In vlaanderen hebben we een beruchte Jejoen.
Sorry ik weet dat we niet mogen name-shamen maar Jejoen klinkt toch gewoon als een peuter die Jeroen nog niet normaal kan uitspreken
Het is ook een sympathiek figuur zo te lezen, kan haast niet anders met zoān naam
Nenoen
Ik ga persoonlijk echt lekker op chiropractor videoās maar bij deze vrouw irriteer ik me altijd aan het feit dat ze op blote voeten werkt
Haha geen idee maar ik haat blote voeten sowieso titels en thumbnails insinueren inderdaad wel een ander soort video dan wat het daadwerkelijk is
Wat een non-argument. Dit is toch alsnog geen reden om te spoileren?
Welke vlog is dit?
Zo heb ik het nog nooit bekeken?
Dit account komt bij mij ook vaak voorbij en ik kijk eigenlijk wel graag. Vind het rustgevend op de een of andere manier Ʃn fascinerend. Ik heb niet de indruk dat de patienten geseksualiseerd worden ofzo. In de reacties lees ik niet echt gekke dingen: enige wat me wel opvalt is dat de chiropractor zelf een behoorlijk decolletƩ + inkijk tijdens bij onderdelen van de behandeling. Misschien is dat het lokkertje? Geen idee
Ik vind deze dingen fascinerend en ben benieuwd of die relieve die al die mensen menen te voelen aanhoud. Het lijkt in ieder geval altijd alsof ze drie keer die ruggenwervel breken. Ohja en ze hebben ook zoān ijzer ding waarmee ze over de rug wrijven en dan zeggen dat het allemaal afvalstoffen zijn die je dan ziet, terwijl het verdacht veel op bloeduitstortingen lijkt
Een fetisj voor chiropractie⦠tja, kan.
Voor de geĆÆnteresseerden: docu van Selma Omari staat nu online
Ah yes heerlijke irritainment voor vanaaf
Hoe vaak gaat er nog bij Mo in de auto worden ingebroken voordat ze snapt dat je waardevolle spullen uit de auto moet halen?
Dan moet je die spullen eerst als waardevol beschouwen, denk ik.
True
Wanneeer gaan mensen leren gewoon af te blijven van andermans spullen.
Ik ben al ah kijken! Haha het stelt niet teleur
maar heb ik iets gemist dat zij een imperium opbouwt? In wat precies dan, qua producten?
Oh ik heb geen idee. Ik ga hem nu kijken.