Dat meen je niet!!! Zij was echt een van mijn favorieten! Ik vind het zo jammer dat de internationale youtubers niet meer actief zijn en hun oude videos verwijderen. Maar ik snap het wel, baal nog steeds dat Essiebutton alle oude videos heeft verwijderd
Lize Korpershoek ook.
Misschien kun je het prijskaartje eraan laten hangen
Wat een vreugdeloze uitstraling heeft zij in dit filmpje.
Ik belandde net op Manon Tilstra’s Instagram. Wat ziet zij er anders uit tegenwoordig
met haar zwarte haar en haar huid zoveel donkerder.
Jesy Nelson vibes.
Ik vind het best wel jammer dat Dilan niet meer zoveel beauty gerelateerd post, ze post met name nog vlogs, en dat ze ook best wel wappie en zweverig is geworden (of misschien altijd al was maar het komt er de laatste tijd meer uit)
Ja en nog veel meer zie ik, de Staatsloterij heeft hun best gedaan
Weet niet wie nog meer Titia Hoogendoorn volgen, maar zij had een tijdje terug heel vaak ineens zakjes kots enzo in haar achtertuin liggen. Bleef eigenlijk een mysterie, ook al had ze geloof ik wel een camera opgehangen? En nu ineens ligt er weer een vieze zak. Echt zoo goor en kut lijkt me dat
Edit ze heeft alle stories daarover in een hoogtepunt genaamd Kotszakjes opgeslagen haha
Ja ik ben ook weer helemaal invested. Sowieso echt benieuwd hoe dat nou uiteindelijk zat! Was een open einde voor de volgers.
Ja en het lijkt of ze heel graag eruit wil zien als iemand van kleur.
ze lijkt hier echt heel erg op fadim kurt ![]()
Bonnie vraagt in haar stories om een bruidsjurkcollab, want leek haar wel ‘leuk’ ( aka besparend) om voor de jurk samen te werken. Maar dat betekent dat ze er dus niet voor is benaderd nog.
Snap wel dat ze het doet. Volgens mij vindt vrijwel iedereen bruidsjurken passen video’s leuk en doorgaans mag je daar niet eens foto’s maken, laat staan filmen.
Nouja ik vind dit beter (eerlijker) dan hengelen naar spon aka “Wie kent een bruidszaak in Rotterdam?”.
@Maruti mail dan gewoon zelf een aantal zaken met een voorstel en wat jij hen te bieden hebt ![]()
Bonnie heeft groot gelijk. Kost allemaal achterlijk veel geld en je kan het maar een keer aan. Die meer traditionele zaken staan er denk ik ook niet snel voor open, dus voordat je iedereen gaat mailen. Alsof je niet al een miljoen dingen moet regelen. Al vind ik al dat gebeuren rond trouwen vooral heel veel geld en gedoe zou ik het zelf nooit willen doen ![]()
Vind dit altijd zo’n dooddoener… de asos of H&M verkoopt ook witte jurkjes als je er geen groot bedrag aan uit wil geven. Je kunt het allemaal zo gek en duur maken als je zelf wilt.
Komt ze er eerlijk voor uit, is het nog niet goed ![]()
Haha nou ja dat moet dus niet he ![]()
Maar het is inderdaad toch alleen maar heel transparant dat ze het op deze manier vraagt? Veel transparanter dan wanneer er een dealtje achter de schermen was gesloten en ze ineens helemaal wég was van een winkel/jurk en oh ja btw verrassing dit is heeeeel toevallig een samenwerking. Dat influencers betaald krijgen (soms in goederen) in ruil voor promotie is ook niet bepaald een geheim dus ja, schaamteloos misschien maar die schaamte is er überhaupt niet. Juist goed dat ze er gewoon open over is zo.