Oh ik vind hem echt zo’n jonkie uitstraling hebben met dat lange haar. Wel mooie krullen maar ik vind t korte hem beter en volwssener staan
Meteen gegoogled want nooit van gehoord maar lijkt me superhandig, hier ook een dichte galerij, maar allejezus wat zijn die dingen duur
zou dan ook 8 verdiepingen hoog moeten zijn in ons geval. Wat stom dat zulke dingen niet standaard horen bij veiligheidsplannen oid. In ieder geval, thanks voor de tip ![]()
![]()
Ja is bewerkt, staat in de reacties.
En faceapp staat erin getagd, pretty obvious
T blijft een apart figuur die Alwin.
Dan maakt een sleutel aan de binnenkant echt niet uit. Als we snel ergens naar binnen willen en een simpele trap tegen de deur haalt niks uit, dan pakt de politie de ram erbij en dan gaan alle deuren open. En gaat dat niet snel genoeg dan tikken we een ruit eruit.
Tevens had iemand de opmerking over een sleutel in het slot die door de hitte zou smelten… als de brand al zover gevorderd is dat dit het geval is dan is de voordeur niet meer de juiste vluchtweg. Sowieso is de voordeur niet automatisch je eerste vluchtweg. Bij brand is het niet zozeer het vuur maar de rook die zorgt dat je letsel of erger op kan lopen. Het desoriënteert je en door het inademen vergiftig je jezelf. Kies dus altijd voor de kortste weg naar buiten. (Ik snap dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is in sommige gevallen). Kijk als je staat te koken en de vlam vliegt in de pan en is niet te doven kies dan vooral de voordeur. Maar wordt je snachts wakker en de hele slaapkamer staat al vol rook dan zou ik zeggen kies de kortste weg.
Zeg dit (als man) over een vrouw en je krijgt het hele forum over je heen. ![]()
Maja…dit is dan ook niet precies een plek waar mannen over vrouwen praten.
Is een sociaal experiment hoor!!
Ik vind ‘ik zou hem/haar doen’ sowieso vrij denigrerend klinken, maar misschien heeft niet iedereen die negatieve connotatie.
En ik vind het neerbuigend overkomen, dat is toch het enige wat ik zeg? Ik zeg er nog bij dat het voor jou/anderen misschien geen negatieve lading heeft. Zoals je het nu verwoordt vind ik het echter stuk respectvoller overkomen ja.
Ja, sowieso is dit wat ik de laatste dagen denk als ik zijn stories zie (dus denk ook dat ik hem ga ontvolgen). Echt die filmpjes en teksten en dat veel te overdreven gedoe
Nou eerlijk, ik zou ook huilen als ik een les bij hem moet volgen
Wat een wannebee amerikanen allemaal
Ik mis zelfspot en een beetje relativering. Je bent instructeur: nou superleuk voor je maar ze doen net alsof hij een Olympische medaille heeft gewonnen.
Sowieso dat Elise dit gewoon naar hem heeft gestuurd.
Haha dacht ik ook al
Ook hoe ze zei ‘moest zo huilen tijdens de les het kwam er allemaal uit’ zo overdreven haha
Ik heb dit ik wel eens tijdens een groepsles sporten. Maar dan meer van: Ik ga kapot, wat is dit kut, wat doe ik hier ![]()
Dit zat ik me vandaag ook te bedenken over de hele kliek. Ben zo klaar met dat overdreven gedoe, eerst had ik het idee dat ze zichzelf niet zo heel serieus namen en het meer een act was ofzo en vond ik het wel grappig. Nu heb ik het gevoel dat ze zichzelf heel serieus nemen, vooral die Wouter met zn fiets.