Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Het wetboek kun je hier vinden onder ‘Huisregels’.
Dus als je iets ziet wat je in dat licht dubieus vindt, mag je het melden.
Simpel zat.

Edit: s/dubieus/als een overtreding ziet. Ik praat weer te onduidelijk merk ik @Zemraluani.
Intussen begrijp ik hier verder nog steeds geen pepernoot van al heb ik drie keer teruggelezen. Misschien heb ik een zonnesteek.

10 likes

Ik hou van dubieuze dingen

4 likes

Zo schaamteloos. Matijn post wat foto’s met de kinderen en er is ook een ‘andere’ jongen bij, en dan vraagt zo’n Annie “Nieuwe liefde???” terwijl dat een oude pleegzoon is.

6 likes

Ik ken het niet, maar dit klinkt serieus fab😍

3 likes

Bekijk De samensmelting op: De samensmelting, Lize Korpershoek | 9789000371655 | Boeken | bol.com

9 likes

Haha zo gezellig dit! En marktplaatsgekkies, altijd goed

17 likes

Haha die van welke afkomst bent u :joy: mijn vader is nieuwsgierig, leuk boerderij :joy:

8 likes

Vind dat ook zo’n stomme uitdrukking, hoe vaak dat wel niet over mij is gezegd terwijl ik in mijn optiek gewoon neutraal keek. Echt de vrouwen versie van ‘kijk eens wat vrolijker’

52 likes

‘Toen ik je nog niet kende dacht ik echt dat je heel arrogant was’

Zo startte zo ongeveer al mijn vriendschappen op de middelbare🤪

59 likes

Bij mij nog steeds!

16 likes

Sowieso mensen die “iemand bekends” 5 seconden zien en daar meteen een hele mening over hebben, negatief of positief. Ja ze was zooo vriendelijk want ze zei hoi. Of dus andersom. Zo weird.

18 likes

Echt irritant van die mensen die gaan lopen klagen als er een keer een marathon in hun stad is. De gemiddelde Rotterdammer is juist super trots op de marathon in hun stad. #demooiste Echt typisch van die influencertjes zoals Bonnie en Lisa die zich daarvoor te goed voelen met hun “provincialen”.

4 likes

Lol wat

12 likes

Hoe komen verhalen die niet waar zijn de wereld in 101.

23 likes

Ik vraag me soms bij kanalen als Bonnie en Mascha af hoe lang het leuk blijft als je niet echt meer groeit. Maar misschien ben ik iemand die altijd groter en meer wil :smile: Dat kan ook hoor.

8 likes

Mascha’s abonnees nemen zelfs af. Prima natuurlijk gezien ze er nog makkelijk van kan leven, maar lijkt me inderdaad niet super motiverend.

3 likes

Net zo leuk als hij iemand die geen carrierestappen meer zet denk ik?
Gewoon prima. Je doet je kunstje en verdient er een (goed belegde) boterham mee.

18 likes

Bonnie heeft wel heel consequente views op haar videos, het is altijd ruim 50% van haar totale abonnees. Vergeleken met veel andere youtubers met veel meer abonnees doet ze het erg goed.

9 likes

Zo herkenbaar en gebeurd nog steeds voordeel is wel dat ik niet in de kroeg door iedereen wordt aangesproken

4 likes

Och Jezus ik zeg wel niks meer hier. Doeiiii.

4 likes