Ik vond Nicks gezicht toen Bonnie Emily in Paris nadeed ook fantastisch
Ik heb dit dus helemaal gedaan en het was niet grappig.
Dit is hoe ik me voel over de lounge.
Maar jij hebt sowieso toch helemaal niks met Bonnie’s content? Dacht je nu opeens blij verrast te zijn
Klopt maar dacht deze meid brengt het met zoveel enthousiasme ik owe haar mn view
Maar nee het was nog steeds saai
Nou ik vind het daar altijd de moeite hoor
Ik ga de video niet kijken, maar loopt ze daar nou serieus rond in een shirt met breton-streepje en baret? Is dat hoe ze zich normaal ook kleedt, of is dat Frans want ze is in Parijs?
Is gewoon haar stijl, zo ziet ze er doorgaans uit.
Oh gelukkig! Thanks voor de opheldering
hoop echt dat ze een keer naar oslo oid gaan, dat wordt peak drama
Tering mn portemonnee huilt nog
Oh ik herinner me haar nog! Ze had een hele leuke video waarin ze heel veel lippenstiften van mac liet zien. Was zo leuk!
Nou ons Bon is ook eindelijk gevallen voor Arme Angels spon
oh en die korting krijg je alleen als je je gaat aanmelden voor de nieuwsbrief lol
Ze heeft wel toch haar “inner Emily” hier gechanneld? Wat ook wel geinig is. Maar toch wel Paris inspired beetje lijkt me
Volgen jullie Tess Christine. Ze heeft net een post dat ze borstkanker heeft gehad, wat heftig
huh waarom dan? ik vond haar altijd heel leuk ja maar ze had ook wel issues geloof ik, iets met een hulpbehoevende moeder ofzo? jammer wel!
Ja ze moet toch ergens die Parijse cappuccino van 8 euro van betalen
De nieuwe BOOS
14:10 is dit niet die Olav die heeft meegedaan aan Prince Charming met Chris Berendse?
Omg ja, ik zoek zijn insta en het is letterlijk de eerste foto die ze ook bij BOOS gebruiken haha
Omg hij kwam me al zo bekend voor
Ik vind van die broekjes met opgevouwen randen echt zo thunder lellek.
Ziet er echt armoedig uit