Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Als het bestaat in jouw sportschool zou je booty fit kunnen proberen
Veel pasjes en heen en weer gaan enzo. Verder training van bovenbenen en billen.
Wordt in sportscholen gegeven waar ze Club Joy als lessen hebben.

Heb je al eens Shbam van Les Mills geprobeerd? Dansen én cardio op heerlijke muziek!

4 likes

In mijn oude sportschool was dat echt een 50+ lesje :speak_no_evil: Zumba was wel iets jonger!

5 likes

Ik heb tijdens m’n scheiding ook weleens huilend achter de bokszak gestaan dus nee vind het persoonlijk echt niet raar.

7 likes

Oh heh, hier juist helemaal niet!

4 likes

naam weggehaald post nu iets in stories over haar zoontje met dat die niet in het systeem past nu? Heb denk ik wat context gemist hiervoor. Iemand idee waar dit over gaat?

1 like

Zie trouwens nu pas daarvoor dat ze iets zegt van kan er niet over hebben want gaat over mijn kinderen… mm ben wel benieuwd maarja zeg dan maar beter niks I guess

2 likes

Het is toch niet zo moeilijk om te begrijpen wat ze bedoelt. Wil je dwt ze het labeltje erbij zet

10 likes

29 likes

Het halve forum “huuh kont wassen moet dat…”

14 likes

Keeping your buttocks Hello Fresh ja.

8 likes

Ik was mijn gordijnen vaker.

9 likes

Nee je hebt gelijk. Las daarvoor pas ook dat andere berichtje. Beter niet bespreken.

3 likes

Lekker krokant kontje

2 likes

Die eeuwige obsessie van Bonnie & Nick met benoemen “hoe duur” dingen zijn. Je bent een paar dagen weg in Parijs, let it go!

12 likes

De eeuwige ergernis eraan in dit topic haha, denk dat we nu wel weten dat Bonnie en Nick nogal van het besparen zijn toch?

17 likes

Oh leuk zijn jut en jul weer ergens heen. Mn favo irritainment.

9 likes

Ik vind het hilarisch hoe geweldig ze de kraan in hun appartement vinden :joy:

7 likes

Ja en het is verder weer alsvanouds leuk hoor, Nick die een Fransman nadoet. Vind hem zo grappig altijd :joy:

12 likes

Ik hoop dat het lukt met de time stamp. Maar moest zo lachen om Nick hoe hij reageert op een hypothetische zakkenroller. Die Bonnie dan voordoet :rofl::rofl::rofl:

(Als het niet lukt vanaf 14:27)

Edit: Lukt dus niet. Even naar toe scrollen. Is het waard :joy:

12 likes