Sorry maar doe eeeeeven normaal
Ja, sowieso is dit wat ik de laatste dagen denk als ik zijn stories zie (dus denk ook dat ik hem ga ontvolgen). Echt die filmpjes en teksten en dat veel te overdreven gedoe
Nou eerlijk, ik zou ook huilen als ik een les bij hem moet volgen
Wat een wannebee amerikanen allemaal
Ik mis zelfspot en een beetje relativering. Je bent instructeur: nou superleuk voor je maar ze doen net alsof hij een Olympische medaille heeft gewonnen.
Sowieso dat Elise dit gewoon naar hem heeft gestuurd.
Haha dacht ik ook al
Ook hoe ze zei ‘moest zo huilen tijdens de les het kwam er allemaal uit’ zo overdreven haha
Ik heb dit ik wel eens tijdens een groepsles sporten. Maar dan meer van: Ik ga kapot, wat is dit kut, wat doe ik hier
Dit zat ik me vandaag ook te bedenken over de hele kliek. Ben zo klaar met dat overdreven gedoe, eerst had ik het idee dat ze zichzelf niet zo heel serieus namen en het meer een act was ofzo en vond ik het wel grappig. Nu heb ik het gevoel dat ze zichzelf heel serieus nemen, vooral die Wouter met zn fiets.
Ach hou op! Ze doen echt alsof Wout een enorm grote prestatie heeft geleverd. Hij is gewoon een simpele sportinstructeur. Prima baan hoor, maar is toch echt niets bijzonders.
Al die overdreven termen ook. Je volgt geen les bij Wout, maar je doet een “ride”. En blijkbaar is dat een hele “experience” want het is normaal om tijdens de les compleet in tranen uit te barsten.
Om even in Elises woordenschat te blijven: doe even normaal!
Jaa vooral Wouter inderdaad ik vond Elise en Vita eerst altijd heel leuk allebei. Maar sinds ze een relatie hebben vind ik Elise minder leuk geworden door Wouter terwijl ik Vita juist leuker vind door haar vriend.
Ik vind hem in de vlogs regelmatig ook onaardig doen tegen Elise. Lijkt me niet een makkelijke man om mee samen te zijn. Zijn ouders maken altijd wel een lieve indruk zo op de achtergrond.
Sowieso vreselijk om met een man samen te leven die zo geilt op zichzelf. Zum kotsen.
Hij is gewoon het tegenovergestelde van bescheiden
Ik kijk nooit meer die vlogs van elise van ze deed continu van die overdreven rare stemmetjes. Kan het niet goed uitleggen maar de hele tijd woorden vervormen enzo.
Wat een jaloezie toch weer op Wouter van Nazaret.
Dat idee had ik eerst ook. Ro was lekker nuchter en hield Vita met beide benen op de grond. Maar inmiddels zie ik Ro ook steeds vaker gekke bekken trekken en vind ik Vita weer overdreven als vanouds. Misschien ook niet vreemd van hem, om zich aan te passen aan het gedrag van de groep waar hij zoveel mee omgaat. Maar vind het wel jammer.
Wie zit er in hemelsnaam te wachten op speeches tijdens je spinningles
Oorspronkelijk komt het uit Amerika en daar heet het soulcycle. Er zit in de les altijd een element in voor je ‘soul’. Beetje mindfulness, mentaal gebeuren zeg maar. Iedere instructeur vult dat anders in.
Maar als ik het dus goed begrijp is die Wouter van dat wannabe pieterpad dus ook spinninginstructeur, maar maakt hij het mooier dan het is en is een uurtje fietsen met hem een zogenaamde ‘experience’? Fiets je dan ook op dat wilde pad of is dat weer ergens anders? Zoveel vragen over deze man