Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Simon leviev, is it you?

10 likes

My enemies are after me

15 likes

Ah vandaar dat ik dr ineens weer in allemaal mukbangs zie. Ik dacht al wat komt ze nou weer promoten

11 likes

Ja ik hoop enorm dat het hierover gaat. Dit zijn echt boeiende en relevante verhalen, altijd al, maar in het huidige klimaat des te meer. Vrees er wel voor dat het door een commerciele producent zal worden gemaakt en dan krijg je waarschijnlijk weer van die typische emo-tv. Dat zou jammer zijn. Ik hoop eigenlijk op een docu zoals die van Nadia Moussaid (Mijn vader de gelukszoeker, staat op NLziet en waarschijnlijk ook NPOplus, enorme aanrader!), maar dat zal denk ik ijdele hoop zijn haha

6 likes

Het kutste van alles is dat ik nog benieuwd ben ook

2 likes

Anna lijkt me ook niet het type (of persoonlijkjeid te hebben) om een glam docu a la Monica te maken.

4 likes

Ja! Daar heb ik ook stukjes van gezien! Heel sumpathieke en boeiende docu!

7 likes

hahaha ik hoor haar al zeggen: ik ben er weg van!

6 likes

Flauw, maar ik moest lachen om deze typo in de video van Pick up Limes. :pear:

29 likes

Haha was nog leuker geweest als het een foto van peren was geweest ipv tomaten

14 likes

Echt me allusssss, echt me dinnn

4 likes

Hoe vaak gaat Bonnie nog vertellen hoe duur Parijs is, ik hou mijn hart vast voor de dagen in Disney.

Meid geniet aub gewoon van je dure cappuccino en ga vakantie vieren.

37 likes

Ja, viel me best tegen van Bonnie. Vooral dat de thumbnail zo suggestief is.

10 likes

Ze zegt ook dat Parijs zo duur is en dat je dan beter naar Londen kunt gaan? Huh dat is echt veel duurder ook ivm de pond enzo. Maarja love parijs haha. Ook t weer is veel beter.

4 likes

Annemerel postte laatst dat er al sinds de geboorte van Pippa een matras in de woonkamer ligt en gister plaatste ze een foto van de woonkamer met die matras pontificaal in de woonkamer en ik kan me echt niet voorstellen dat ik al 9 (?) maanden daar tegenaan zou kijken. Vind het er zo armoedig uitzien, vraag me dan ook af of je in die 9 maanden dan nooit bezoek krijgt (voor mij meestal de trigger om weer even op te ruimen) of dat het je echt niet interesseert.

11 likes

Ja maar Tuurtje is gymleraar dus dat matras is gewoon een onderdeel van het apenkooien

21 likes

kijken jullie haar, ik vind haar zo leuk

10 likes

Yes volg haar al een tijdje! Vind haar hylarisch, vaak hardop lachen. Vooral toen ze twee jaar geleden als sexy Patric star verkleed ging met Halloween, fantastische outfit!

4 likes

Vera Camilla heeft het op insta over een favoriet merk van haar wat onlangs aankondigde “intiem hygiëne” producten te gaan verkopen.
Omdat het bijna 1 april was dacht Vera dat dit een grap was. Dit bleek niet zo te zijn.
Wie weet om welk merk dit gaat?

6 likes

Ik denk zelf Snuggs

7 likes