Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ja ik ben ook weer helemaal invested. Sowieso echt benieuwd hoe dat nou uiteindelijk zat! Was een open einde voor de volgers.

4 likes

Ja en het lijkt of ze heel graag eruit wil zien als iemand van kleur.

9 likes

ze lijkt hier echt heel erg op fadim kurt :hushed:

4 likes

Bonnie vraagt in haar stories om een bruidsjurkcollab, want leek haar wel ‘leuk’ ( aka besparend) om voor de jurk samen te werken. Maar dat betekent dat ze er dus niet voor is benaderd nog.

12 likes

Snap wel dat ze het doet. Volgens mij vindt vrijwel iedereen bruidsjurken passen video’s leuk en doorgaans mag je daar niet eens foto’s maken, laat staan filmen.

14 likes

Nouja ik vind dit beter (eerlijker) dan hengelen naar spon aka “Wie kent een bruidszaak in Rotterdam?”.

29 likes

@Maruti mail dan gewoon zelf een aantal zaken met een voorstel en wat jij hen te bieden hebt :woman_shrugging:t2:

15 likes

Bonnie heeft groot gelijk. Kost allemaal achterlijk veel geld en je kan het maar een keer aan. Die meer traditionele zaken staan er denk ik ook niet snel voor open, dus voordat je iedereen gaat mailen. Alsof je niet al een miljoen dingen moet regelen. Al vind ik al dat gebeuren rond trouwen vooral heel veel geld en gedoe zou ik het zelf nooit willen doen :sweat_smile:

5 likes

Vind dit altijd zo’n dooddoener… de asos of H&M verkoopt ook witte jurkjes als je er geen groot bedrag aan uit wil geven. Je kunt het allemaal zo gek en duur maken als je zelf wilt.

20 likes

Komt ze er eerlijk voor uit, is het nog niet goed :woman_shrugging:t3:

40 likes

Haha nou ja dat moet dus niet he :stuck_out_tongue:

Maar het is inderdaad toch alleen maar heel transparant dat ze het op deze manier vraagt? Veel transparanter dan wanneer er een dealtje achter de schermen was gesloten en ze ineens helemaal wég was van een winkel/jurk en oh ja btw verrassing dit is heeeeel toevallig een samenwerking. Dat influencers betaald krijgen (soms in goederen) in ruil voor promotie is ook niet bepaald een geheim dus ja, schaamteloos misschien maar die schaamte is er überhaupt niet. Juist goed dat ze er gewoon open over is zo.

14 likes

Ik krijg wekelijks verzoeken van (grote en kleine) Instagrammers via werk, zo gek is dat niet hoor. Niet iedereen kan ik volgen of in de gaten houden om te benaderen, dus soms komt daar een verrassend leuke samenwerking uit.

5 likes

Ah Sanne is bevallen (Laviesanne), Amelie, mooie naam!

8 likes

Heel mooie naam :heart_eyes:

5 likes

OMG ik zou echt na 5 minuten al tegen d’r gezegd hebben steek die tent in je reet en zoek het uit, doei! Wat een irritant gedoe zeg, staat daar een beetje te commanderen en kritiek te geven terwijl ze zelf niks doet.

5 likes

Jeetje wat een heftige start. Hoop dat ze snel weer lekker naar huis mogen

3 likes

Ja en influencers zijn nu eenmaal geen tv zenders of grote bladen, dus doen ze het zo.
Ik zie op wel meer plekken (in de bus ofzo op zo’n monitor? Of in de bios voordat de film begint, kan het ff niet plaatsen) iets als ‘uw advertentie hier?’ Vind ik niks geks aan.
En vind het bij Bonnie alleen maar fijn dat ze altijd transparant is over samenwerkingen en advertenties.

7 likes

Dat kan, maar dan denk ik waarom zou je dan trouwen? Mijn moeder is ook in een trui en rok van de c&a getrouwd. Alleen in die tijd was het nog nodig om bepaalde zaken administratief goed te regelen.

Ik heb trouwens zelf een kleine webshop en word gek van al berichtjes van mensen die gratis spullen willen krijgen. De meerderheid van de dm’s en mails die ik ontvang komen daar op neer. Ben gestopt met reageren. Denk dat grotere en bekendere bedrijven helemaal een dagtaak aan hebben.

4 likes

Vertel me dat je privileges hebt zonder me te vertellen dat je privileges hebt.

16 likes

Haha nou ik ben maar een skere en onromantische meid. Niet trouwen, de goedkoopste optie.

8 likes