Het andere YouTubers/bloggers topic #20

En anders mijne wel
Never forget: parkeren en ergens thee drinken met een gebakje.

5 likes

Volgens mij is het echt de meest extreme vorm van zien en gezien worden en zit iedereen alleeeeeeeen maar op zn telefoon.

23 likes

Jouw definitie van armoedig is omgeslagen broekspijpen? Oké :joy:

54 likes

Overal alleen maar instafotoshoots

7 likes

Zij connect niet eens met haar kind. De Heks die niet ff wil slapen.

6 likes

Ik zou alleen al geen influencer willen zijn omdat die ‘community’ me zo ruk lijkt.

9 likes

Ik vind korte spijkerbroeken er juist vaak raar uitzien als ze niet van die omgeslagen broekspijpen hebben haha

15 likes

Ja alsof je een broek hebt afgeknipt en de pijpjes hebt opgerold. Ik vind korte broeken met rafelranden ook armoedig.

6 likes

Maar is een broek afknippen en herbruiken als korte broek dan armoedig? Ik vind het een goede, duurzame manier om kleding te herbruiken.

Zeg dan dat je het er afgedragen uit vindt zien, vind ik een hele andere lading hebben dan ‘armoedig’.

21 likes

Ja en maar de helft van hun bord leegeten (nadat het uiteraard gefotografeerd is for the gram). Ik zat laatst ergens te eten en de meisjes naast mij hadden de meest kleurrijke gerechten en drankjes besteld, een hele fotoshoot gehouden en daarna drie happen gegeten en één slokje gedronken. Zo zonde, en ze vonden het wel lekker (dat zeiden ze tenminste tegen elkaar tijdens het eten)

8 likes

Co heeft spon / een collab met de Staatsloterij?!

3 likes

Dat meen je niet!!! Zij was echt een van mijn favorieten! Ik vind het zo jammer dat de internationale youtubers niet meer actief zijn en hun oude videos verwijderen. Maar ik snap het wel, baal nog steeds dat Essiebutton alle oude videos heeft verwijderd

6 likes

Lize Korpershoek ook.

7 likes

Misschien kun je het prijskaartje eraan laten hangen

5 likes

Wat een vreugdeloze uitstraling heeft zij in dit filmpje.

7 likes

Ik belandde net op Manon Tilstra’s Instagram. Wat ziet zij er anders uit tegenwoordig :astonished: met haar zwarte haar en haar huid zoveel donkerder.

3 likes

Jesy Nelson vibes.

3 likes

Ik vind het best wel jammer dat Dilan niet meer zoveel beauty gerelateerd post, ze post met name nog vlogs, en dat ze ook best wel wappie en zweverig is geworden (of misschien altijd al was maar het komt er de laatste tijd meer uit)

8 likes

Ja en nog veel meer zie ik, de Staatsloterij heeft hun best gedaan

Weet niet wie nog meer Titia Hoogendoorn volgen, maar zij had een tijdje terug heel vaak ineens zakjes kots enzo in haar achtertuin liggen. Bleef eigenlijk een mysterie, ook al had ze geloof ik wel een camera opgehangen? En nu ineens ligt er weer een vieze zak. Echt zoo goor en kut lijkt me dat

Edit ze heeft alle stories daarover in een hoogtepunt genaamd Kotszakjes opgeslagen haha

9 likes