Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Die storys van Angel zijn weer om te huilen. Hoe ze die vrouw belachelijk maakt. :triumph:

2 likes

Vertel of laat zien! Haar insta is afgesloten voor gluurders.

6 likes

weg

Edit: ik kan niet zo goed interpreteren of ze die tekst sarcastisch bedoeld. Want ze zegt ook iets over mobiele telefoons en angel zit daar natuurlijk net mee te filmen.

7 likes

Zo dapper :heart::heart:

6 likes

Ze lijkt heimwee te hebben en probeert daar een interessant verhaal van te maken voor de socials, maar met heimwee is niks mis. Dat kan je inderdaad al na 1 dag van huis ervaren.
Maja, ze is die avontuurlijke meid die Nederland zogenaamd ontgroeid is, dus dan kan je niet zomaar zeggen dat je een foutje hebt gemaakt.

3 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat dit niet zo bedoeld is, er zit namelijk normaal een hele hyperactieve jongen dat verhaaltje te doen ipv de vrouw die dat nu doet. Die jongen zit er blijkbaar altijd. Denk dat ze dat met afwisseling bedoeld. Had ze vorige keer over gestoried!

9 likes

Oohh heel stom als dat zo is, en ik er dat dus zelf van gemaakt heb :dizzy_face: ik haal m’n post weg voor de zekerheid!

4 likes

En dat ook nog eens omdat het geregend heeft??!?!*

Dit is echt een goed voorbeeld van waarom ik vind dat leed met leed vergelijken vaak wél nuttig is. Wat een dra-ma.

(*cue argumenten dat het weer zo veel invloed kan hebben op je mentale staat ja ja bla bla)

7 likes

hahaha ik moet gewoon lachen omdat ze zo’n aansteller is :joy:

5 likes

Ik ben helemaal blij met chronisch single zijn en ben in principe ook van plan dat zo te houden, maar als ik Bonnie en Nick zie denk ik wel van: mocht het ooit anders zijn, hoop ik dat het zo is. Love die twee.

32 likes

Haha jaa ik had een soortgelijke gedachte bij de vlog van vandaag, zo’n goed koppel zijn ze. Wilde het hier nog posten maar heb dat volgens mij al vaker gepost dus ik dacht ik laat het maar ff :laughing:

4 likes

Net wanneer je denkt dat je niet nóg meer van Tobias kan houden, komen ze met een nieuwe reeks van de fomo show en is ie weer geweldig!

39 likes

Berlein :joy_cat:

12 likes

Hahaha ik wilde de video net ook delen hier, heerlijk dat gezeur

3 likes

Ik had de fomo show nog niet gezien en kwam toevallig in mijn aanbevelingen en wat heerlijk is dit.

12 likes

Waar gaat dit over? heb je een linkje ? :stuck_out_tongue: (meteen fomo hier)

6 likes
21 likes

Die clownskledinglijn van roosmarijn. Echt wie gaat dat kopen.

5 likes

Waar is 't te zien?

6 likes

De inrichting van het nieuwe huis van Vita wordt een kopie van dat van Elise en van het “kantoor”. Jammer, ik had het leuk gevonden als het (misschien mede door de inbreng van Ro) iets originelers zou worden. Maar het worden gewoon weer Ibiza “vibes”. :desert_island:

9 likes