Ik kijk sinds 2 weken de FOMO show en ik wil even melden dat Tobias mijn spirit animal is. Ik snap die man zo goed haha, heerlijk.
Waarom ligt dat matras er dan?
ik krijg déjà vu van deze post
Ik ga vooral stuk om zijn hoofd telkens, vooral op de achtergrond als hij iedereen zonder woorden aan het judgen is.
Dumpertreeten was altijd al een quilty pleasure waarvan ik eigenlijk vond dat ik het niet moest kijken maar ik ben na 1 minuut Herman Brusselmans helemaal klaar ermee. Wat een walgelijk gedoe, net zo erg als Roddelpraat. Ik hoop dat Sylvana hierna ook niet meer terugkomt maar dat zal wel niet, die doet vaak net zo hard mee.
Zijn er echt mensen die het erg zouden vinden als er geen spoiler bij stond?
Een half Tobi jasje
Zijn er eigenlijk uberhaupt mensen die dit boeit van een volslagen vreemde?
Een chickie dus?
Ik denk dat sommigen er oprecht wild van worden. Het feit dat iemand een baby krijgt en alles daarvan meteen willen weten en meteen 20.000 labels opplakken, absoluut. Neem je gemiddelde influencer en hun gevolg en dan zie je dat.
Heel bizar, maar waar.
Vind dat niet echt gezond ofzo
Het is ook eng en dan gaan ze dat kind filmen tot een bepaalde leeftijd en als het dan stopt gaan al die creepy mensen commenten
Ik ga Mila Maeâs lieve gezichtje missen
En die creepy mensen zijn dan 20-60 jaar oud. Brrrrrrrr
Jaa precies ik judge veel liever over de naam dan dat ik weet of t een chickie of een kereltje js.
Mensen zijn fucked up. Maar ja whatâs new.
Kan me echt geen enkele voorstelling maken bij die interesse in andermans wildvreemde kind. Moet al moeite doen voor die van mân eigen vrienden
Waarom doe je dit in een spoiler?
Ik wil geen kinderen en mijn ouders zijn daar totaal niet rouwig om, maar ik hoorde laatst van mijn moeder dat haar zus tijdens een telefoongesprek met haar heeft zitten huilen (letterlijk huilen) met âHoe kan je zo denken?â omdat mijn moeder tegen haar zei dat ze het niet erg vond dat er geen kleinkinderen kwamen.
Ik denk dan, wat is nou ergerâŠdat je verdrietig wordt voor babies die niet eens bestaan, of dat je zo bent?
Intiem hygiene? Je bedoeld water?
(irritatie van mij)
Ik kijk een video van Denise Anna over haar âgezonde levensstijlâ. Is nogal haar identiteit geworden laatste tijd maar goed, mijn guilty pleasure is what i dat in a day kijke dus mag geen commentaar hebben. Anyway, sport zij 's ochtends met iemand die om 03:30 's ochtends opstaat WTF. Zoveel vragen
Ik heb haar videos nooit gezien maar wel een paar collabs met Kristina (is die er ook nog?) en toen lag het âgezonde eten en sportenâ er ook altijd heel dik op. Vond dat heel irritant want dan ging de video bijvoorbeeld over snoep eten en dan had ze telkens opmerkingen tussendoor van âZoveel suikerâ, âIk doe dit normaal nooitâ etc.
Ja op tiktok. Echt pure cringe