Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Zoo inderdaad! Zat even op dr insta te kijken (na 3/4 jaar ofzo? Wanneer was die behandeling) en wat een verschil met hoe ze eruit ziet! Veel gezonder en ook in dr gezicht helemaal niet meer zo’n typisch ‘ziek gezicht’ met donkere kringen. Echt fijn voor haar!

6 likes

Placebo kan net zo goed werken als “echte” medicatie inderdaad.

4 likes

Mens sana in corpore sano, zeggen ze vaak.

Al trek ik haar ziekte, noch de behandeling niet in twijfel. Vooral goed om te horen dat ze beter is.

4 likes

Ik ben zelf chronisch ziek en ik zal niet zeggen dat het voor iedereen hetzelfde werkt. Maar als het mentaal goed met me gaat dan kan ik me ook beter inzetten om de dingen te doen die goed zijn voor mijn chronische ziekte. Daardoor ga ik me lichamelijk beter voelen waardoor ik me dus mentaal ook weer beter voel.

Ik denk dat het een combinatie van allerlei factoren is!

10 likes

Ik ken iemand die is hersteld van Lyme door een soort hersentraining te doen. Kan nog steeds placebo-effect zijn, maar het was wel iets wat ze zelfstandig deed zonder hulp van artsen of medicatie.

4 likes

Over welke Lisanne gaat dit?

1 like

Lisanneleeft

4 likes

Oké, dank je!

6 likes

Wat houd dat in zon hersentraining?

7 likes

Ik weet er het fijne niet van, maar het is een collega die ik morgen zie, dus ga kijken of ik meer te weten kan komen. Vind het wel interessant.

2 likes

Is zij ooit niet vrouwonvriendelijk dan?:joy:

26 likes

Wat zegt ze? Ze heeft me geblokt haha

2 likes

Dat ze teveel extensions in heeft en d’r wenkbrauwen te hard zijn, “wat zonde is want je bent prachtig en nog slim ook, wat wil een vrouw nog meer”

(Over de advocaat)

16 likes

Niet verrot geslagen worden door haar vriend, onder andere

24 likes

Haha nou ze eindigt op zich niet onaardig, toch? En wat mij betreft heeft ze ook geen ongelijk

5 likes

Nee okay maar ze begint wel heel onaardig. Missch is het een ijdele vrouw missch niet - who cares!?!?! Zij staat een mishandelde vrouw bij. We vroegen Angel niet echt naar haar mening hierover

13 likes

True, niemand vraagt erom (of doe je dat wel als je op tv verschijnt?), maar ik denk niet dat je Angel moet volgen als je dit vervelend vindt. Dit is wat zij doet toch? Ik moet er stiekem altijd best wel om lachen

6 likes

Blijf me toch altijd verbazen over de humor van sommigen hier

25 likes

Nee, dat doe je niet als je op tv verschijnt.

14 likes

Ja misschien denk ik nu te diep hoor, maar is het misschien ook niet zo dat omdat jonge vrouwen niet altijd serieus worden genomen onder deze diagnoses worden geplaatst, terwijl mannen met dezelfde klachten wel serieuzer worden genomen en dus een diagnose krijgen waar men wel wat kan?

14 likes