Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Clowntje het reuzenkind

14 likes

Ik kan gewoon niet geloven dat je hiervoor een opleiding hebt gevolgd
 Maar schijnbaar is hier een markt voor?

7 likes

Opleiding voor kringlopen afstruinen en spullen weer te verkopen?

3 likes

C’est un piece of art. Vijf verschillende bloesjes aan elkaar naaien. Wij begrijpen de kunstvorm gewoon niet.

6 likes

Zo zie ik eruit als ik 5 natte theedoeken over m’n schouders heb hangen tijdens t afdrogen van m’n veel te lang opgespaarde collectie afwas.

16 likes

Ik ging even alle nieuwste reviews lezen op google van het Wylde Pad
 not good :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

21 likes

Oh die laatste paar zijn idd wel erg slecht :flushed:

4 likes

Heerlijk ja. Wel netjes dat ze op de reviews reageren, althans de oudere. De rest zal nog wel gedaan moeten worden.

7 likes

Wat een fail

5 likes

Wauw, idd. Komt over alsof er vooral veel is geïnvesteerd in hoe het eruit ziet, maar kwalitatief en hospitality-technisch laten ze veel liggen. Ik zou ook pissig zijn als ik een vermogen neertel voor zo’n weekend en vervolgens een paar uur in een onverwarmde yurt moet doorbrengen :sweat_smile:

8 likes

Haha deze reactie van Willem:

“
. We vinden het als eigenaren lastig tijdens Wylde Weekenden. We feesten graag mee en dit is vaak iets wat positief ontvangen wordt. Dit is iets waar we zoekende en lerende in zijn. Ik wil je bedanken voor je feedback, het is voor ons een avontuur en leren graag

”

20 likes

Ik zit al te wachten op Tim Hofman die ff bij het Wylde Pad gaat kijken

38 likes

Enig trouwens die wc papier slierten in de bomen

19 likes

Ik zie iemand met dezelfde achternaam als die Huismuts een review achterlaten. Wel classy, je familie reviews laten schrijven (of het moet wel héél toevallig zijn).

15 likes

Dit doet me bijna denken aan het Fyre festival :sweat_smile:

Citaat
Helaas was ons weekend een grote teleurstelling. Er waren zeker ook leuke momenten en goede dingen, zoals de styling van het park, de zangers tijdens de brunch en de DJ van zaterdag. Helaas drukte de teleurstellingen zo op het weekend, dat we hierdoor niet optimaal hebben kunnen genieten. Wat een Wyld Weekend moest worden, bleek een slecht georganiseerd feestje voor een flinke prijs. Bij aankomst ons huisje binnen gelaten zonder incheck of uitleg. De huisjes zijn mooi gestyled, alleen wel echt alleen voor het oog. Veel is kapot, loszittend behang en het was niet goed schoongemaakt. Er was veel onduidelijk over hoe het weekend er uit ging zien, maar wel een kort briefje waar en hoe laat het feestje ging beginnen die dag. Hier zouden volgens het eerder toegestuurde affiche foodtrucks op ons te wachten staan, maar dit bleek niet het geval. Wel enorm kleine porties duur eten uit een soort van afhaalkraampje in de gemeenschappelijke ruimte. In de avond een DJ en karaoke, hier hebben we ons gelukkig wel vermaakt. De volgende dag geen programma bekend, maar wij hadden in elk geval een Boozy brunch geboekt. Na ongeveer een half uur zitten wachten kwam het personeel aan tafel vragen: ‘‘Hebben jullie al honger?’’ en liep na een ‘‘ja lekker’’ direct weer weg zonder iets te zeggen. We dachten dat het buffet vast zo geopend zou worden, maar even later kwam ze aanlopen met een bakje yoghurt, afbakbroodjes, paar plakjes ham en kaas, een klein bakje ei en spek en (gelukkig) wel mimosa’s. Terwijl wij een buffet met warme en koude gerechten hadden geboekt voor 30(!) euro per persoon.

39 likes

Maar Daddyhox heeft die ervaring toch? Of vergis ik me nu.

5 likes

Omg hahaha sorry maar dat is toch echt heel onprofessioneel :joy: ‘sorry we hebben onze gasten links laten liggen omdat we zelf te druk waren met feesten’

@Lula jaa volgens mij werkte hij altijd in the hoxton toch?

26 likes

Mja, uiteindelijk kijk ik iedere avond ook naar Oorlog in de Keuken en vraag je je af hoe deze mensen er zo’n teringzooi van kunnen maken. Dus een paar jaar ervaring zegt ook niet veel.

En Rachel is beter bekend als dehuismuts (wie haar volgt op The Gram weet dat een knappe stek stylen wel aan haar besteed is), Willem is DaddyHox die aan de wieg stond van o.a. de opening van het Hoxton Hotel in Amsterdam (goed horeca-bloed zeg maar) en Martijn weet dan weer – zo begrepen we – hoe je ondernemen moet.

LOLLL, zo begrepen we.

20 likes

Plus in een hotel heb je zo veel verschillende afdelingen, dus het maakt ook wel uit wat hij hiervoor heeft gedaan. Voor iemand op de front office (receptie) lijkt het me een lastigere overstap dan wanneer je bij de banqueting (vergaderingen/evenementen) hebt gewerkt. Ik heb verder geen idee wat hij bij the Hoxton heeft gedaan, misschien heeft hij ook wel geen operationele ervaring.

10 likes

Hij vertelt hier meer over;
Middelbare hotelschool gedaan. Daarna communicatie (geen hogere hs).
Veel horeca ervaring als bijbanen.
Hij heeft een “pleasend karakter” dus wil graag mensen helpen. Uit het niets bij Hoxton (nieuw in NL) gestart. Als Veiligheidsmanager maar dat ging niet echt want nul ervaring daarna:
Receptionist, steeds meer werk erbij gepakt
Service manager 2 jaar (vestiging in Parijs geholpen)

5 likes