Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Dit verbaast me echt. Voor mijn gevoel is niemand meer geïnteresseerd in haar.

105 likes

Zij doet er echt alles aan om nog relevant te blijven

16 likes

Waar moet dat over gaan dan? De vergane glorie van insta

24 likes

image

7 likes

Zie ik vond het al zo opvallend dat ze OPEENS opdook in een video van Jessie Maya en Mascha met een soort “Anna is zo misunderstood” campagne. Daar moest iets achter zitten.

39 likes

Is een docu een nieuwe bewoording van een real life soap?

15 likes

Het promofilmpje van de docu wekt de indruk dat het gaat over hun vlucht naar NL en tijd in het AZC. Gezien de huidige omstandigheden wel erg actueel.

6 likes

Wow, die stories van Celine Charlotte. Eigenlijk wilde ze 100.000 investeren in crypto, maar heeft besloten dit in zichzelf/ haar bedrijf te investeren, dus ze is nu op zoek naar cursussen en trainingen… Helaas is Tony Robbins te duur, want dan zit je al aan een ton blijkbaar. Bovenop de 1500 die er maandelijks uitgaat aan relatietherapie, personal training enzo.

We’re in a different tax bracket :sweat_smile:

16 likes

Ze heeft het altijd over dingen die ze wil doen en het kost zoveeel. Maar uiteindelijk gaat het niet door.

8 likes

Super irritant, ik heb een vriendin dit dat doet. Ja wij kopen een nieuwe auto, we gaan verhuizen, ik ga solliciteren. Ik koop een designertas.
Uiteindelijk niets van dit bovenstaande gedaan, maar klinkt wel interessant voor een ander natuurlijk.

11 likes

Nou dat valt wel mee toch? Tenminste, ik zie haar allerlei dure reizen/ retraites / behandelingen doen. Die shitty hotelkamer voor 1000e per nacht op hawai? En volgens mij zit ze nu ook in een redelijk prijzige airbnb.

3 likes

Ohhh! Ik ging alleen af op wat ik hier lees. :stuck_out_tongue:

1 like

Simon leviev, is it you?

10 likes

My enemies are after me

15 likes

Ah vandaar dat ik dr ineens weer in allemaal mukbangs zie. Ik dacht al wat komt ze nou weer promoten

11 likes

Ja ik hoop enorm dat het hierover gaat. Dit zijn echt boeiende en relevante verhalen, altijd al, maar in het huidige klimaat des te meer. Vrees er wel voor dat het door een commerciele producent zal worden gemaakt en dan krijg je waarschijnlijk weer van die typische emo-tv. Dat zou jammer zijn. Ik hoop eigenlijk op een docu zoals die van Nadia Moussaid (Mijn vader de gelukszoeker, staat op NLziet en waarschijnlijk ook NPOplus, enorme aanrader!), maar dat zal denk ik ijdele hoop zijn haha

6 likes

Het kutste van alles is dat ik nog benieuwd ben ook

2 likes

Anna lijkt me ook niet het type (of persoonlijkjeid te hebben) om een glam docu a la Monica te maken.

4 likes

Ja! Daar heb ik ook stukjes van gezien! Heel sumpathieke en boeiende docu!

7 likes

hahaha ik hoor haar al zeggen: ik ben er weg van!

6 likes