God ik gil. Dat een opmerking van zolang geleden je nog zo dwars zit haha.
Het gaat mij erom dat ik mij sindsdien netjes aan de naam Cynthia hou. Hoe serieus moet ik jou als moderator nemen als alles contextgebonden + naar jouw interpretatie vatbaar* is?
Wie zei Lip?
Was die opmerking wel als moderator gegeven? Dan zou het geel zijn toch.
Maar snap dat je ergens denkt huh
Sgat het is een vrijwillige functie op een gratis forum, je doet net of @Lula een volksvertegenwoordiger is die zich aan wetten te houden heeft.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar nu ze de rol toch vrijwillig heeft opgenomen, verwacht ik toch een beetje consequentie in haar beleid.
Nu heb ik uit @Scorpiovibes haar uitleg begrepen dat er een verschil zit tussen een gewone comment en een opmerking in het geel. Dat wist ik helemaal niet dus ik zat verkeerd.
Het wetboek kun je hier vinden onder âHuisregelsâ.
Dus als je iets ziet wat je in dat licht dubieus vindt, mag je het melden.
Simpel zat.
Edit: s/dubieus/als een overtreding ziet. Ik praat weer te onduidelijk merk ik @Zemraluani.
Intussen begrijp ik hier verder nog steeds geen pepernoot van al heb ik drie keer teruggelezen. Misschien heb ik een zonnesteek.
Ik hou van dubieuze dingen
Zo schaamteloos. Matijn post wat fotoâs met de kinderen en er is ook een âandereâ jongen bij, en dan vraagt zoân Annie âNieuwe liefde???â terwijl dat een oude pleegzoon is.
Ik ken het niet, maar dit klinkt serieus fabđ
Bekijk De samensmelting op: De samensmelting, Lize Korpershoek | 9789000371655 | Boeken | bol.com
Haha die van welke afkomst bent u mijn vader is nieuwsgierig, leuk boerderij
Vind dat ook zoân stomme uitdrukking, hoe vaak dat wel niet over mij is gezegd terwijl ik in mijn optiek gewoon neutraal keek. Echt de vrouwen versie van âkijk eens wat vrolijkerâ
âToen ik je nog niet kende dacht ik echt dat je heel arrogant wasâ
Zo startte zo ongeveer al mijn vriendschappen op de middelbaređ€Ș
Sowieso mensen die âiemand bekendsâ 5 seconden zien en daar meteen een hele mening over hebben, negatief of positief. Ja ze was zooo vriendelijk want ze zei hoi. Of dus andersom. Zo weird.
Echt irritant van die mensen die gaan lopen klagen als er een keer een marathon in hun stad is. De gemiddelde Rotterdammer is juist super trots op de marathon in hun stad. #demooiste Echt typisch van die influencertjes zoals Bonnie en Lisa die zich daarvoor te goed voelen met hun âprovincialenâ.
Lol wat
Hoe komen verhalen die niet waar zijn de wereld in 101.
Maschaâs abonnees nemen zelfs af. Prima natuurlijk gezien ze er nog makkelijk van kan leven, maar lijkt me inderdaad niet super motiverend.
Net zo leuk als hij iemand die geen carrierestappen meer zet denk ik?
Gewoon prima. Je doet je kunstje en verdient er een (goed belegde) boterham mee.