Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Haar eigen kledinglijn denk ik? Ze heeft ooit in een vlog of insta story gezegd dat het er deze zomer aankomt.
In de video over haar neuscorrectie heeft ze het ook over een gezichtsroller en een webshop die ze met haar zus heeft opgericht. En dat de webshop zal worden uitgebreid met eigen skincare.

5 likes

Ja zo tegen het eind zit er wel een stuk in over haar kledingcollectie ja.
Vond het wel heftig wat ze vertelde over dat ze voor best veel mensen de rekening betaalt en de band met haar broertje etc

2 likes

poeeehhhhhh ik ben niet snel jaloers, long hair dont care is de vibe MAAR ik keek net een vlog van een amerikaanse youtuber die uitgenodigd was voor coachella en dan in een huis zit daar met zwembad etc grrrrrr

5 likes

Oke ik ben halverwege selmas docu en ik vind haar wel iconic.

7 likes

Oh tuurlijk, tegelijkertijd: je kunt voorzorgsmaatregelen nemen als je weet dat je een auto, huis, horloge hebt waar op geaasd wordt. Vind het een beetje het niveau van je voordeur op slot draaien ‘s nachts

4 likes

Beetje off-topic maar ik snap echt niet dat mensen hun deur op slot draaien als ze zelf thuis zijn. Ik zou echt als de dood zijn voor brand en dan de deur niet kunnen openmaken.

9 likes

Huh maar doe je dan snachts niet je deur op slot als je gaat slapen?

9 likes

Sleutel op een vaste van buiten niet zichtbare plek in de buurt van de voordeur

8 likes

Ja? Is dat raar?

9 likes

Als ik mijn deur niet op slot draai is hij gewoon open te maken van buitenaf. Met die gedachte slaap ik nog veel slechter

13 likes

Dan nog. In paniek, rook, niks kunnen zien, net die dag de sleutels daar niet gelegd. Liever dan mn spullen weg zijn dan dat ik levend verbrand

5 likes

Nou niet perse raar maar ik zou ondanks dat je heel lastig in mijn huis kan inbreken een onveilig gevoel hebben. Mijn huissleutel zit ook standaard in de voordeur dus in geval van nood heb ik die binnen 2 seconde open gedraaid.
Meeste sloten zijn zo open gebroken zonder dat ze op slot zitten of alleen een slot en geen extra haak er op. Helemaal als je een eengezinswoning hebt en boven ligt te slapen.

7 likes

Ik ben denk ik een van de weinige die zich niet de hele tijd druk maakt over inbrekers of brand.
Maar goed ik zou ook als eerste dood gaan in een horror film.

58 likes

Mijn sleutels zitten in het slot en dan iets naar achteren getrokken zodat er nog iemand met een sleutel naar binnen kan mocht dat nodig zijn

4 likes

Dit deed ik ook altijd totdat mijn vriend (die voor zijn werk zich heeft verdiept in brandveiligheid) zei dat het juist gevaarlijker is. Vgm was de reden dat de sleutel dan kan smelten door de hitte en je deur dan helemaal niet meer open kan. Overigens deed ik het altijd omdat inbrekers dan niks meer in het slot konden steken maar ook daarvoor is het niet veilig; een eventueel raampje intikken en ze kunnen zo je sleutel omdraaien.

8 likes

Oh dat wist ik niet met smelten! Dan leg ik hem voortaan op het kastje naast de deur.
Ik heb geen raam bij mijn voordeur of in mijn voordeur vandaar dat ik het er in laat!

4 likes

Onze slotenmaker kwam ons werfslot vervangen door een ‘echt’ slot en zei ook meteen dat we onze sleutel nooit aan de binnenkant van de deur mogen laten omwille van inbraakgevaar (wel vergeten waarom :face_with_hand_over_mouth:)

5 likes

Vanwege inbraak gevaar of dat bijv een hulpdienst of politie dan moeilijker binnen kan komen als je onwel bent geworden (dat dacht ik namelijk)

7 likes

Ah Jezus door dat smelten van sleutel verhaal en magneet meteen sleutel eruit gegaan en naast deur gelegd

6 likes

@Monster je bent niet de enige hoor, ik heb ook nooit de deur op slot 's nachts. Ik had dat sowieso al nooit, maar nadat een tijd terug onze deur ingetrapt is midden in de nacht (geen inbreker, waarschijnlijk een dronken idioot die de verkeerde deur had, was er meteen vandoor en er lag ook een halfleeg bierflesje voor de deur erna) heb ik al helemaal niet meer de illusie dat een slot iemand gaat tegenhouden als diegene echt naar binnen wil.

2 likes