Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ach hou op! Ze doen echt alsof Wout een enorm grote prestatie heeft geleverd. Hij is gewoon een simpele sportinstructeur. Prima baan hoor, maar is toch echt niets bijzonders.
Al die overdreven termen ook. Je volgt geen les bij Wout, maar je doet een “ride”. En blijkbaar is dat een hele “experience” want het is normaal om tijdens de les compleet in tranen uit te barsten.
Om even in Elises woordenschat te blijven: doe even normaal!

30 likes

Jaa vooral Wouter inderdaad :sob: ik vond Elise en Vita eerst altijd heel leuk allebei. Maar sinds ze een relatie hebben vind ik Elise minder leuk geworden door Wouter terwijl ik Vita juist leuker vind door haar vriend.

20 likes

Ik vind hem in de vlogs regelmatig ook onaardig doen tegen Elise. Lijkt me niet een makkelijke man om mee samen te zijn. Zijn ouders maken altijd wel een lieve indruk zo op de achtergrond.

5 likes

Sowieso vreselijk om met een man samen te leven die zo geilt op zichzelf. Zum kotsen.

17 likes

Hij is gewoon het tegenovergestelde van bescheiden

11 likes

Ik kijk nooit meer die vlogs van elise van ze deed continu van die overdreven rare stemmetjes. Kan het niet goed uitleggen maar de hele tijd woorden vervormen enzo.

2 likes

Wat een jaloezie toch weer op Wouter van Nazaret.

29 likes

Dat idee had ik eerst ook. Ro was lekker nuchter en hield Vita met beide benen op de grond. Maar inmiddels zie ik Ro ook steeds vaker gekke bekken trekken en vind ik Vita weer overdreven als vanouds. Misschien ook niet vreemd van hem, om zich aan te passen aan het gedrag van de groep waar hij zoveel mee omgaat. Maar vind het wel jammer.

8 likes

Wie zit er in hemelsnaam te wachten op speeches tijdens je spinningles :sob:

24 likes

Oorspronkelijk komt het uit Amerika en daar heet het soulcycle. Er zit in de les altijd een element in voor je ‘soul’. Beetje mindfulness, mentaal gebeuren zeg maar. Iedere instructeur vult dat anders in.

2 likes

Maar als ik het dus goed begrijp is die Wouter van dat wannabe pieterpad dus ook spinninginstructeur, maar maakt hij het mooier dan het is en is een uurtje fietsen met hem een zogenaamde ‘experience’? Fiets je dan ook op dat wilde pad of is dat weer ergens anders? Zoveel vragen over deze man

8 likes

Dat is niet dezelfde kwal.

11 likes

Misschien een impopulaire mening want ik volg die vent niet op instagram of waar dan ook, ken hem alleen uit de vlogs van elise. Daar vond ik hem nooit zo vervelend doen, maar dat is ook al wel een tijd geleden dat ik het keek. Wat is er irritant aan hem?

4 likes

Werkelijk álles.

29 likes

Maar hoezo ook een jankbui tijdens zo’n lesje, ga je daar met zn allen lopen zweten en huilen. Doe normaal. Snap er niks van.

22 likes

Dat je dan cultleader van de locale spinningclub bent. Misschien kan Videoland er een 4-delige documentaire over maken.

28 likes

Doe even allemaal niet zo lullig over Rocycle, oke?
:smile:

Ik vind het bericht dat hij deelde een beetje dommig, maar dat het gebeurde is toch niet zo raar? Als je er mentaal niet helemaal lekker in zit en je bent jezelf fysiek tot het uiterste aan het drijven én iemand zegt iets dat je triggert… Ik vind het niet gek dat de tranen vloeien.
(Nu impliceer ik wel dat die meid er niet helemaal lekker in zat en dat Wouts worden alleen haar niet tot tranen toe geroerd hebben)

10 likes

Was jij het?

48 likes

Spinning was vroeger toch hip. Ik hoop niet dat ze bij elke sport die vroeger hip was er een mindfullness element aan toe voegen om het weer helemaal hot en happening te maken.
Dat we straks jankend staan te volleyballen met een schreeuwlelijk in t veld.

40 likes

Hahahahaha omg, die scheidsrechter die daar zo fluitend op dat trapje zit van die mindfull quotes eruit te gooien. Haha moet ik zoooo om lachen, of bij voetbal/basketball whatever dat ze dan mee rennen en allerlei mindfull quotes eruit gooien. Kill me.

22 likes