Door dit debiele gedrag zijn het gewoon echt friezen. Kunnen we die provincie niet gewoon verkopen ofzo
Codetaal voor in het weekend naar mama zodat ze de was kan doen, voor me kan koken, en ik lekker kan borrelen op de hockeyclub met mn vrienden van thuisthuis
Dat zijn de Leeuwarders, he. Niet de Friezen dus haha
Ja maar friezen voelen zich ook zo verheven boven de rest van nederland. En mensen uit Leeuwarden voelen zich blijkbaar verheven boven Friesland dus uiteindelijk zijn ze gewoon hetzelfde en mogen ze wegwezen met hun lelijke vlag
Niemand die daar geld voor gaat betalen. Kunnen we niet een schenking doen? Aan denemarken ofzo. Of brexit
Putin zoekt nog land om in te pikken
Ietsje naar het oosten wordt het ook wel Hoerenveen genoemd
Hahaha, thanks voor de feedback
Nederland kan best 2 grote parkings hebben.
Dat doe ik nog steeds. Lekker provincialen rammen
Vrijgezellenfeesten heuuuj
Haha in BelgiĆ« (of toch Vlaanderen) is het quasi de standaard dat studenten elk weekend naar huis gaan, waar āmamaā inderdaad in sneltempo de was doet tegen de zondagavond (krappe deadline!) en met wat geluk zelfs nog enkele verse maaltijden meegeeft .
Eigenlijk echt zot nu ik erover nadenk. Toen vond ik dat normaal. BRB efkes mijn mamaātje een bericht sturen dat ik dankbaar ben voor hoeveel ze gedaan heeft
Hahaha ja en dat geluid ook over die kasseien: TRRRRRR TRRRRRRR. Oorverdovend.
De echte luxepaarden onder ons werden zelfs met de auto naar hun kot (in de praktijk een studio met eigen badkamer en keuken) gebracht. Oh en niet te vergeten: elke zondagavond 50 euro cash mee voor āde onkostenā (wat er meestal na 2 avondjes uitgaan al door was ).
Nouuuu ik zit weer lekker te genieten van een vlog van Moātje. Ik vind haar zoān leuke moeder
Er zit zoān heerlijk kneuterig gesprek met ZL in de vlog en monica reageert zo leuk op haar. Ik vind Mo echt een leuk wijffie
Ja daar heb je misschien we gelijk in⦠en het werkt blijkbaar ook want ik ben blijven kijken.
Neemt niet weg dat ik haar een gezellige mama vind
Aaah ik ben zo blij voor Laura Brijde hƩ! Een baby en een huis in Spanje, alles wat ze al zo lang wilde
Ja ik ook! Vind Laura ook zoān leuk mens. Haar gender reveal ook, ik vind dat echt een onzinnig iets maar bij de hare pink ik toch een traantje weg
Jaa ze heeft echt veel tegenslagen gehad op dat gebied, en blijft altijd zo opgewekt en vrolijk (tenminste voor de camera, maar dat is denk ik wel echt haar karakter) ook veel herkenbare dingen.
Kom niet aan mijn Heerenveen Calimero Cambuur fan
Anders gaan we eens op hertenjacht
OkƩ grapje maar dit is wel de vibe
Ik weet dat Sophie Hol hier regelmatig (niet al te positief meestal, maar ik vind haar wel een lief en oprecht meisje) voorbijkomt, maar ze deelt nu in een van haar vlogs dat de vriendschap met Madieke, zij doet mee aan de Bachelor Belgiƫ, is geƫindigd omdat ze vond dat Sophie meeliftte op dit succes. Zo bijzonder hoe mensen de fame naar hun hoofd kan stijgen en je 5 jaar vriendschap hiermee weggooid, terwijl het duidelijk is dat Madieke het altijd wel fijn vond dat Sophie een groter youtube account had en zo volgers kon genereren. Zag dit ook al voorbij komen op een Juicechannel.