Bekijk De samensmelting op: De samensmelting, Lize Korpershoek | 9789000371655 | Boeken | bol.com
Haha die van welke afkomst bent u
mijn vader is nieuwsgierig, leuk boerderij ![]()
Vind dat ook zoân stomme uitdrukking, hoe vaak dat wel niet over mij is gezegd terwijl ik in mijn optiek gewoon neutraal keek. Echt de vrouwen versie van âkijk eens wat vrolijkerâ
âToen ik je nog niet kende dacht ik echt dat je heel arrogant wasâ
Zo startte zo ongeveer al mijn vriendschappen op de middelbaređ€Ș
Sowieso mensen die âiemand bekendsâ 5 seconden zien en daar meteen een hele mening over hebben, negatief of positief. Ja ze was zooo vriendelijk want ze zei hoi. Of dus andersom. Zo weird.
Echt irritant van die mensen die gaan lopen klagen als er een keer een marathon in hun stad is. De gemiddelde Rotterdammer is juist super trots op de marathon in hun stad. #demooiste Echt typisch van die influencertjes zoals Bonnie en Lisa die zich daarvoor te goed voelen met hun âprovincialenâ.
Lol wat
Hoe komen verhalen die niet waar zijn de wereld in 101.
Maschaâs abonnees nemen zelfs af. Prima natuurlijk gezien ze er nog makkelijk van kan leven, maar lijkt me inderdaad niet super motiverend.
Net zo leuk als hij iemand die geen carrierestappen meer zet denk ik?
Gewoon prima. Je doet je kunstje en verdient er een (goed belegde) boterham mee.
Bonnie heeft wel heel consequente views op haar videos, het is altijd ruim 50% van haar totale abonnees. Vergeleken met veel andere youtubers met veel meer abonnees doet ze het erg goed.
Zo herkenbaar en gebeurd nog steeds voordeel is wel dat ik niet in de kroeg door iedereen wordt aangesproken
Och Jezus ik zeg wel niks meer hier. Doeiiii.
Classic
Huh in welk opzicht dan? Ik kan me er nul in verplaatsen want ik heb dat gevoel dat trouwen iets speciaals is gewoon niet, maar ze doen toch niet iets dat perse kinderachtig is?
Ik heb echt nog nooit in mijn leven een Rotterdammer het woord âprovincialenâ in de mond horen nemen, geloof niks van dit verhaal
Nee ik ook niet. Ik heb het ooit 1x gehoord in Woerden, dat vond ik wel ironisch.
Oh, ik heb het in 020 wel eens gehoord, maar dan wel van import-Amsterdammers, nooit van de ekte.
Ohja ik was Amsterdam even vergeten. Utrecht ook trouwens. En wat je zegt, zijn vaak mensen die zelf oorspronkelijk uit de provincie komen.