Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik heb de FOMO SHOW ook eindelijk ontdekt. Wel echt lachen. Maar kan iemand mij vertellen of die Tobias echt zo is? Of speelt hij een typetje (wat ik denk)

5 likes

Ik denk dat het een kant van zichzelf is die hij overdrijft. Volgens mij is hij ook pas een beetje bekend geworden toen ze op lowlands waren en hij in een aantal stories verscheen. Daar zie je hem flink mopperen en dat vonden mensen grappig. Ik denk dat ie daar een beetje op door is gegaan.

23 likes

En niet alleen dat!

365 dagen na elkaar. 365 dagen is een jaar.
12 maanden, 52 weken, en er is een jaar vertreken
4 seizoenen heeft een jaar. En 21 maart is de lente daar

15 likes

Wow zijn stem klinkt zelfs anders, veel minder als een oud mannetje

6 likes

Lekker zonder gordel om achterstevoren zitten om je kind te filmen terwijl je aan het autorijden bent :+1:t2:

4 likes

Bonnie doet alsof ze nog nooit een baileys koffie of grand dessert in haar leven heeft gezien… ?
Wel leuke vlogs van haar en bram.

2 likes

Ze weet soms zo weinig van de meest normale dingen. ik blijf me daar over verbazen. Die heeft de 1e 25 jaar van haar leven in een soort Rotterdam Noord bubbel met broodjes hagelslag geleefd :joy:
Vind de vlogs ook leuk, echt haar sociale leven lijkt me zo gezellig met allemaal leuke mensen.

15 likes

Anna Nooshin krijgt binnenkort haar eigen docu!

5 likes

Dit verbaast me echt. Voor mijn gevoel is niemand meer geĆÆnteresseerd in haar.

105 likes

Zij doet er echt alles aan om nog relevant te blijven

16 likes

Waar moet dat over gaan dan? De vergane glorie van insta

24 likes

image

7 likes

Zie ik vond het al zo opvallend dat ze OPEENS opdook in een video van Jessie Maya en Mascha met een soort ā€œAnna is zo misunderstoodā€ campagne. Daar moest iets achter zitten.

39 likes

Is een docu een nieuwe bewoording van een real life soap?

15 likes

Het promofilmpje van de docu wekt de indruk dat het gaat over hun vlucht naar NL en tijd in het AZC. Gezien de huidige omstandigheden wel erg actueel.

6 likes

Wow, die stories van Celine Charlotte. Eigenlijk wilde ze 100.000 investeren in crypto, maar heeft besloten dit in zichzelf/ haar bedrijf te investeren, dus ze is nu op zoek naar cursussen en trainingen… Helaas is Tony Robbins te duur, want dan zit je al aan een ton blijkbaar. Bovenop de 1500 die er maandelijks uitgaat aan relatietherapie, personal training enzo.

We’re in a different tax bracket :sweat_smile:

16 likes

Ze heeft het altijd over dingen die ze wil doen en het kost zoveeel. Maar uiteindelijk gaat het niet door.

8 likes

Super irritant, ik heb een vriendin dit dat doet. Ja wij kopen een nieuwe auto, we gaan verhuizen, ik ga solliciteren. Ik koop een designertas.
Uiteindelijk niets van dit bovenstaande gedaan, maar klinkt wel interessant voor een ander natuurlijk.

11 likes

Nou dat valt wel mee toch? Tenminste, ik zie haar allerlei dure reizen/ retraites / behandelingen doen. Die shitty hotelkamer voor 1000e per nacht op hawai? En volgens mij zit ze nu ook in een redelijk prijzige airbnb.

3 likes

Ohhh! Ik ging alleen af op wat ik hier lees. :stuck_out_tongue:

1 like