Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Welke vlog is dit?

5 likes

Deze:

9 likes

Zo heb ik het nog nooit bekeken?
Dit account komt bij mij ook vaak voorbij en ik kijk eigenlijk wel graag. Vind het rustgevend op de een of andere manier én fascinerend. Ik heb niet de indruk dat de patienten geseksualiseerd worden ofzo. In de reacties lees ik niet echt gekke dingen: enige wat me wel opvalt is dat de chiropractor zelf een behoorlijk decolleté + inkijk tijdens bij onderdelen van de behandeling. Misschien is dat het lokkertje? Geen idee

4 likes

Ik vind deze dingen fascinerend en ben benieuwd of die relieve die al die mensen menen te voelen aanhoud. Het lijkt in ieder geval altijd alsof ze drie keer die ruggenwervel breken. Ohja en ze hebben ook zo’n ijzer ding waarmee ze over de rug wrijven en dan zeggen dat het allemaal afvalstoffen zijn die je dan ziet, terwijl het verdacht veel op bloeduitstortingen lijkt

8 likes

Een fetisj voor chiropractie… tja, kan.

Voor de geïnteresseerden: docu van Selma Omari staat nu online

OMARI; geen gezeik gemist? Start met kijken op NPO Start

9 likes

Ah yes heerlijke irritainment voor vanaaf

12 likes

Hoe vaak gaat er nog bij Mo in de auto worden ingebroken voordat ze snapt dat je waardevolle spullen uit de auto moet halen?

14 likes

True

8 likes

Wanneeer gaan mensen leren gewoon af te blijven van andermans spullen.

82 likes

Ik ben al ah kijken! Haha het stelt niet teleur

maar heb ik iets gemist dat zij een imperium opbouwt? In wat precies dan, qua producten?

7 likes

Oh ik heb geen idee. Ik ga hem nu kijken.

8 likes

Haar eigen kledinglijn denk ik? Ze heeft ooit in een vlog of insta story gezegd dat het er deze zomer aankomt.
In de video over haar neuscorrectie heeft ze het ook over een gezichtsroller en een webshop die ze met haar zus heeft opgericht. En dat de webshop zal worden uitgebreid met eigen skincare.

5 likes

Ja zo tegen het eind zit er wel een stuk in over haar kledingcollectie ja.
Vond het wel heftig wat ze vertelde over dat ze voor best veel mensen de rekening betaalt en de band met haar broertje etc

2 likes

poeeehhhhhh ik ben niet snel jaloers, long hair dont care is de vibe MAAR ik keek net een vlog van een amerikaanse youtuber die uitgenodigd was voor coachella en dan in een huis zit daar met zwembad etc grrrrrr

5 likes

Oke ik ben halverwege selmas docu en ik vind haar wel iconic.

7 likes

Oh tuurlijk, tegelijkertijd: je kunt voorzorgsmaatregelen nemen als je weet dat je een auto, huis, horloge hebt waar op geaasd wordt. Vind het een beetje het niveau van je voordeur op slot draaien ‘s nachts

4 likes

Beetje off-topic maar ik snap echt niet dat mensen hun deur op slot draaien als ze zelf thuis zijn. Ik zou echt als de dood zijn voor brand en dan de deur niet kunnen openmaken.

9 likes

Huh maar doe je dan snachts niet je deur op slot als je gaat slapen?

9 likes

Sleutel op een vaste van buiten niet zichtbare plek in de buurt van de voordeur

8 likes