Zullen we massaal afspreken geen onnodige spoilers voor genders te maken. Vind dat zo’n onzin het is geen heftige spoiler van een spannende serie of film.
Vind je titel wel toepasselijk hierbij
En wie zijn dit
Ik ken al deze mensen niet (ok Anna wel helaas) maar wou gewoon weer ff on topic gaan hahaha
Die meid was ook transfoob toch? Dan zeer terecht namelijk
Die Sara weet dondersgoed dat ze dat niet heeft uitgevonden maar het werkt wel toch? Er wordt meteen over gepraat = meer views.
Ik zag dat Lize Korpershoek er ook was, maar zij heeft alleen een prentenboek over katten uitgegeven, ben benieuwd hoe dat dan zit haha.
In haar specifieke geval geen idee maar er worden ook wel ‘prominenten’ op persoonlijke titel uitgenodigd om het feest wat cachet te geven en er vindt een levendige ruilhandel plaats van tickets, mensen komen als +1, hebben een vriend die uitgever is etc
Ze was als groepje met Hannah Bervoets toch? Misschien mogen die schrijvers een entourage meenemen. Maar Tim was er ook. Half bn wereld was er. Dus dat weet ik niet.
Dit was vroeger toch anders? Tenminste in mijn kinderbrein wel.
‘Maar ze hebben wel 100.000 boeken verkocht hoor!!!’
Eens ik heb ze ook allebei geblokkeerd omdat ik die cringe op mn fyp niet aan kon. Monica trouwens ook.
Wacht waarom is Saar transfoob?
Zij heeft ooit een video gemaakt waarin ze volgensmij continu hij/zij zei als het over Jessie (en nog iemand dacht ik) ging. Was een video met die stomme stiefzoon van Laura Ponticorvo en die gare Milan uit HNTM.
Die video is alleen wel offline gehaald dus weet het niet 100% zeker.
Maar ben je dan transfoob of een beetje onhandig? Ik vind dat soms ook lastig en ben echt geen transfoob. Extra pijnlijk als je dit op YouTube doet, dat wel…
Serieuze vraag, waarom vind je dit lastig als het duidelijk is hoe iemand zich identificeert?
Haha jezus Jessie is zo overduidelijk een vrouw, dat is geen onhandigheid hoor
Transfoob.
Een beetje onhandig? Als je Jessie ‘hij’ noemt doe je dat bewust. Ik snap niet zo goed wat je daar lastig aan kunt vinden?