Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Dat is niet dezelfde kwal.

11 likes

Misschien een impopulaire mening want ik volg die vent niet op instagram of waar dan ook, ken hem alleen uit de vlogs van elise. Daar vond ik hem nooit zo vervelend doen, maar dat is ook al wel een tijd geleden dat ik het keek. Wat is er irritant aan hem?

4 likes

Werkelijk ĂĄlles.

29 likes

Maar hoezo ook een jankbui tijdens zo’n lesje, ga je daar met zn allen lopen zweten en huilen. Doe normaal. Snap er niks van.

22 likes

Dat je dan cultleader van de locale spinningclub bent. Misschien kan Videoland er een 4-delige documentaire over maken.

28 likes

Doe even allemaal niet zo lullig over Rocycle, oke?
:smile:

Ik vind het bericht dat hij deelde een beetje dommig, maar dat het gebeurde is toch niet zo raar? Als je er mentaal niet helemaal lekker in zit en je bent jezelf fysiek tot het uiterste aan het drijven én iemand zegt iets dat je triggert
 Ik vind het niet gek dat de tranen vloeien.
(Nu impliceer ik wel dat die meid er niet helemaal lekker in zat en dat Wouts worden alleen haar niet tot tranen toe geroerd hebben)

10 likes

Was jij het?

48 likes

Spinning was vroeger toch hip. Ik hoop niet dat ze bij elke sport die vroeger hip was er een mindfullness element aan toe voegen om het weer helemaal hot en happening te maken.
Dat we straks jankend staan te volleyballen met een schreeuwlelijk in t veld.

40 likes

Hahahahaha omg, die scheidsrechter die daar zo fluitend op dat trapje zit van die mindfull quotes eruit te gooien. Haha moet ik zoooo om lachen, of bij voetbal/basketball whatever dat ze dan mee rennen en allerlei mindfull quotes eruit gooien. Kill me.

22 likes

Als ik één ding wil op een festival is het helemaal naar de ratten gaan. Healthy komt na het weekend wel weer.

23 likes

sarcasta-ball (1)

14 likes

Elise vertelde onlangs ook al/weer over dat ze moest huilen omdat een les/instructrice zoveel in haar los maakte. Klinkt onderhand alsof het heel normaal is.

Ik vind het ook echt van die Amerikaanse fake toestanden waar ik helemaal de kriebels van krijg als ik wat van die fragmenten zie.

12 likes

Het chille van sporten is toch vaak juist ook dat je je hoofd even leeg kan maken en niet hoeft na te denken. Dat wordt wel lastig met dat soort gezwets aan je hoofd. Echt het lijkt me zo vreselijk.

10 likes

Idd, je wil toch je hoofd leegmaken. Houd op met je getetter, want dat hebben we al de hele dag. En waarom denkt hij dat dit werkzaam is, beter houd je je klep en zet je muziek erop. ( oh ik bedoel dit dus absoluut niet persoonlijk naar jou).

2 likes

Bad ass -trademark- aerobics lijkt me dan wel weer geweldig om te doen. Maar ik ben dan ook nog steeds diepbedroefd dat Steps zo goed als uitgeroeid is in de sportscholen. En als het er al is dan is het meer kracht en cardio, ik wil choreografie en dansjes! :rage:

(Ik heb overigens jarenlang geroeid, waarbij je stuurman/vrouw hele training/wedstrijden motiverende dingen naar je roept om te zorgen dat je harder gaat :stuck_out_tongue: maar op een winderig kanaal ontbreekt het wel aan insta-glam )

14 likes

Soul Curling lijkt me anders best leuk. :sweat_smile:

10 likes

Zou ik mijn eigen in de DM geslide bericht aan Wout ‘dommig’ noemen?

Neen

Maar ik heb wel ooit een keer met tranen op een fiets gezeten. Dat dan weer wel.

7 likes

Weet niet of hier al een update van is gegeven, maar de minimalistische vlogger Victoria die Rusland was ontvlucht met haar gezin, heeft een poosje in Oezbekistan gezeten en woont nu in Georgie. Ze huurt een huis en heeft haar spullen en ratten laten overkomen. In haar appartement in Rusland woont nu een vriend. Ze is ruim 20 weken zwanger van haar tweede kind en alles gaf haar logischerwijs veel stress, maar ze heeft een afspraak gehad in het ziekenhuis bij een verloskundige/gynaecoloog en gelukkig is verder alles goed met de baby. Ze blijven voorlopig een tijdje in Georgie en kijken dan weer verder.

PS Voor wie het interessant vindt, op haar kanaal staan meerdere filmpjes over hun verblijf in Oezbekistan, bijv dat ze naar een markt gaan, city tour in Buchara etc

29 likes

Ja ik ook maar dat was meer van de zadelpijn

12 likes

“Nog stoerder en cooler” :smiling_face_with_tear:

3 likes