Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ik krijg wekelijks verzoeken van (grote en kleine) Instagrammers via werk, zo gek is dat niet hoor. Niet iedereen kan ik volgen of in de gaten houden om te benaderen, dus soms komt daar een verrassend leuke samenwerking uit.

5 likes

Ah Sanne is bevallen (Laviesanne), Amelie, mooie naam!

8 likes

Heel mooie naam :heart_eyes:

5 likes

OMG ik zou echt na 5 minuten al tegen d’r gezegd hebben steek die tent in je reet en zoek het uit, doei! Wat een irritant gedoe zeg, staat daar een beetje te commanderen en kritiek te geven terwijl ze zelf niks doet.

5 likes

Jeetje wat een heftige start. Hoop dat ze snel weer lekker naar huis mogen

3 likes

Ja en influencers zijn nu eenmaal geen tv zenders of grote bladen, dus doen ze het zo.
Ik zie op wel meer plekken (in de bus ofzo op zo’n monitor? Of in de bios voordat de film begint, kan het ff niet plaatsen) iets als ‘uw advertentie hier?’ Vind ik niks geks aan.
En vind het bij Bonnie alleen maar fijn dat ze altijd transparant is over samenwerkingen en advertenties.

7 likes

Dat kan, maar dan denk ik waarom zou je dan trouwen? Mijn moeder is ook in een trui en rok van de c&a getrouwd. Alleen in die tijd was het nog nodig om bepaalde zaken administratief goed te regelen.

Ik heb trouwens zelf een kleine webshop en word gek van al berichtjes van mensen die gratis spullen willen krijgen. De meerderheid van de dm’s en mails die ik ontvang komen daar op neer. Ben gestopt met reageren. Denk dat grotere en bekendere bedrijven helemaal een dagtaak aan hebben.

4 likes

Vertel me dat je privileges hebt zonder me te vertellen dat je privileges hebt.

16 likes

Haha nou ik ben maar een skere en onromantische meid. Niet trouwen, de goedkoopste optie.

8 likes

Huh haha. Mag je alleen maar trouwen als je minstens een vermogen uitgeeft aan je jurk, want anders is het onzin? Brb, even mijn bruiloft cancellen omdat mijn jurk maar 150 euro was en van een webshop komt.

Wat een onzin zeg. Trouwen heeft voor mij praktische Ă©n emotionele waarde, zo’n jurk niet echt.

13 likes

Ik draag liever een jeans shortje met omgeslagen pijpen op mijn trouwerij dan ik mij zou laten sponsoren of ĂŒberhaupt veel geld zou uitgeven aan een witte trouwjurk.

Maar wat een triest dat coachella alleen de voorbereiden voor iedere dag al.

4 likes

Haha is heel knap verdraaid dit :+1: wat mij betreft is trouwen altijd onzin hoor. Begrijp mij niet verkeerd :laughing: Maar wat andere mensen doen moeten ze lekker zelf weten. Ik kan mij alleen voorstellen dat je het doet voor zo’n hysterische jurk met zo’n vintage auto, overdadig kasteel, overal bloemen en een groot feest. Beetje ala Queen of Jetlags, met al je vrienden het hele weekend. Dat hoop ik nog eens mee te maken.

8 likes

2 vragen:
Mogen influencas op vakantie in de schoolperiode ofzo? Ik snap niet waarom Mi chelle b ollen altijd met t hele gezin in Curaçao of Dubai zit buiten de vakanties om?
En is dit anatomisch gezien mogelijk zo’n rug/billen? Of is het fotoshop? (Stiekem jaloers want ik ben een plank)

Samenvatting

7 likes

Herkennen jullie dit?

Ik merk dat ik dus best snel op influencers ben uitgekeken en ze dan ook gewoon ontvolg. Bv laviesanne. Vond ik erg grappig! Maar dan denk ik al snel bij haar grapjes “ja jaaa nu weten we het wel”. Of dan kleine influencers welke dan in eerste instantie erg relatable zijn, maar zodra ze groter en commerciĂ«ler worden, dit weten te verliezen. Zo vond ik Lynn van der Vorst ook erg leuk in eerste instantie, een beetje van alles wat. Toen leek ze de home deco kant op te gaan, maar bleek ze toch meer bereik te halen via food-posts dus nu heeft ze zichzelf daar helemaal op gestort. Dat is nu echt haar trademark geworden, maar ik vind haar nu niet uniek oid

12 likes

Er is volgens mij sws gephotoshopt als je kijkt naar die arm

4 likes

Dit is gewoon een normale bil in een goeie pose.

31 likes

Bij ons op school mag het niet. Ik weet niet hoe oud haar kinderen zijn, maar vanaf 5 jaar zijn ze officieel leerplichtig.

7 likes

Déjà vu

9 likes

Boekt afspraak bij chiropractor :sweat_smile:

6 likes

Misschien omdat ik zelf net getrouwd ben maar ik krijg hier echt een error van.

Dit is voor mij wel de druppel om haar te ontvolgen. Ik volg haar al jaren maar zoals iemand hier al zei: ze begon als kleine influencer waar je je nog wel in kon herkennen maar dat ben ik nu echt volledig kwijt.

Hier is vast niet iedereen het mee eens maar don’t care

7 likes