Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ja ik heb deze vlog toevallig laatst ook gezien en vond dat ook zo rot voor Sophie. Denk dat Sophie ook niet in het beeld paste wat Madieke rond zichzelf wil creeren

8 likes

Heel triest dat je daarvoor een trouwe vriendschap weggooit

8 likes

Lol welke Fame van Madieke precies?

9 likes

Meelift op succes? Het ‘succes’ van Fabrizio waarop zij meelift bedoeld ze??

6 likes

Madieke heeft 32000 volgers op TikTok blijkbaar, misschien vindt ze dat succes? (Ik lees dit op haar insta)

8 likes

Voor of na haar deelname? Prima als je veel volgers ergens op hebt, maar vind het zo overdreven om je dan zo verheven te voelen boven anderen. Ik vond haar in de afleveringen eerst echt wel leuk overkomen maar dit gedrag is zo achterlijk.

6 likes

-verwijderd-

3 likes

Het ging hier laatst toch over hoeveel je met insta posts kon verdienen, of was dat in een ander topic? Maar goed Channah Koerten geeft net aan dat ze maandelijks tussen de 15k-20k verdient alleen aan samenwerkingen insta!
Dat is echt veel geld? En zij is niet eens zo bekend, toch

6 likes

348k volgers vind ik behoorlijk bekend en ze heeft vrijwel elke dag wel spon. :sob:

7 likes

Oh ja dan tikt het wel aardig aan ja! Volg haar zelf niet

6 likes

Na annemiekel schrik ik nergens meer van.

95 likes

Haha ik zie de interviews al voor me: Ja, met mijn naam ben ik geboren voor the fame.

5 likes

Jerome

6 likes

Ik zie dan iemand die snotverkouden is met dichte neus de naam Marieke uitspreken. Zou wat zijn als haar vader verkouden was toen hij haar aangaf bij geboorte

30 likes

Dit is exact waar ik altijd aan denk als ik Madieke hoor. Ik vertelde mijn man bij de eerste aflevering van de naam Annemiekel, hij kwam niet meer bij.

9 likes

Waarom spoiler je nu?

10 likes

Oh excuus, ik las het op een roddelpagina dus kans is groot dat het niet eens klopt

3 likes

Kans is groot dat het wel klopt aangezien die best wel vaak goed hebben

6 likes

Als je nou nog niet door hebt wie er gaat ‘winnen’ heb je ook wel een bord voor je kop :stuck_out_tongue:

3 likes

Hahaha Annemiekel. Is er serieus iemand die zo heet?

20 likes