaak doen alsof het totally fine is om voor teveel geld te klein te wonen.
Als dat zo is kan ik inderdaad beamen dat hier wel andere “standaarden” zijn. Ligt er uiteraard ook aan waar je woont maar ik vermoed dat dit voor NL ook precies zo gaat. Platteland of in de buurt van een aanlokkelijk centrum maakt wel degelijk veel verschil. Ik moet zeggen dat ik zelf ook niemand ken die op een dergelijke m2 woont, noch alleen noch als koppel/gezin, en dat zonder in welke mate dan ook neerbuigend te willen doen.
Ik zie hier ook aan de reacties dat jullie wooncrisis in totaal andere orde aanwezig is en kan alleen maar hopen dat hier snel verandering in komt.
Dat is misschien raar maar wel de realiteit voor velen. Niemand “doet alsof” het totally fine is om klein te wonen voor veel geld, waarom zou iemand dat doen? Dit is gewoon zoals het is.
Begrijpend lezen. Ik zeg nergens dat 40m2 raar is. Ikz eg dat Foxy’s verbazing om 40m2 niet raar is.
Edit: zou ons land nog eens goed doen als we vaker boos, verontwaardigd, verbaasd zouden zijn.
En jij kan het weten!
Ik ben geen kleuter. Ik begrijp precies wat je zegt hoor.
Niet? Oh.